دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل بلوز آستین پفی زیبا و خواستنی برای استایل های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل بلوز آستین پفی مخصوص خانم ها و دختران شیک پوش را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل بلوز آستین پفی از انواع طرح های مجلسی و خاص می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح بلوز در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل بلوز آستین پفی شیک و زیبا

آستین پف دار جلوه ای خاص به بلوز مجلسی می بخشد و اگر شما سرشانه و بالاتنه ای ظریف دارید این طرح بلوز می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد.

 مدل بلوز آستین پفی

طرح های بلوز آستین پف دار

برای دوخت بلوزهای آستین پف دار از پارچه حریر و توری و لمه و گیپور و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید حجم آستین لباس تان بیشتر به نظر برسد بهتر است از پوشیدن بلوزی که در دوخت آن از پارچه ضخیم استفاده شده است خودداری کنید زیرا این پارچه ها از حجم آستین می کاهند.

زمانی که شما بلوز آستین پف دار می پوشید همه نگاه ها به سمت آستین لباس جلب می شود از این رو بهتر است لباسی را انتخاب کنید که در دوخت آن از پارچه ای زیبا استفاده شده است. برای دوخت برخی از آستین های پف دار از پارچه های توری و گیپور و دانتل استفاده می شود که این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم های امروزی و خاص پسند انتخابی مناسب می باشند.

بلوز آستین پف دار در انواع مدل های طرح دار و گلدار موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص برای حضور در مهمانی ها و مجالس داشته باشید بهتر است از این طرح بلوز در پوشش خود استفاده کنید.

اگر تمایل دارید بلوز آستین پف دار گشادی را برای پوشیدن انتخاب کنید بهتر است از لباسی استفاده نمایید که در دوخت آن از پارچه حریر استفاده شده است زیرا این جنس پارچه به دلیل شفافیتی که دارد ظاهری آرام و جذاب تر به آستین ها می بخشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بلوز آستین پف دار مشکی مدل بلوز آستین پف دار ساده بلوز آستین پفی طرح دار بلوز آستین پف دار شیک مدل بلوز آستین پف دار دو رنگ بلوز ساده آستین پف دار مدل بلوز زنانه آستین پف دار مدل بلوز آستین پفی زنانه و دخترانه مدل بلوز آستین پف دار ساده مدل بلوز آستین پف دار شیک بلوز زنانه آستین پف دار

این طرح بلوز را می توانید در پوشش خود با دامن و شلوار و … ست نمایید همچنین به دلیل خاص بودن این طرح بلوز بهتر است در انتخاب سایر لباس ها و اکسسوری هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید همچنین اگر در انتخاب سایر لباس هایتان دقت لازم را نداشته باشید ممکن است استایل شما بعد از پوشیدن این طرح لباس نامطلوب به نظر برسد.

انتخاب رنگی مناسب برای بلوز آستین پف دار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و برای دوخت این طرح بلوز از پارچه تک رنگ یا ترکیب دو یا سه رنگ پارچه استفاده می شود و اگر شما دارای اندامی متناسب و لاغر هستید بهتر است از بلوز رنگ روشن در پوشش تان استفاده کنید. بلوزهای رنگ تیره نیز برای خانم ها با فرم اندام درشت مناسب می باشند.

توجه داشته باشید که این طرح بلوزها به دلیل داشتن پف در قسمت آستین برای خانم ها با بالاتنه درشت و چاق انتخابی مناسب نمی باشند.

مدل بلوز آستین پفی مشکی بلوز آستین پف دار سفید بلوز رنگ روشن آستین پف دار مدل بلوز آستین پف دار سبز بلوز آستین پفی بلوز آستین پفی شیک مدل بلوز آستین پف دار دو رنگ بلوز آستین پف دار زیبا مدل بلوز آستین پف دار طوسی و سفید بلوز مجلسی آستین پفی بلوز آستین پف دار

بلوز آستین پفی در رنگ و طرح های زیبا

همانطور که می دانید بلوز جزو لباس های ضروری و پرطرفدار در بین خانم ها می باشد که دارای رنگ و طرح های مختلفی هستند و بسته به سلیقه و موقعیت مکانی مورد نظرتان می توانید مدل های مناسبی را انتخاب کنید و شاید برای شما نیز پیش آمده است که به دنبال بلوز مجلسی زیبا و لاکچری هستید اما نمی دانید چه مدلهایی را انخاب کنید تا زیباتر به نظر آیید که مدلهای آستین پفی گزینه بسیار مناسبی می باشد که در زمان انتخاب بلوز توجه به یک سری نکات بسیار مهم است و یکی از نکات مهم توجه به فرم اندام است بنابراین، بهتر است متناسب با فرم اندام تان بلوز مناسبی را انتخاب کنید و نکته دیگر توجه به رنگ لباس است از این رو رنگ هایی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشید با دیگر لباس هایتان نیز به راحتی بتوانید ست کنید و همچنین بهتر است مدلهای را انتخاب کنید که مناسب موقعیت مکانی مورد نظرتان باشد و نکته دیگر که باید به آن توجه کرد کیفیت پارچه است که باید دقت داشته باشید پارچه بلوز کیفیت بالایی داشته باشد.

بلوز آستین پفی شیک بلوز آستین پفی منحصر به فرد متفاوت ترین مدل بلوز آستین پفی خاص ترین مدل بلوز آستین پفی

بلوز آستین پفی زیبا و لاکچری

زیباترین مدل بلوز آستین پفی بلوز آستین پفی در رنگ زیبا انواع بلوز آستین پفی بلوز آستین پفی لاکچری بلوز آستین پفی خاص بلوز آستین پفی زیبا

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های بلوز آستین پف دار آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *