دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین میوه پوست کنده با ایده های هنرمندانه و زیبا

  • محدثه خاکشور
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شاهد ایده های زیبایی از تزیین میوه پوست کنده خواهید بود، این تزیین یکی از روش های میوه آرایی است که می توانید برای درخشش در میزبانی مراسم های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

میوه آرایی همیشه یکی از هنرهای دوست داشتنی و محبوب به خصوص از سوی خانم ها می باشد که نقش و کارایی آن تزیین میوه ها است که در نامگذاری آن مشهود می باشد. قطعا وقتی پای یک مهمانی وسط است لیست بلند و بالایی از تدارکات و تزیینات پیش روی شما قرار می گیرد، در این لیست میوه آرایی یکی از موارد مهم می باشد که نمی توان از روی آن سرسری گذشت. در این مطلب ایده های شیک و خاطره انگیزی از تزیین میوه پوست کنده را جمع آوری و ارائه می دهیم. همراه باشید.

تزیین میوه پوست کنده

ایده هایی شیک و فانتزی تزیین میوه پوست کنده

در بند بالا در مورد میوه آرایی و اهمیت آن سخن گفتیم، حال می خواهیم در مورد زمان و موارد استفاده آن سخن برانیم؛ تزیینات میوه در طرح و اشکال، اندازه و با استفاده از میوه های مختلف انجام می شود که در مناسبت هایی همچون مراسم و جشن های گوناگون از جمله جشن تولد، شب یلدا و غیره به کار گرفته می شود. باز هم همراه آرگا بمانید.

برای داشتن یک میزبانی شیک و به یاد ماندنی در بخش میوه آرایی می توانید از روش های گوناگونی مانند تزیین میوه خرد شده، تزیین بشقاب میوه، تزیینات میوه با سیخ چوبی، میوه آرایی برای میز پذیرایی، تزیینات میوه به شکل فینگرفودی، همچنین تزیین میوه پوست گرفته به اشکال فانتزی و غیر فانتزی نظیر گل، قلب، دسته و سبد گل، حیوانات و … بهره ببرید. همینطور جهت دیزاین میوه از ظرف های ویژه و مناسب چیدمان و دیزاین میوه استفاده می شود.

چیدمان میوه پوست کنده

چیدمان میوه پوست کندهبه شکل قلبی

تزیین میوه پوست گرفتهتزیین میوه به شکل فینگر فودی

  •  آرون گروپس

طرح های خلاقانه دیزاین میوه پوست کنده

میوه آرایی زیبای برش میوه

علاوه بر مناسبت های ذکر شده از هنر زیبای میوه آرایی می توان برای یکی از مهمترین مراسم ها به خصوص برای دوشیزه خانم ها, مراسم خواستگاری بهره برد. با توجه به اینکه در این مراسم عروس خانم و خانواده ایشان زیر ذره بین آقا داماد می باشند چه بهتر است همان اول با یک میوه آرایی فوق العاده هنر بی نظیر خود را به نمایش بکشید. برای این منظور نیز می توانید میوه آرایی خود را با تزیین برش های میوه به صورت های مختلف اسلایسی و یا … استفاده کنید.

تزیینات میوه پوست کنده

خلاقیت در تزیینات میوه پوست گرفته

با توجه به ارزش میوه ها و تاثیر آنها بر روی سلامتی خوردن میزان مشخصی از انواع میوه ها حسابی مهم می شود. اما گاهی به دلیل کم اشتها و بی میل بودن افراد از جمله کودکان ممکن است تصمیم به تزیین آنها بگیرید، اگر این دیزاین با پوست میوه انجام شود که هیچ. ولی اگر تزیین میوه پوست کنده هدف شما است، لازم است برای مانع شدن از تیره شدن رنگ آنها برخی اقدامات را انجام دهید.

میوه های خرد شده و دیزاین شده را در یخچال گذاشته و درجه آن را پایین تر از ۴۰ درجه فارنهایت تنظیم نمایید. علت این کار هم داشتن فعالیت کمتر آنزیم ها در دمای کمتر می باشد. همچنین می توانید برش های میوه را درون یک ظرف مملو از آب سرد بگذارید. یکی دیگر از روش ها استفاده از بسته های میوه پر شده از گاز نیتروژن می باشد. در آخر اینکه می توانید برش های میوه را درون یک ظرف حاوی محلول قرص های ویتامین سی و یا آبلیمو قرار دهید.

تزیینات میوه پوست کندهتزیین برش های میوه توت فرنگی و کیوی به شکل پروانه

انواع نمونه های تزیین میوه پوست کنده

دیزاین و زیباسازی میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست کنده

تزیینات میوه پوست کنده

چیدمان میوه پوست کنده

تزیینات میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست کندهدیزاین میوه به شکل پرنده عصبانی

تزیین میوه پوست کنده

تزیینات میوه پوست کنده

چیدمان میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست گرفته

انواع ایده های زیبای میوه پوست کنده

تزیینات میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست کندهتزیین برش میوه های موز، توت فرنگی و کیوی به شکل درخت خرما

ایده هایی منحصر به فرد از تزیینات میوه پوست کنده انواع نمونه های جالب دیزاین میوه پوست کنده

نمونه های خاص تزیین میوه پوست کنده

تزیینات میوه پوست کنده

دیزاین میوه پوست کنده

دیزاین میوه پوست کنده

ایده های چیدمان میوه پوست کنده

تزیینات میوه پوست کنده

ایده های شکیل سازی میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست گرفته

تزیینات میوه پوست کنده

الگوهایی متفاوت از تزیین میوه پوست کنده

تزیین میوه پوست کنده

ایده های زیبای دیزاین میوه پوست کنده

انواع ایده های تزیین میوه پوست کنده

زیباسازی و شکیل سازی میوه پوست کنده

از اینکه تا پایان این مطلب همراه آرگا بودید متشکریم. امیدواریم از ایده های ارائه شده از میوه آرایی در این مطلب نهایت استفاده را برده باشید تا در مهمانی ها به بهترین شکل بدرخشید. برای آشنایی بیشتر با مطالب متعلق به میوه آرایی بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *