دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایده های تزیین کیک اسفنجی جدید و زیبا در منزل

  • ندا خوشرو
  • ۶ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

کیک اسفنجی از انواع کیک ها با بافت نرم و خوشمزه است و شما می توانید این کیک را با کمک ژله و خامه و …. تزیین کنید, در این مطلب ایده هایی برای تزیین کیک اسفنجی در منزل را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این تزیینات زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

پختن کیک و شیرینی از انواع کارهای مورد علاقه خانم ها است و یکی از انواع کیک هایی که بیشتر کدبانوها آن را در منزل تهیه می کنند کیک اسفنجی است بعد از پخت کیک شما می توانید آن را با روش های خانگی و ساده به زیبایی دیزاین کنید. تزیین کیک اسفنجی نیازمند مهارت و خلاقیت است و شما می توانید با کمی تمرین و تکرار کیک اسفنجی با تزیینات متفاوتی را در منزل تهیه کنید.

کیک اسفنجی، را می توانید به عنوان کیک تولد نیز تهیه نمایید و سپس با کمک ایده ها و روش های خلاقانه این کیک را برای تولد به زیبایی دیزاین کنید. تزیین کیک تولد را بهتر است با صبر و حوصله انجام دهید تا بعد از اتمام کار, کیک با تزئین متفاوتی را داشته باشید.

تزیینات متفاوت برای کیک اسفنجی

ایده هایی برای تزیین کیک اسفنجی

برای برخی از کدبانوها دیزاین کیک به کاری دشوار تبدیل شده است و یکی از دغدغه های بزرگ کدبانوها بعد از پخت کیک تزئین آن است در این مطلب انواع ایده های جالب و زیبا را برای تزئین کیک اسفنجی را ملاحظه خواهید کرد که شما می توانید با الهام گرفتن از این روش ها کیک اسفنجی خانگی را به زیبایی دیزاین کنید.

تزیین کیک اسفنجی با خمیر فوندانت تزیین کردن کیک خانگی با انواع میوه ها

دیزاین کیک اسفنجی با خامه

تزئین کیک با خامه یکی از قدیمی ترین روش ها است که در بیشتر قنادی ها از گذشته تا به امروز از آن استفاده می شود شما می توانید بعد از پخت کیک خامه فرم گرفته شده را بر روی کیک بمالید و سطح خامه را صاف و یکدست کنید و سپس به روش دلخواه کیک را دیزایین کنید.

تزیین کیک با خامه
برای تزئین کیک با خامه می توانید از انواع شکلات های رنگی و ترافل ها و میوه و …. استفاده کنید, تصاویری از تزیینات زیبا کیک اسفنجی با کمک خامه را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید شما می توانید با ایده گرفتن از این نمونه های زیبا تزئین کیک اسفنجی را به راحتی در منزل انجام دهید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین زیبا کیک اسفنجی تزیین کیک اسفنجی با خامه و شکلات رنگی تزیین ساده و جذاب کیک تزیین کیک با شکلات و خامه

روش های تزیین کیک اسفنجی با کمک میوه

یکی از ساده ترین روش ها برای تزیین کیک اسفنجی استفاده از میوه های فصل است شما می توانید ابتدا کیک اسفنجی را بپزید و سپس میوه های دلخواه را برش دهید و یا به صورت کامل بر روی کیک قرار دهید هم چنین می توانید برای دیزاین کیک با کمک میوه از ژله و یا خامه نیز استفاده کنید.

تزیین کیک اسفنجی با خامه و توت فرنگی تزیین کیک با انار و خامه
تزیینات کیک با میوه نوعی خلاقیت و ابتکار ساده است که هر کدبانویی می تواند از پس آن برآید. برای براق شدن میوه های روی کیک می توانید از ژله آلوئه ورا نیم بند استفاده کنید. ژله آلوئه ورا باعث براق شدن سطح میوه ها می شود و از پوسیدگی و تغییر طعم و رنگ میوه های روی کیک جلوگیری می کند اگر می خواهید کیک را بعد از تزئین به مدت چند ساعت در درون یخچال نگه دارید بهتر است از ژله آلوئه ورا نیم بند که به غلظت سفیده تخم مرغ است برای سطح میوه ها و براق شدن آن ها استفاده کنید.

تزیین زیبا کیک اسفنجی با موز و خامه تزیین ساده کیک اسفنجی با میوه تزیین ساده و متفاوت کیک اسفنجی تزیین زیبا کیک با انواع میوه ها تزیین ساده کیک با میوه تزیین کیک با برش های میوه

تزیین زیبا و متفاوت کیک اسفنجی

تزیینات زیبای کیک اسفنجی با روش های ساده

مهم ترین و اصلی ترین قسمت ماجرا بعد پخت کیک تزیینات آن است که تزئین کیک خانگی هر چه زیباتر باشد نشان دهنده خلاقیت و مهارت کدبانو خانه است و شما می توانید با انجام یک تزئین زیبا همه توجه ها را به سوی کیک جلب کنید. اگر به تازگی شروع به پخت کیک و تزئین آن کرده اید بهتر است برای شروع از روش های ساده استفاده کنید با تزیینات ساده هم می توانید کیک اسفنجی زیبا و متفاوتی را داشته باشید.

تزیین ساده کیک اسفنجی تزیین کیک برای کودکان تزیین کیک قالبی کیک اسفنجی با تزیین متفاوت تزیین کردن کیک اسفنجی با روش های ساده تزیین کردن کیک اسفنجی در خانه تزیینات کیک اسفنجی

ایده های جدیدتری از تزیینات کیک اسفنجی

ایده تهیه کیک در منزل و تزیینات آن به منظور استفاده در جشن تولد یکی از اعضای خانواده و عزیزانتان پیشنهاد جذابی است که می تواند آنها را فوق العاده سورپرایز و شگفت زده نماید، حال در صورتی که قصد دارید از تزیینات خاص و زیبا برای دیزاین کیک تولد خانگی خود استفاده کنید اما از خود ایده ای در این زمینه ندارید، در این مطلب انواع تزیینات زیبای کیک اسفنجی که یکی از انواع کیک های خوشمزه و پرطرفدار می باشد را گلچین کرده ایم که ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر می توانید از این تزیینات زیبا ایده بگیرید و برای دیزاین کیک اسفنجی تان در منزل الهام بگیرید.

تصاویر تزیینات کیک اسفنجی

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، انواع ایده های زیبا و شیک زیادی برای دیزاین و تزیینات کیک های خانگی وجود دارند، تزیین کیک با میوه های مختلف، تزیین کیک با ژله، تزیین کیک با خامه، شکلات، خمیر فوندات و … ایده های متنوع و جذابی هستند که برای دیزاین کیک تولد، جشن سالگرد ازدواج و مناسبت های اینچنینی کاربرد زیادی دارند، در اینجا تصاویر جدیدتری از انواع تزیینات کیک خانگی خوشمزه به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تزیینات کیک اسفنجی خوشمزهتزییناتی از کیک اسفنجیانواع تزیینات کیک اسفنجیتزیینات کیک اسفنجی مجلسیتزیینات کیک اسفنجی شکلاتیایده تزیین کیک اسفنجیتزیینات کیک اسفنجی زیباتزیینات کیک اسفنجی تولدتزیین کیک اسفنجی مجلسیتزیینات جذاب کیک اسفنجیتزیینات زیبای کیک اسفنجیتزیینات جدید کیک اسفنجیتزیینات کیک اسفنجیتزیین کیک اسفنجی شکلاتی

در این مطلب زیباترین و جدیدترین ایده ها برای دیزایین کیک اسفنجی، را مشاهده کردید که می توانید با ایده گرفتن از این تزیینات زیبا بعد از پخت کیک آن را به زیبایی تزئین کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای مشاهده انواع ایده های دیزایین کیک به بخش تزیین کیک مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *