دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس کرمی و نخودی در طرح های ساده و کار شده

  • ندا خوشرو
  • ۶ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع مدل لباس عروس کرمی جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها پیراهن عروسی زیبا و متفاوت را برای پوشیدن در جشن عروسی تان انتخاب کنید.

مدل لباس عروس کرمی از انواع طرح های زیبا و جذاب می باشد و شما می توانید از این طرح پیراهن عروس در پوشش تان استفاده کنید و جذابیت ظاهری و استایل خود را تکمیل کنید.

مدل لباس عروس کرمی کار شده و ساده

برای دوخت پیراهن عروس از پارچه های مختلف توری و ساتن و … استفاده می شود همچنین لباس عروس ها در انواع رنگ های متنوع نظیر لباس عروس رنگی و لباس عروس کرمی موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین آن ها پیراهن عروس با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس عروس کرمی

طرح های پیراهن عروس کرمی

رنگ کرمی از انواع رنگ های خنثی می باشد و این رنگ را شما می توانید به راحتی با سایر رنگ ها در پوشش تان ست کنید. برخی از افراد تصور می کنند که لباس عروس را باید سفید انتخاب نمایند در صورتی که این تصور نادرست می باشد و شما می توانید برای ایجاد تغییر در استایل خود از لباس عروس های رنگی استفاده نمایید.

پیراهن عروس کرمی در انواع طرح های پیراهن عروس پف دار و پیراهن عروس ساده و دنباله دار و … موجود می باشد و بهتر است شما قبل از هر چیز به فرم اندام تان توجه داشته باشید سپس پیراهن عروسی مناسب و شیک را برای خود انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید در جشن عروسی تان استایلی آراسته داشته باشید بهتر است از پیراهن عروس ساده در پوشش تان استفاده کنید همچنین برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی امروزی داشته باشند پیراهن عروس های کار شده می توانند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند. برای تزیین پیراهن عروس از پارچه های توری و سنگ های تزیینی و … استفاده می شود که این وسایل تزیین کننده باعث می شوند تا طرح پیراهن عروس منحصر به فرد به نظر برسد.

اگر فرم اندامی درشت و چاق دارید بهتر است لباس خود را ساده انتخاب کنید زیرا مدل های طرح دار باعث می شوند تا اندام شما چاق تر به نظر برسد همچنین در صورت تمایل به پوشیدن پیراهن عروس کار شده بهتر است لباسی را انتخاب نمایید که تزیینات در قسمت بالاتنه یا آستین لباس باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 مدل لباس عروس کرمی و شیک پیراهن عروس کرمی مدل لباس عروس ساده و کرمی مدل پیراهن عروس کرمی پیراهن عروس آستین دار لباس عروس شیک و خاص مدل لباس عروس کرمی و زیبا مدل لباس عروس شیک و کرمی پیراهن عروس کرمی یقه باز پیراهن عروس شیک و کرمی

توجه به یقه لباس عروس نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید در صورت تمایل از لباس عروس یقه باز یا یقه بسته در پوشش خود استفاده نمایید. اگر بالاتنه ای خوش فرم و جذاب دارید بهتر است پیراهن عروس خود را از بین طرح های یقه باز انتخاب کنید همچنین پیراهن عروس یقه بسته برای استفاده در فصول سرد سال انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر از لباس عروس یقه باز در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است در انتخاب جواهرات خود دقت لازم را به خرج بدهید زیرا در صورت پوشیدن این طرح پیراهن عروس جواهرات بیشتر جلب توجه می کنند.

مدل لباس عروس کرمی و کار شده مدل لباس عروس زیبا و کرمی پیراهن عروس کرمی رنگ طرح های پیراهن عروس کرمی پیراهن عروس شیک و کرمی مدل لباس عروس کرمی و زیبا پیراهن عروس دنباله دار مدل لباس عروس شیک پیراهن عروس خاص مدل لباس عروس زیبا و کرمی مدل لباس عروس زیبا کرمی مدل پیراهن عروس کرمی پیراهن عروس شیک و کرمی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های پیراهن عروس کرمی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *