دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس کردی سورانی زنانه و مردانه جدید و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس کردی سورانی آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس کردی سورانی از انواع لباس های سنتی برای کردها می باشد و برای دوخت این طرح لباس از پارچه ها با طرح و رنگ های متنوع استفاده می شود علاوه بر این خانم ها و آقایان می توانند از این طرح لباس سنتی در پوشش خود استفاده نمایند.

مدل لباس کردی سورانی زنانه و مردانه

لباس کردی سورانی از انواع طرح های شیک و پرطرفدار لباس در بین اقوام کرد به شمار می رود و اگر شما طرفدار لباس های سنتی و کردی می باشید بهتر است تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مدل لباس کردی سورانی

طرح های لباس کردی شیک و زیبا

برای دوخت لباس های کردی از پارچه های مختلف استفاده می شود که انتخاب رنگ و طرح و جنس پارچه به سلیقه شخصی فرد بستگی دارد همچنین برای دوخت لباس کردی سورانی اغلب از پارچه هایی نظیر تور و حریر و مخمل و نخ و ساتن استفاده می شود و لباس اغلب به کمک نگین و سنگ تزیینی و پولک و گل های برجسته تزیین می شود.

بر خلاف لباس های کردی زنانه که تنوع پارچه و رنگ و تزیینات در آن ها زیاد می باشد لباس مردانه کردی دارای دوخت و طرحی ساده می باشد و برای دوخت لباس های مردانه کردی فقط از یک رنگ پارچه استفاده می شود.

لباس های کردی زنانه و دخترانه همچنین در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها لباسی با تن پوشی مناسب را انتخاب کنید.

مدل لباس کردی طرح دار لباس کردی شیک لباس مجلسی کردی مدل لباس کردی دو رنگ مدل لباس کردی شیک لباس کردی زنانه سبز مدل لباس کردی تزیین شده مدل لباس کردی زنانه و مردانه لباس کردی سورانی زنانه و مردانه مدل لباس کردی سورانی شیک و خاص مدل لباس کردی زنانه

  •  آرون گروپس

در بیشتر طرح های لباس های سورانی کردی از پارچه حریر برای تزیین لباس استفاده می شود و پارچه روی طرح اصلی لباس دوخته می شود که این طرح ها مجلسی تر می باشند و برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

توجه داشته باشید که از لباس های سورانی به دلیل داشتن تزیینات زیبا به عنوان لباس مجلسی کردی مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است شما این طرح لباس ها را با کفش پاشنه بلند مجلسی بپوشید تا شیک پوش و خوش استایل به نظر برسید همچنین برخی از طرح های لباس کردی نیز به صورت طرح دار و گلدار می باشند و اگر شما به پوشیدن لباس های طرح دار علاقه مند می باشید می توانید از این لباس ها در پوشش تان استفاده نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس کردی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ لباس را به گونه ای انتخاب نمایید که با فرم اندام و رنگ پوست تان مطابقت و همخوانی داشته باشد همچنین لباس های رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب مناسب می باشند و خانم هایی که دارای فرم اندامی درشت هستند بهتر است از لباس کردی رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایند.

مدل لباس کردی شیک لباس طرح دار سورانی مدل لباس دو تکه سورانی مدل لباس کردی سورانی آبی مدل لباس کردی سورانی زنانه طرح لباس کردی مدل لباس کردی شیک مدل لباس مشکی کردی سورانی مدل لباس مجلسی کردی سورانی مدل لباس مجلسی سورانی زرد مدل لباس مجلسی سورانی آبی مدل لباس کردی سورانی شیک و خاص

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های لباس کردی سورانی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با طرح و رنگ مناسب را برای خود انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در استایل و ظاهرتان ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *