دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های بلوز زیبای تابستانی دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل بلوز تابستانی زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها با توجه به فرم اندام تان بلوزی خوشرنگ و زیبا را برای پوشیدن انتخاب کنید.

بلوز یکی از کاربردی ترین لباس ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید در فصول مختلف سال از این لباس در پوشش خود استفاده نمایید. مدل بلوز تابستانی طرحی خاص و متفاوت برای خانم ها و دختران جوان می باشد و برای دوخت این طرح لباس از پارچه های خنک و نخی استفاده می شود.

مدل بلوز تابستانی با طرح های شیک و خاص

بلوزهای تابستانه در انواع مدل های گلدار و ساده و طرح دار دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها بلوزی مناسب را برای پوشیدن در مهمانی ها یا محیط منزل انتخاب کنید.

مدل بلوز تابستانی

طرح های بلوز تابستانه زنانه و دخترانه

پوشیدن لباس هایی خنک در روزهای گرم تابستان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا این لباس ها از تعریق زیاد بدن جلوگیری می کنند و علاوه بر این شما با پوشیدن آن ها احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

توجه داشته باشید که در روزهای گرم سال بهتر است لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که در دوخت آن ها از پارچه نخی استفاده شده باشد همچنین اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس بلوز بپوشید بهتر است بلوز خود را از بین جنس های حریر یا ریون انتخاب کنید.

بلوزهای تابستانه را بهتر است از بین مدل های گلدار و طرح دار انتخاب کنید همچنین لباس های رنگی نیز برای پوشیدن در روزهای گرم تابستان انتخابی مناسب و ایده آل می باشند. اگر تمایل دارید بلوزی که را برای پوشیدن انتخاب می کنید باعث آراسته تر به نظر رسیدن استایل تان شود بهتر است طرح بلوز را ساده انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس بلوز مجلسی بپوشید بهتر است آن را با اکسسوری ها و لباس هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. بلوز را می توانید در پوشش تان با دامن یا شلوار ست نمایید همچنین می توانید از ست بلوز و شلوار یا ست بلوز و دامن برای حضور در مهمانی های رسمی استفاده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بلوز تابستانی شیک و خاص مدل بلوز تابستانی شیک مدل بلوز زنانه حریر و شیک بلوز گلدار و آستین دار بلوز زنانه طرح دار مدل بلوز زنانه تابستانی و شیک مدل بلوز راه راه تابستانی مدل بلوز طرح دار بلوز طرح دار و شیک بلوز گلدار و تابستانی بلوز طرحدار و تابستانی مدل بلوز گلدار تابستانی بلوز طرح دار و تابستانی

انتخاب رنگی مناسب برای بلوز تابستانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا رنگ لباس اگر بدرستی انتخاب شود باعث ایجاد تغییرات مثبت در استایل شما می گردد. بلوزهای رنگ روشن به دلیل اینکه گرما را کمتر جذب می کنند برای روزهای گرم سال انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر فرم اندام شما درشت و چاق می باشد بهتر است از بلوز رنگ تیره در پوشش تان استفاده نمایید.

بلوز گلدار و طرحدار برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما دارای فرم اندامی درشت هستید بهتر است از بلوز ساده یا بلوز با طرح خلوت در پوشش تان استفاده نمایید تا فرم اندام تان متناسب تر به نظر برسد.

بلوز طرح دار و تابستانی مدل بلوز دخترانه تابستانی بلوز گلدار تابستانی بلوز طرح دار و تابستانی بلوز طرح دار و تابستانی بلوز طرحدار و تابستانی بلوز طرح دار تابستانی بلوز طرح دار و تابستانی بلوز طرح دار و تابستانی بلوز تابستانی شیک بلوز حریر رنگ تیره بلوز طرح دار و تابستانی بلوز طرح دار و تابستانی طرح بلوز تابستانی بلوز حریر و ساده تابستانی بلوز دخترانه تابستانه بلوز ساده و تابستانه بلوز گلدار و تابستانی بلوز شیک و تابستانه در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و همیشگی را به انواع طرح های بلوز تابستانه مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *