دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل شومیز بارداری جدید و شیک برای سلیقه های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل شومیز بارداری با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شومیز با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

دوران بارداری یکی از حساس ترین دوران ها برای هر خانمی است و اگر شما در این دوران شیرین به سر می برید بهتر است برای داشتن روحیه ای بهتر از مدل شومیز بارداری در پوشش خود استفاده نمایید تا جذابیت استایل تان تکمیل شود.

مدل شومیز بارداری شیک و زیبا

شومیز مخصوص دوران حاملگی در انواع مدل های شومیز مجلسی و ساده موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها شومیزی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل شومیز بارداری طرح دار

شومیز مخصوص دوران حاملگی

برای دوخت شومیز حاملگی مانند سایر لباس های حاملگی از پارچه های ساده و گلدار و طرحدار استفاده می شود که انتخاب مدل و طرح پارچه شومیز بهتر است با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری انجام شود.

با توجه به اینکه در دوران بارداری شکم و سایر قسمت های بدن بزرگ می شوند از این رو بهتر است شما از شومیز سایز بزرگ استفاده نمایید همچنین شومیز ساده نیز برای خانم های باردار انتخابی مناسب می باشد. اگر تمایل دارید از شومیز گلدار یا طرح دار در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است شومیزی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که در دوخت آن از پارچه با طرح ریز استفاده شده است زیرا پارچه هایی که دارای طرح های درشت هستند باعث می شوند تا برجستگی شکم و سایر نقاط بدن بیشتر به نظر برسد همچنین شومیزی که برای پوشیدن انتخاب می کنید بهتر است دارای طرحی شلوغ نباشد.

شومیز مخصوص حاملگی در انواع طرح های بدون دکمه و دکمه دار موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و بهتر است شما از شومیزی استفاده کنید که در هنگام پوشیدن آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

شومیز بارداری دو رنگ شومیز بارداری رنگ تیره   شومیز حریر بارداری مدل شومیز بارداری شومیز حریر شیک شومیز دو رنگ برای بارداری شومیز مجلسی طرح دار شومیز صورتی برای بارداری شومیز بارداری مشکی شومیز بارداری سفید شومیز بارداری دکمه دار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برای دوخت شومیز حاملگی از آستین بلند و آستین سه ربع استفاده می شود همچنین انتخاب مدل یقه ای مناسب برای شومیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید توجه تمرکز اطرافیان تان به شکم تان نباشد بهتر است شومیز خود را از بین یقه های باز انتخاب نمایید تا جواهرات و اکسسوری هایتان جلب توجه بیشتری کنند.

انتخاب رنگی مناسب برای شومیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ شومیز را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید تا بزرگی شکم تان کمتر به نظر برسد همچنین در دوخت برخی از شومیزها از ترکیب دو رنگ مختلف استفاده شده است که در قسمت شکم پارچه رنگ تیره به چشم می خورد ودر برخی از طرح ها در قسمت بالاتنه شومیز از پارچه طرح دار استفاده شده و در قسمت شکم نیز از پارچه ای ساده استفاده شده است که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

شومیز را بهتر است در پوشش خود با شلوار بارداری و دامن و ساپورت ست نمایید همچنین استفاده از اکسسوری های مناسب نیز باعث می شود تا استایل شما جذاب و زیباتر به نظر برسد.

 

شومیز گلدار شومیز بارداری مجلسی شومیز بارداری مجلسی و شیک شومیز مشکی بارداری شومیز مجلسی بارداری شومیز صورتی شومیز مجلسی و طرح دار شومیز بارداری راه راه شومیز ساده برای بارداری مدل شومیز بارداری مشکی شومیز بارداری جدید شومیز بارداری مجلسی شومیز مخصوص بارداری مدل شومیز بارداری

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های شومیز مخصوص دوران حاملگی جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *