دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین سالاد به شکل قلب با خلاقیت های دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۱ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از آشپزی مجله آرگا با انواع روش ها برای تزیین سالاد به شکل قلب در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل بتوانید دیزاینی متفاوت و رمانتیک برای انواع سالاد داشته باشید.

برای دیزاین سالاد ایده های مختلفی وجود دارد که بهتر است شما از این دیزاین ها الگوبرداری نمایید و برای ظرف سالاد تزیینات بی نظیری داشته باشید. تزیین سالاد به شکل قلب نیز یکی از این روش های جالب می باشد که از این روش برای دیزاین سالاد فصل و سالاد شیرازی و … می توان استفاده کرد.

تزیین سالاد به شکل قلب به کمک روش های جالب

سالاد از انواع پیش غذاهای سالم و محبوب می باشد و شما می توانید برای تهیه سالاد از انواع سبزیجات و میوه های فصل استفاده کنید سپس به کمک روشی جالب به دیزاین سالاد بپردازید. توجه داشته باشید که اگر شما زمان کافی ندارید می توانید از تزیین ساده سالاد برای انجام تزیینات استفاده نمایید همچنین اگر تمایل دارید تزیینات شما حرفه ای باشد بهتر است کمی تمرین و تکرار داشته باشید تا مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید.

تزیین سالاد به شکل قلب

دیزاین انواع سالاد با طرح قلب

اگر تمایل دارید سالاد را به کمک میوه و سبزیجات فصل تهیه کنید می توانید انواع میوه های رنگی را نظیر خیار و گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای و …. را برش بزنید همچنین می توانید کاهو و هویج را هم خرد کنید سپس مواد را درون ظرفی مناسب به شکل قلب درآورید توجه داشته باشید که بهتر است سبزیجات و میوه هایی را برای چیدن در کنار یکدیگر انتخاب نمایید که رنگ آن ها و نوع برش شان با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشد. توجه داشته باشید که برای دیزاین سالاد به شکل قلب می توانید از دانه های انار نیز استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید هویج را رنده کنید سپس هویج رنده شده را در مرکز قلبی که ایجاد کرده اید بریزید که در این صورت دیزاین سالاد متفاوت و جذاب تر به نظر می رسد.

اگر تمایل دارید برای تهیه سالاد از کلم سفید استفاده کنید بهتر است کلم را خیلی خرد نمایید سپس کلم را درون ظرفی مناسب بریزید و به کمک کلم بنفش و گوجه فرنگی قلب هایی کوچک و بزرگ را روی سطح کلم ایجاد نمایید.

برای تزیین سالاد همچنین می توانید از نعناء پودر شده استفاده نمایید همچنین می توانید به کمک خیار یا هویج و … گل هایی رنگی را بسازید سپس گل ها را در اطراف ظرف سالاد قرار بدهید.

دیزاین سالاد فصل تزیین زیبا سالاد به شکل قلب دیزاین سالاد به شکل قلب دیزاین زیبا سالاد تزیین سالاد به شکل قلب تزیین سالاد فصل دیزاین سالاد قلبی تزیینات زیبا سالاد به شکل قلب تزیینات سالاد به شکل قلب مدل تزیین سالاد به شکل قلب شیک

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انواع سالاد قلبی شکل زیبا

تزیینات سالاد شیرازی به شکل قلب یکی از انواع ایده های جالب می باشد و برای دیزاین سالاد به این شکل ابتدا باید پیاز و خیار و گوجه فرنگی را خرد نمایید سپس آن ها را به شکل قلب در درون ظرفی مناسب بریزید همچنین می توانید سبزیجات و میوه ها را خرد نمایید سپس آن ها را درون قالبی به شکل قلب بریزید سپس سالاد را درون ظرفی مناسب برای سرو برگردانید.

برای دیزاین سالاد ماکارون و سالاد الویه نیز می توانید از این ایده استفاده نمایید همچنین می توانید به موادی که در دستور تهیه انواع سالاد به کار برده شده اند قلب هایی با سایز مختلف درون ظرفی بزرگ و زیبا بسازید.

تزیین سالاد زیبا تزیین سالاد به شکل قلب دیزاین سالاد شیرازی تزیین سالاد دیزاین سالاد به شکل قلب مدل تزیین سالاد تزیین خلاقانه سالاد مدل تزیین زیبا سالاد دیزاین سالاد

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل های تزیین سالاد به شکل قلب جلب کردیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *