دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش رفع رنگ مو از روی پوست با چند روش آسان

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب به شما آموزش می دهیم مه چگونه می توانید لکه رنگ را از روی پوست خود پاک کرده و به آن آسیبی نرسانید. در واقع روش های خانگی برای این کار مناسب ترین روش می باشد.

زمانی که مو های خود را رنگ می کنید در بسیاری از موارد ممکن است رنگ بر روی پوست دست ها و صورت شما باقی بماند. اگر دوست دارید روش هایی برای رفع رنگ مو از روی پوست بلد باشید باید ادامه مطلب را مشاهده کنید.

رفع رنگ مو از روی پوست

رفع رنگ مو از روی پوست

گاهی ممکن است رنگ مو تاثیرات بدی داشته باشد و در اثر بی احتیاطی آرایشگر یا خودتان رنگ بر روی پوست باقی بماند. یادتان باشد که عملکرد سریع شما به پاک شدن کامل این رنگ ها کمک می کند در غیر این صورت از بین بردن آن ها کمی سخت و طاقت فرسا خواهد بود. در ادامه روش هایی ساده و کاربردی را برایتان معرفی می کنیم که می توانید با استفاده از آن ها در کم ترین زمان این مشکل را از بین ببرید.

استفاده از مایع دستشویی

مایع دستشویی یکی از قوی ترین پاک کننده ها می باشد و شما می توانید با استفاده از آن تمامی رنگ هایی که روی صورتتان ایجاد شده است را از بین ببرید. برای این کار لازم است تا ابتدا مقداری مایع را روی پوست ریخته و چند دقیقه ای ماساژ دهید. البته این روش معایبی هم دارد و ممکن است حساسیت به مایع باعث پوست پوست شدن پوست شما شده و شکل بدی را ایجاد کند.

شستن با آب گرم

اگر مدت زمان کمی گذشته است که متوجه شده اید پوستتان رنگ گرفته است می توانید ناحیه رنگ گرفته را با استفاده از آب گرم و یک قطعه دستمال شستشو دهید. در این میان مراقب باشید تا رنگ مو های خود را با آب پاک نکنید.

استفاده از کرم های لایه بردار

  •  آرون گروپس

استفاده لایه بردار های طبیعی

لایه بردار های طبیعی مزیت بسیار زیادی دارد و در زمان کوتاهی حدودا ۵ الی ۱۰ دقیقه می تواند پوست شما را روشن تر کند. برای رفع رنگ مو از روی پوست می توانید از این لایه بردار ها استفاده کنید و نتیجه خوبی هم خواهید گرفت.

خمیر دندان

استفاده از خمیر دندان راه حلی بینظیر برای از بین بردن رنگ مو از روی پوست می باشد و شما می توانید با کم ترین هزینه رنگ مو را کاملا از روی پوست خود پاک کنید. برای استفاده از این روش کافی است تا مقداری خمیر دندان را روی پوست رنگ گرفته بمالید و بعد از ۱۰ دقیقه ماساژ دادن می توانید پوست خود را با آب گرم بشویید.

جوش شیرین

می توانید برای از بین بردن رنگ روی پوست خود مقداری جوش شیرین را با مقداری آب مخلوط کرده و روی پوست بمالید. این کار را باید به آرامی انجام دهید تا پوست شما آسیب نبیند. بعد از گذشت ۵ الی ۱۰ دقیقه می توانید صورت خود را بشویید و از شر رنگ مو خلاص شوید.

روغن بچه مناسب برای از بین بردن جای رنگ

استفاده از روغن بچه

این روش می تواند زمان بر باشد اما کم هزینه و بی دردسر است و شما می توانید به راحتی از شر رنگ هایی که روی پوستتان ایجاد شده است را از بین ببرید. برای استفاده از روغن بچه باید مقداری از آن را روی صورتتان بریزید و چند ساعتی صبر کرده و بعد صورتتان را با آب بشویید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *