دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی با طراحی مناسب و منحصر به فرد

  • محدثه خاکشور
  • ۱ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب طرح ها و نمونه های زیبا و جذابی از دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی را مشاهده خواهید کرد که با عمل کردن به یک سری اصول و نکات مهم طراحی در این زمینه می توانید درصد فروش را ارتقا بدهید.

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی فقط محدود به کنار هم قرار گرفتن وسایل موجود نیست، که مانند دیگر طراحی ها برای منزل، و مطب و سالن ها نیازمند اصول و قواعدی کاربردی همراه با نکات ارزشمند می باشد. با افزایش اهمیت و ضروریت استفاده از انواع لوازم خانگی, طراحی و دیزاین فروشگاه وسایل خانگی نیز شامل این فزونی می شود. داشتن یک دیزاین شیک و بروز می تواند درصد فروش شما را بالا برده و جایگاه شما در دنیای فروش و رقابت برتری ببخشد.

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

انواع نمونه های جذاب دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

اصول و راهکارهای مهم برای دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

چیدمان زیبا، شیک و مطابق روز یکی از شروط و اصول دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی محسوب می شود. جذاب و خاصیت آهنربایی داشتن به همراه راحتی و جابجایی آسان بازدیدکنندگان یکی دیگر از اصول است. به صورتی که افراد وسایل را دیده، لمس نموده و بعد از کسب اطمینان خاطر اقدام به خرید کند. اما چگونه به این هدف باید دست پیدا کرد در این مطلب راههای دستیابی و ایجاد یک دیزاین ایده آل و مناسب را مشاهده خواهید کرد.

۱ – پارتیشن و قفسه بندی

با توجه به این موضوع که این فروشگاه دارای مارک و برندها می باشد, تفکیک کردن و طبقه بندی وسایل با استفاده از قفسه بندی و همچنین پارتیشن بندی الزامی می گردد. با این کار نظم را به چیدمان فروشگاه می بخشد. از سردرگمی خریدار جلوگیری می کنید.

قفسه بندی و طراحی فروشگاه لوازم خانگی با در نظر گرفتن عملکرد آن در قسمت های گوناگون خانه از جمله پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و دستشویی انتخاب خریدار را آسان تر می نماید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طراحی شیک فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

۲ – ویترین بزرگ و شیک

قرار دادن یک ویترین بزرگ و شیک یکی از مهمترین وسایل مورد استفاده در دیزاین فروشگاه لوازم خانگی و بالا رفتن درصد فروش محسوب می شود که پیشنهاد می کنیم حتما از آن بهره ببرید.

۳ – نورپردازی

نورپردازی در امر دیزاین بسیار حیاتی و مهم می باشد که نقش پررنگی در داشتن یک طراحی خاص و شیک را ایفا می کند. با استفاده از نورپردازی کالاها به شکلی بهتر دیده می شود و درخشش خیره کننده ای به قفسه ها افزوده می گردد. به طوری که از خارج از فروشگاه هم دید کافی داشته باشد.

طراحی فروشگاه لوازم خانگی

۴ – تلفیق رنگ

رنگبندی لازم است به شکل تخصصی و متناسب با همه ی اجزای طراحی انجام شود، تلفیق رنگ المانهای دیزاین سهم بالایی در زیباسازی آن را دارا می باشد.

۵ – هماهنگی بلندی کالاها با بلندی سقف

باید بلندی سقف فروشگاه، مساحت و اندازه فروشگاه و بلندی کالا مدنظر قرار گرفته و توجه شود. در واقع فروشگاه لازم است محیط کافی جهت چیدمان وسایل داشته باشد, به نوعی که خریدار بتواند لوازم و محصولات را از لحاظ فیزیکی، فنس و همچنین نرخ بسنجند.

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

نکات کاربردی در رابطه با طراحی فروشگاه لوازم خانگی

در طراحی و دکوراسیون مناسب و در عین حال شیک و زیبای فروشگاه های لوازم خانگی نیازمند توجه و در نظر گرفتن برخی موارد جزئی و مهم می باشد که در ادامه در قالب ۶ نکته با این موارد آشنا خواهید شد.

۱ -قرار دادن کالاهایی با رنگهای مختلف به عنوان نمونه

اغلب وسایل خانگی به رنگ های سفید، مشکی، نقره ای می باشند که بهتر است این رنگ ها (۳ رنگ) در تلفیقی برابر در کنار یکدیگر قرار دهید.

ایده هایی از دیزاین فروشگاه لوازم خانگی

۲ -استفاده از بنرها و کاتالوگ های تبلیغاتی

بنرها و کاتالوگ های تبلیغاتی جذابی در پشت ویترین، دیوارها و در فروشگاه قرار دهید. جهت وارسی کاتالوگ کالاها بهتر است مکانی جهت جلوس و نگاه کردن کاتالوگ ها تعبیه کنید. به این منظور روبروی میز مدیر فروشگاه مبل هایی قرار داده و در همان مکان یک میز برای برداشتن کاتالوگها به همراه گوش دادن اطلاعات فنی کالاها در محیطی راحت و دلچسب ایجاد کنید.

ایده های زیبا و خلاقانه طراحی فروشگاه لوازم خانگی

۳ – ویترین های استراتژیک برای کاهش سرعت مشتریان

قطعا مسلم است اگر راه فروشگاه شما ساده و مستقیم باشد، بازدیدکنندگان در زمان کمی تمامی فروشگاه را دور می زنند که درصد خرید نیز به همین نسبت پایین می آید. با قرار دادن ویترین های بزرگ، جذاب و تدبیرگرانه بازدیدکنندگان را به نگاه مردن وادار نموده و برای خرید دودل کنید.همچنین همکارهای فروش فروشگاه پس از گذشت چندین ثانیه از وارد شدن مشتری به فروشگاه، سریعا به استقبال او برود تا خریدار در خروج بلافاصله منع نموده و مجبور به بر زبان آوردن «فقط دارم تماشا می کنم» نماید.

دکوراسیون فروشگاه لوازم منزل

۴ – توجه به طراحی ورودی فروشگاه

محیط مابین ۱.۵ – ۴.۵ متر میانی داخل و بیرون فروشگاهها در میان فروشندگان با اصطلاح «قسمت رفع فشار» معروف می باشد که مهمترین و اصلی ترین نقطه فروشنده ها جهت به وجود آوردن نخستین قضاوت بازدیدکنندگان و خریداران می باشد.

نورپردازی زیبا و خیره کننده، محیطی تمیز، آرام و دلباز سهم بالایی در این قضاوت ایفا می کنند. درست است که نزدیک شدن همکارهای فروش موجب جذب مشتری و درصد بالای فروش می گردد، اما پیشنهاد می کنیم در این منطقه از این کار اجتناب کنند. همچنین بنرها و المان های تبلیغاتی را غیر از این منطقه و در مکانی جدای از ورودی جای دهید.

دیزاین فروشگاه لوازم خانگی

۵ – استفاده از دیوار طرف راست

طبق نظر اغلب خریداران موقع داخل شدن به فروشگاه به طرف راست متمایل می شوند که بر همین اساس اصلی ترین دیوار جهت کالاهای شیک فروش به شمار می رود که بهتر است لوازم مورد پسندتر و به روزتر، همچنین تبلیغات تازه در این دیوار قرار بگیرد.

۶ – در نظر گرفتن آسایش مشتریان

اغلب اوقات مشتریان به ویژه زنها از وارد شدن به مکانی شلوغ که احتمال برخورد با مشتری های دیگر وجود دارد, اجتناب می نمایند. اطمینان حاصل کنید که ویترین های وسایل به نوعی چیدمان یابد که محیطی کافی جهت چرخیدن در اختیار خریداران قرار بگیرد.

دکوراسیون فروشگاه وسایل خانگی

طراحی و دیزاین فروشگاه لوازم خانگی

و در ادامه ایده های زیبا و شیک بیشتری از دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی را مشاهده خواهید کرد:

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه وسایل خانگی

طراحی فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگیچیدمان صحیح لوازم خانه از جمله لباسشویی، جارو برقی و …

دکوراسیون فروشگاه وسایل خانگی

ایده های زیبای دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

طراحی فروشگاه لوازم خانگی

دیزاین فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگیقفسه بندی لوازم خانگی به شکلی زیبا و شیک

چیدمان فروشگاه لوازم خانگی

طراحی فروشگاه لوازم خانگی  انواع تصاویر دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه وسایل خانگی

دیزاین فروشگاه لوازم خانگی

آشنایی با تصاویر شیک دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگینورپردازی زیبا و اصولی در فروشگاه لوازم خانگی برای افزایش میزان خرید

ایده های نو و منحصر به فرد چیدمان فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم منزل

نمونه های کاربردی از دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

انواع ایده های جذاب دیزاین فروشگاه لوازم خانگی

ایده هایی زیبا و بینظیر از طراحی فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم منزل

طرح های ایده آل و ناب دیزاین فروشگاه لوازم خانگی

دکوراسیون فروشگاه وسایل خانگی

دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی

دقت و در نظر گرفتن نیازهای مشتری از مهم ترین علل موفقیت در این زمینه است که با رعایـت و به کارگیری اصول و نکات ارائه شده میسر خواهد بود. از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید، متشـکریم. برای آشنایی با دکوراسیون بوتیک زنانه، دکوراسیون بوتیک مردانه، دکوراسیون دفتر املاک بر روی لینک های همین قسمت کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *