دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کادو کردن عطر و ادکلن با خلاقیت های زیبا و دوست داشتنی

  • محدثه خاکشور
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

ایده ها و روش های جالبی از کادو کردن عطر و همچنین ادکلن در این مطلب گنجانده شده است که از شما همراهان آرگایی دعوت می کنیم تا برای آشنایی با این ایده ها همراه ما باشید.

برخلاف باور اشتباه در مورد ایجاد جدایی و دوری با گرفتن کادوی عطر و ادکلن، عطرها یکی از بهترین و پرطرفدارترین هدایای تمامی دنیا محسوب می شود. ممکن است با استشمام یک عطر در یک آن متحول شوید و یا یک عطر به خصوص را به تکرار بارها و بارها استفاده کنید, دلیلش چیزی جز یک هدیه عطر و ادکلن خاطره انگیز از سوی فردی محبوب نیست. گل بدون گلدان مثال یک هدیه خوب اما کادو نشده است. برای آشنایی و الهام گرفتن از ایده های زیبا و شیک از کادو کردن عطر و ادکلن در این مطلب همراه آرگا شوید.

راهنمای کادو کردن عطر و ادکلن برای خوش سلیقه ها

در دو روزه ی زندگی اغلب ما دنبال بهانه هایی برای یادآوری ارزش و جایگاه بالای عزیزانمان در زندگی، و تشکر از حضور آنها به همراه ابراز علاقه هستیم. ابزارهای مختلفی برای محقق ساختن این هدف وجود دارد که کادو کردن عطر و ادکلن از جمله ی آنها به شمار می رود.

عطرهای مردانه و زنانه بسیاری با تنوع بالا وجود دارند که بستگی به سلیقه ی هر فرد انتخاب می شوند، اما هنگامی که می خواهید برای فردی عطر هدیه بخرید پس لازم از سلیقه او آگاه باشید، برخی عطرهای شیک و محبوب یا به بیانی ترند ممکن است اولویت خرید شما را داشته باشند, اما پیشنهاد دیگری هم داریم اگر شناخت کافی به شخصیت و سلیقه ی فرد مقابل دارید از عطرهای نوستالژی وی و یا مشترک خودتان غافل نگردید. در ادامه روشهایی جذاب برای کادو نمودن به همراه الگوهایی بیشتر را مطالعه و مشاهده خواهید کرد.

کادوپیچ کردن عطر و ادکلن

کادویچ کردن عطر

خود را محدود به شکل عطر و ادکلن خریداری شده نکنید، به راحتی می توانید جعبه کادویی تهیه کنید که متفاوت بوده و به سلیقه ی دلخواه شما باشد. به عنوان مثال اگر شیشه ی عطر شما مربع و جعبه ی کادوی آن نیز مربع است؛ مجبور به کادو کردن با حفظ همین شکل نیستید.

شما می توانید جعبه ی آن را دور انداخته و با ساخت جعبه ی دیگری به شکل های مختلف استوانه، مثلث، قلبی و … تنوع ویژه ای به کادوپیچی خود ببخشید. همچنین می توانید بدون استفاده از جعبه، با استفاده از روش های نو و خلاقانه آن را کادو و تزیین نمایید. البته نه اینکه طرح های کادو کردن عطر با جعبه های مربع و مستطیل خوب نباشند.

  •  آرون گروپس

کادو نمودن عطر و ادکلن برای تمامی سلیقه ها

تزیین جعبه کادو ادکلن با پارچه

پارچه یکی از متریال های پرکاربرد و البته در دسترس می باشد. پارچه کاربرد فراوانی در بخش های مختلف زندگیمان دارد و هنرمندی های بسیاری را همراه با ما تکامل می بخشد. بقچه پیچ کردن یکی دیگر از روش هایی به حساب می آید که برای کادوپیچ نمودن عطر مورد استفاده قرار می گیرد. برای جعبه سازی با پارچه و تزیینات جعبه هدیه با پارچه می توانید پارچه های زیبا و شیک را مورد استفاده قرار دهید. همچنین شما می توانید از پارچه های استفاده شده و قدیمی داخل منزل که خاطرات زیادی را در خود ذخیره کرده اند؛ بهره ببرید.

کادوپیچ کردن عطرها و ادکلن ها با متریال های مختلف

تزیین جعبه کادو عطر با نقاشی و رنگ

 اغلب جعبه هایی که هنگام خریداری عرضه می شوند، دارای شکلی ساده هستند، که در این صورت می توانید هنر خودتان را به نمایش بکشید و تصویر زیبایی را نقاشی نمایید، در صورت ساده نبودن جعبه نیز می توانید آن را درون یک جعبه ساده و بدون طرح و نقش قرار دهید و سپس اقدام به نقاشی کنید. همچنین برای تزیین جعبه کادو عطر یا ادکلن می توانید با ریختن رنگ ها و باز شدن راه آنها بر روی جعبه به طرحی زیبا و متفاوت دست پیدا کنید.

تزیین جعبه کادو ادکلن با جملات دستنوشته یا تایپی

بر روی کارت های کوچک و کاغذهای سفید جمله های دلخواه خود را تایپ کرده و یا با دستخط خود به تحریر در بیاورید و با استفاده از روبان، نخ های کنفی و … بر روی جعبه ی عطر خود قرار داده و محکم نمایید.

ایده هایی زیبا از کادو نمودن عطر

تزیین جعبه کادو عطر با کاغذ کادو یا روبان

پس از مزین ساختن با کاغذ کادو و یا روبان، گلی زیبا و طبیعی (اگر گل دلخواه مخاطب باشد عالی است) بر روی آن چسبانده و به این وسیله هنر و احساس خود را به بهترین شکل بروز دهید.

کادو نمودن عطر و ادکلن

تزیین جعبه کادو  عطر با استیکر نام مورد نظر

استیکر نام فرد مورد نظر خود و یا هر واژه و جملات احساسی که دلخواه شما است، بر روی قطعه چوبی چسبانده و سوراخی برای عبور روبان از آن ایجاد کنید. روبان را نیز به دور جعبه حلقه کرده و بپیچانید، یا به هر روش دیگری به جعبه اتصال دهید.

ساخت جعبه کادوی نمدی

جهت تهیه جعبه هدیه نمدی برای عطر ابتدا الگوها را بر روی یک مقوا رسم کرده و بعد آن را بر روی نمد انتقال دهید، در نهایت ببرید.

کادو نمودن عطر

همانطور که مشاهده می کنید دو الگو در تصویر وجود دارد، الگو دارای ابعاد کوچکتر جهت در جعبه و الگو با ابعاد بزرگتر جهت بدنه جعبه به کار گرفته می شود. توجه داشته باشید که برای درب جعبه تقریبا ۰/۵ سانتی متر از هر سمت زیادتر بگیرید تا خیالتان از کوچک شدن راحت شود. که در عکس نیز مشخص است.

ابتدا از بدنه کار شروع می کنیم، لبه های آن را در کنار هم قرار دهید و با استفاده از دوخت دندان موشی و یا دوخت های ساده(کوک) آنها را به یکدیگر وصل سازید.

انواع ایده های زیبای کادو کردن عطر

کادو کردن عطر با بهره گیری از پارچه های نمدی

سپس به سراغ الگو درب جعبه رفته و لبه های آن را نیز در کنار یکدیگر قرار داده و به هم با استفاده از دوخت دندان موشی و یا دوخت ساده (کوک) به همدیگر متصل کنید.

کادو کردن عطر و ادکلن با نمد

در حال حاضر شما یک مکعب مربع دارید که می توانید روی آن را با استفاده از گل نمدی و یا سایر لوازم تزیینی با اندازه و رنگ و طرح های مختلف و البته مورد سلیقه ی خودتان تزیین کنید.

کادو نمودن عطر و ادکلن

ایده های زیبا و جذاب کادو کردن عطر

انواع نمونه های زیبا و شیک کادو کردن عطر

کادو کردن عطر به روش های مختلف

انواع ایده های زیبای کادو نمودن عطر

کادو نمودن عطرهای مختلف

کادو نمودن عطرهای مختلف

کادو کردن عطر

انواع نمونه های ایده آل کادو کردن عطر

کادو نمودن عطر و ادکلن

کادو نمودن عطر

کادو کردن عطر

کادو کردن عطر به روشهای گوناگون

کادوپیچ کردن عطر

کادو نمودن عطر با پارچه و روبان

ایده های زیبای کادو نمودن عطر

کادو نمودن عطرهای گوناگون

کادو نمودن عطر برای هدیه دادن به عزیزان

کادو کردن عطر برای سوپرایز مخاطب خاص

کادوپیچ کردن عطر برای سوپرایز

کادو نمودن عطر و ادکلن با روش های گوناگون

کادو کردن عطر برای هدیه دادن به مخاطب خاص

همانطور که می دانید یک سری اقدامات را که به هدف زیباسازی هرچه بهتر هدیه های مختلف از جمله ادکلن یا …. صورت می گیرند را کادوپیچی یا کادو کردن می گویند. با وجود اینکه انواع پکیج ها و جعبه و بگ ها برای کادوپیچ نمودن وجود دارند و همچنین جعبه سورپرایز که تحولی دوست داشتنی در کادو کردن به حساب می آید، باز هم کادو کردن وسایل به خصوص در منزل حال و هوایی خاص و جذابیت خاطره انگیزی را به همراه خواهد داشت.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *