دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل تزیین جعبه کادو جدید و شیک به همراه ایده ها و آموزش تزیین

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های خلاقانه و زیبا برای تزیین جعبه کادو و اجرای زیباترین تزیینات برای انواع هدیه به همراه جدیدترین مدل های جعبه کادویی فانتزی و شیک

مدل های زیبا و شیک دیزاین جعبه کادو و آموزش انواع تزیینات جعبه کادویی های فانتزی با ایده هایی جدید و متفاوت که باعث میشود بهترین و زیباترین هدایا را به کسانی که دوستشان دارید تقدیم کنید. در ادامه چندین مدل از شیک ترین و جدیدترین جعبه های کادویی را مشاهده میکنید.

ایده های جدید برای تزیین جعبه کادو :

تزیینات جعبه کادو با انواع روبان و گل های طبیعی و مصنوعی انجام می شود که زیبایی خاصی به جعبه کادو می دهد. برای انجام  این تزیینات سعی کنید از وسایل تزیینی زیبایی استفاده کنید که از لحاظ ترکیب رنگ هماهنگی زیادی با رنگ جعبه داشته باشد و زیبایی جعبه هدیه را بیشتر کند. استفاده از کاغذ رنگی و خرده های باقیمانده از مقوای جعبه کادو نیز می تواند ایده خوبی برای انجام این تزیینات بر روی جعبه کادو باشد. در ادامه چندین مدل از شیک ترین تزیینات جعبه کادو را مشاهده می کنید.

جعبه هدیه فانتزی

جعبه هدیه

جعبه هدیه فانتزی

تزیین جعبه کادو

جعبه هدیه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ساخت جعبه کادو

جعبه هدیه

جعبه هدیه فانتزی

جعبه هدیه فانتزی

جعبه هدیه فانتزی

یکی دیگر از موارد پر کاربرد برای تزیینات جعبه کادو استفاده از انواع مروارید و سنگ های تزیینی است که زیبایی و جلوه خاصی به جعبه شما میدهد. از این روش تزیینات اغلب برای هدیه های گرانقیمت و جعبه های کوچک تر استفاده میشود که در ادامه چند نمونه از این سبک تزیینات را مشاهده میکنید که میتوانند ایده های زیبایی باشند.

جعبه هدیه فانتزی

تزیین جعبه کادو

تزیین جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

جعبه هدیه فانتزی

ساخت گلهای کاغذی نیز ایده خوبی برای انجام تزیین جعبه های مختلف هدیه است که با کمی ابتکار و خلاقیت با استفاده از این تزیینات کاغذی میتوان جعبه های ساده ایی که دارید را به بهترین شکل تزیین کنید. برای انجام تزیین بهترین پیشنهاد توجه به روحیات طرف مقابل است که با استفاده از هنر و سلیقه خودتان میتوانید مناسب ترین تزیین را داشته باشید.

جعبه هدیه

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

مدلهای خلاقانه و جدید تزیین جعبه کادویی

انتخاب و خریدن کادو مناسب و مورد پسند برای کسی که دوستش دارید اگر چه کمی دشوار می باشد، اما بسیار لذت بخش و جذاب می باشد، البته تزیین جعبه کادو در برخی موارد جذاب تر از خریدن هدیه است که نیاز به کمی سلیقه و خلاقیت دارد، حال ایده های متنوع و دوست داشتنی زیادی وجود دارد که می توانید با به کار بردن آن برای تزیینات کادو دوستان و عزیزانتان را سوپرایز نمایید، در ادامه نمونه هایی از این تزیینات را ملاحظه می کنید.

تزیین جالب جعبه هدیهمدلی از تزیین جعبه هدیه برای مناسبت عاشقانه

تزیین زیبای جعبه هدیه می توانید مدل جعبه کادوی مورد نظر خود را متناسب با نوع مناسبت خاص از جمله برای جشن تولد، سالگرد ازدواج، هدیه عروس و داماد، ولنتاین و … انتخاب کنید، در این بخش تصاویری از تزیینات جعبه هدیه برای عروس و داماد گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید و ایده بگیرید.

تزیین جعبه کادو عروس و دامادتزیین زیبای کادوی عروس و داماد

تزیینات برای جعبه کادو عروستزیینات زیبا و شکیل هدیه عروس

تزیینات جدید جعبه کادوتزیین کادوی عروس با مروارید و مرجان

تزیین جعبه کادو عروستزیین شکیل هدیه با گل و تور

تزیینات جعبه کادو فانتزیتزیین فانتزی و جذاب کادوی عروس و داماد

تزیینات جعبه کادو شکیل مدل تزئین زیبای جعبه هدیه عروس

تزیینات جعبه کادو عروس

تزیین و دیزاین جعبه کادویی به شکل پیراهن مردانه نیز ایده جذابی است که استفاده از آن در مناسب تولد همسرتان و یا جشن سالگرد ازدواج و غیره وی را سورپرایز و شگفت زده خواهد کرد، در اینجا نمونه هایی از این مدل تزیینات جعبه هدیه را ملاحظه می کنید.

انواع تزیین جدید جعبه هدیهتزیین کادو مردانه با ایده های جذاب و خلاقانه

مدلهای زیبای تزیین جعبه هدیهمدلی از تزیین زیبای کادو برای آقایان

خلاقیت در تزیین جعبه کادوتزیین جعبه هدیه با خلاقیت زیبا

تزیین جذاب و زیبای جعبه هدیه

ایده های جذاب زیادی وجود دارد که با دقت در آنها و نیز به کار بردن کمی ذوق و سلیقه می توانید هدایای مورد نظرتان را به شکل زیبا و شیک تزیین و دیزاین نمایید، در این بخش دعوت می کنیم از مدلهای دیگری از تزیین جعبه های هدیه دیدن نمایید.

تزیین شیک جعبه هدیهایده هایی جدید و جذاب برای تزیین جعبه هدیه

تصاویری از تزیینات جعبه هدیهتزیین فانتزی جعبه هدیه

تزیینات جعبه هدایاتزیینات ساده و شیک جعبه کادو

دیزاین جعبه کادو با روبان کاغذیخلاقیت زیبا در تزیینات جعبه کادو

تزیینات جعبه کادو با ایده جذابتزییناتی زیبا از جعبه های کادو با روبان

تزیینات جعبه کادوتزیین جعبه هدیه برای کودکان

تزیین خلاقانه جعبه کادو

امیدوارم از این مدل ها و ایده های تزیین جعبه کادو نهایت استفاده را ببرید و بهترین و مناسب ترین تزیینات را داشته باشید. بقیه مطالب و آموزش های هنری را در بخش هنر در خانه مشاهده کنید . موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *