دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل ابرو متناسب با فرم صورت برای خانم های جوان

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب نحوه انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف را پیش رو داشتید که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید مدل ابرویی خوش فرم و زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

داشتن مدل ابرو متناسب با فرم صورت یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی محسوب می شود و بهتر است شما مدل ابروهای خود را به گونه ای انتخاب نمایید که با سایر اجزای صورت تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مدل ابرو متناسب با فرم صورت برای خانم ها و دختران جوان

فرم های صورت در انواع مدل های گرد و بیضی و مستطیل و … موجود می باشند و بهتر است شما ابتدا فرم صورت تان را تشخیص بدهید سپس به کمک مدل ابرویی مناسب به ابروهای خود فرم و حالت بدهید. در مطالب قبلی مدل ابرو برای صورت کشیده و مدل ابرو برای صورت گرد را مشاهده کردید در ادامه مدل ابرو متناسب با فرم صورت را پیش رو خواهید داشت.

مدل ابرو متناسب با فرم صورت

مدل ابرو برای صورت ها با فرم مختلف

۱.صورت بیضی

فرم صورت بیضی دارای طول بیشتر از عرض می باشد و این افراد دارای پیشانی پهن و فک گرد می باشند و استخوان گونه آن ها برجسته می باشد همچنین این فرم صورت نرمال است.

خانم ها با این فرم صورت باید ابروهای خود را به صورت ویرگولی بردارند و ابروها باید به سمت شقیقه ها متمایل شوند همچنین مدل ابرو هشتی رو به بالا برای فرم صورت بیضی مناسب نمی باشد.

مدل ابرو برای صورت بیضی شکل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۲. صورت مستطیلی

در این فرم صورت گونه و فک و پیشانی در یک خط قرار گرفته اند و صورت نیز کشیده و باریک می باشد و اگر طول صورت شما بیشتر از عرض می باشد و دارای پیشانی بلند هستید صورت تان مستطیلی است.

ابروی متناسب با این فرم صورت پهن و باریک و صاف است و برای این فرم صورت باید قوس ابروها کمتر باشد تا به صورت یک خط صاف در بیایند زیرا ابروی صاف کشیدگی صورت را کاهش می دهد.

مدل ابرو برای صورت مستطیلی

۳. صورت چهارگوش یا مربعی

در این فرم صورت ، فک گوشه دار و صورت زاویه دار می باشد. طول و عرض صورت مساوی است و استخوان فک و گونه نیز به صورت مساوی می باشند و در یک امتداد قرار دارند.

برای این فرم چهره ابروها باید پهن باشد و تا جایی که امکان دارد سعی کنید که انحنا و زاویه ابرو با زاویه فک مساوی باشد. برای این فرم چهره باید به ابروها قوس ملایمی داده شود و در انتهای ابرو نیز کمانی بلند ایجاد شود و وسط ابرو با پره بینی نیز برابر باشد.

مدل ابرو برای صورت مربع

۴. صورت گرد

در این فرم صورت طول و عرض چهره باهم برابر می باشند و گونه و چانه و پیشانی باهم دایره ای را تشکیل می دهند و گونه ها نیز پر می باشند.

برای این فرم صورت باید دم ابرو کوتاه و مقداری زاویه دار و رو به بالا باشد و فاصله بین دو ابرو نیز بهتر است زیاد در نظر گرفته شود.

مدل ابرو برای صورت گرد

۵. صورت لوزی

یکی از بارزترین مشخصه های این صورت زاویه دار بودن آن می باشد. در این فرم صورت پیشانی کوتاه و عرض صورت کم می باشد و در قسمت شقیقه ها نیز عرض صورت در قسمت شقیقه ها زیاد است.

برای این فرم صورت باید به ابروها از سمت بالا و پایین قوس و انحنا بدهید تا از پهنای شقیقه و زاویه صورت کم شود. این فرم چهره نسبت به چهره های دیگر کمتر در افراد دیده می شود.

مدل ابرو برای صورت لوزی

۶. صورت مثلثی شکل

در این فرم صورت پیشانی بلند و پهن و فک و چانه باریک است و این فرم صورت شباهت زیادی به چهره بیضی شکل دارد. ابروی مناسب برای این فرم چهره باید به صورت هشت باشد و دم ابروها نیز کوتاه برداشته شود همچنین می توانید انحنای بالایی ابرو و قوس ابرو را به صورت گرد بردارید.

۷. صورت مثلث راس به پیشانی

در این فرم صورت پیشانی باریک و چانه و فک زاویه دار و پهن می باشند. برای داشتن ابروها در این فرم صورت باید از گوشه داخلی ابرو شروع به برداشتن کنید و به سمت شقیقه ها ابروها را حالت بدهید. در این فرم صورت ابروها را خیلی صاف و کشیده نکنید و دو سر ابرو را از یکدیگر فاصله بدهید تا چهره شما باز و جذاب تر به نظر برسد.

مدل ابرو برای صورت مثلث شکل

تعیین مدل ابرو با توجه به فرم پیشانی

پیشانی ها دارای فرم های مختلف کوتاه و پهن و کم عرض و بلند می باشند و برای متعادل کردن پیشانی کوتاه باید قوس کمان ابرو تا حدودی صاف و کشیده فرم داده شود تا پیشانی بلندتر به نظر برسد.

برای متعادل کردن پیشانی بلند نیز باید ابروها به سمت بالا فرم داده شوند و یا اینکه قوس کمان ابرو باید تا جایی که امکان دارد به سمت بالا برده شود تا از بلندی پیشانی کم شود.

مدل ابروی زنانه و دخترانه

اگر پیشانی شما کم عرض می باشد باید ابروها را به صورت بلند فرم بدهید تا پیشانی پهن و بلندتر به نظر برسد برای متعادل سازی پیشانی پهن نیز باید دم ابروها را کوتاه نمایید تا پیشانی باریک دیده شود.

اگر پیشانی تان بلند و پهن می باشد باید قوس کمان ابرو را زیاد کنید و دو ابرو را هم به صورت تیز بردارید همچنین اگر پیشانی کم عرض و کوتاه می باشد بهتر است ابروها را به صورت صاف بردارید و قوس کمان ابرو را کم نمایید و ابروها را نیز به سمت شقیقه ها بکشید و دم ابرو را مقداری حالت بدهید تا تعادل ایجاد گردد.

 مدل ابروی متناسب با فرم صورت

تعیین مدل ابرو با توجه به فرم چشم ها

برای تعیین فرم ابرو باید به فرم چشم ها نیز توجه داشته باشید. در حالت ایده آل فاصله دو چشم باید به اندازه یک چشم باشد و ابرو نیز باید با توجه به گوشه داخلی چشم ها برداشته شود. اگر فاصله بین دو چشم شما از یکدیگر کمتر می باشد باید فاصله بین ابروها را بیشتر در نظر بگیرید تا تعادل ایجاد گردد ولی اگر فاصله چشم های شما بیشتر از یک چشم می باشد نیازی نیست که فاصله بین دو ابرو ها را کمتر کنید تا چشم ها نزدیک تر به یکدیگر دیده شوند.

برای اینکه مدل ابرویی مناسب داشته باشید بهتر است به فاصله بین چشم و دو ابرو توجه داشته باشید در حالت استاندارد فاصله چشم و ابرو با چشم باز باید به اندازه عنبیه چشم باشد در صورتی که فاصله چشم و ابرو کمتر از عنبیه باشد باید بیشتر از زیر ابروها برداشته شود و ابروها نازک شوند تا چشم ها بازتر به نظر برسند ولی اگر فاصله چشم و ابرو بیشتر از عنبیه باشد باید تا جایی که امکان دارد زیر ابروها کمتر برداشته شود تا ابروها پهن تر به نظر برسند.

مدل ابرو برای صورت با فرم مختلف

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت حالت چشم با پلک ها می باشد. چشم کشیده و بادامی یک چشم نرمال و متعادل می باشد.برای متعادل کردن چشم گرد ابروها باید به صورت نازک و زاویه دار برداشته شوند و فاصله بین دو ابرو نیز باید از هم دور باشد تا چشم ها درشت تر به نظر برسند.

اگر چشم های شما گرد است و به هم نزدیک می باشند باید فاصله دو سر ابرو از هم دور و دم ابرو به صورت بلند و کشیده برداشته شود تا ابروها به صورت متعادل تر به نظر برسند. برای متعادل کردن چشم های از هم دور ابروها را باید به صورت پیوسته بردارید و برای چشم های درشت نیز باید فاصله بین دو ابرو ها را کم کنید و ابروها را به صورت پهن و زاویه دار بردارید تا چشم ها کوچک و ریزتر به نظر برسند.

 مدل ابروی زیبا برای صورت ها با فرم مختلف

تعیین مدل ابرو با توجه به فرم بینی

اگر بینی شما نرمال می باشد باید سر ابروها را به صورت اریب بردارید. اگر بینی کوتاه و تیزی دارید باید دو سر ابروها به هم نزدیک و به صورت گرد برداشته شوند.

برای بینی های بلند و پهن نیز باید دو سر ابرو از یکدیگر دور و به صورت صاف برداشته شوند.

مدل ابرو متناسب با فرم صورت مخصوص خانم ها

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا نکاتی برای انتخاب مدل ابرو متناسب با فرم صورت را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *