دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ازدواج با دختر پولدار خوب یا بد؟

  • مریم صبوری
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب همسر سطح فرهنگی و دارایی اقتصادی که این دو عامل بهترین شیوه نگرش در ازدواج می باشد ما در این راستا به موضوع ازدواج با دختر پولدار می پردازیم باشد که مورد رضایت شما همراهان گرامی قرار بگیرد.

از این که می خواهید با دختری پولدار ازدواج کنید هیچ گونه ایرادی ندارد مگر این که قصد شما فقط به خاطر میزان پول تو حساب او باشد. پس باید با کسی ازدواج کنید که به او علاقه دارید و اگر از لحاظ مالی در وضعیت خوبی می باشد و همدیگر را دوست دارید منافاتی برای شما خواهد داشت. هیچ وقت نمی شود منکر شد که در صورت ازدواج با یک خانم مایه دار زندگی آسوده و راحت تری را تجربه خواهید کرد. پس استرس بدهی و اقساط نخواهید بود که اگر قسطتان عقب بیوفتد نگرانی دارید پس خیالتان از این مورد راحت است.

مشکلات ازدواج با دختر پولدار

دلایل ازدواج با دختر پولدار

یکی امر مهم و مقدس در زندگی خصوصی هر شخص ازدواج است پس باید جوانان در این امر بسیار دقت کنند و با کسی ازدواج نمایند که معیار مهم ازدواج باشند. امروزه به دلیل وجود مشکل های اقتصادی خیلی از جوانان معیار های مختلفی دارند که از شاخص ترین این انتخاب ثروتمند تر بودن آن فرد است که این ویژگی جایگزین وفاداری و اخلاق شده است. ازدواج به خاطر پول یکی از فکرها و انگیزه های غلط بوده که مشکلات و آسیب زیادی را برای هر دو طرف در پیش رو دارد. شاید ثروت موجب رفاه نسبی شود و بدون هیچ پولی نمی توان اصول و آرامش اخلاقی را به دست آورد. یکی از دلایل ازدواج با دختر پولدار به خاطر داشتن پشتوانه مالی است. مثلا می گوییم: اگر پول داشتم در یک کاری سرمایه گذاری می کردم و می توانستم سودی به دست آورم. که با داشتن همسری مایه دار به این خیال و آرزو می توانید برسید و یک کار پردرآمد را به دست آورید. همینطور با این وجود تامین آینده فرزندان غصه ای نخواهید خورد. شما می توانید با آشنا شدن از طرف دوستان و آشنایان افراد با نفوذ و پولداری را پیدا کنید که به پیشرفت و موفقیت بیشتر شما در  زندگی بسیار کمک خواهد کرد. با اطمینان پیدا کردن از دوست داشتن همسرتان نسبت به خود او را محک بزنید که تنها به خاطر ثروت تان شما را انتخاب نکرده باشد و برای خصوصیات شخصیتی و خود واقعی تان شما را بخواهد.

ازدواج با همسر مایه دار

معایب ازدواج با دختران ثروتمند

زمانی که دو شخص با یکدیگر ازدواج می کنند از لحاظ اجتماعی و اقتصادی با چالش هایی روبرو هستند که سبک زندگی متفاوتی دارند. دختری که تا الان تو ناز نعمت و ثروت بزرگ شده است برای پسری که از لحاظ مالی ضعیف است عیب هایی دارد. که به شرح زیر می باشد:

دخالت همیشگی خانواده دختر: در ازدواج هایی که کمک مالی از جانب خانواده دختر می شود مردان به عنوان نوکر یا کارگر خانواده زن شناخته می شوند. در این شکل از زندگی ها منبع مالی متعلق به پدر زن است که او این اختیار را به خود می دهد تا در همه امور بزرگ و کوچک دامادش دخالت کند. پس می گوییم در قبال پولی که پرداخت می کند فرمانبری محض دارد و تعیین و تکلیف می کند.

  •  آرون گروپس

ازدواج با دختر پولدار چه مشکلاتی دارد؟

انتظارات بسیار بالا: شاید برند هایی که همسر شما استفاده می کند براحتی نشنیده باشد ولی برای او مهم است که همان مارک لباس را انتخاب نماید. پس شما در این جا مجبور به خرید هنگفتی از هزینه ها می شوید که اگر خانواده دختر از او توقع مجلس عروسی آن چنانی داشته باشند باید تا آخر عمر بدهکار بماند. در این ازدواج این قدر خرج تراشی ها زیاد است که کمرتان زیر بار  هزینه ها خم می شود مثل: رستوران و مسافرت و آرایشگاه و خریدهایی که فشار زیادی برای شما خواهد داشت.

قضاوت و پیشداوری اطرافیان: یکی دیگر از معایب ازدواج با دختر پولدار قضاوت دیگر افراد است که حتی اگر بدون هیچ چشم داشتی به وضع مالی خوب دختر با وی ازدواج کرده باشید و فقط به خاطر عشق و علاقه تان بوده باز هم مورد پیشداوری قرار خواهید گرفت. به احتمال زیاد در موردتان حرف می زنند و نیاز به ثابت کردن خود به آن ها نیست. ولی باید صبر و تحمل شنیدن همچین توهین ها و قضاوت هایی را داشته باشید.

ازدواج با دختر پولدار و ثروتمند

از دست رفتن اعتماد به نفس: شاید بودن در کنار زن مایه دار جذاب و شیک به نظر برسد ولی با گذشت زمان خواهید دید که از دید اطرافیان یک وصله بد و ناجور به شمار می آیید. به مرور همین حس موجب کم شدن اعتماد به نفس شما می شود چون فکر می کنید توان براورده کردن نیاز های همسرتان را ندارید و او را خیلی در سطح بالا تر از خود می بینید.

بیشتر شدن خیانت زوجین: در همین رو با افزایش مشاجرات و جرو بحث های میان زن و شوهر احتمال به خیانت بالا می رود. پسر با هدف برگشتن اعتماد به نفسش به زن های دیگر جذب می شود به ویژه اگر آن ها توجه بیشتری به او کنند. زنی که نیاز به تکیه کردن یک مرد دارد و احساس می کند از زن خودش خسته شده است و به طرف مرد هایی قوی جذب می شود.

ازدواج با دختر خانم مایه دار

استفاده از واژه پول من پول تو: از دیگر عیب های ازدواج با دختر پولدار می توان به این نکته اشاره کرد که زن و مرد برای تعریف پول هر دو با هم در حال تلاش هستند. می توانیم بگوییم برای هر ریال از درامدی که به دست می آورند تصمیم گیری می کنند که متعلق به کدام یک می باشد. در اینجا نمی توانند به جای استفاده از کلمه من و تو از کلمه ما استفاده نمایند پس از هر طرفی برای خرج کردن پول شان تصمیم گرفته و به مشکل می خورند.

بالارفتن سطح طلاق: تمام مراحل هایی که در بالا ذکر شد مثل: دخالت خانواده دختر، کم شدن اعتماد به نفس پسر، انتظارات خانواده دختر و جداکردن پول هم می تواند خطر افزایش طلاق را در پیش رو داشته باشد. از طرفی هم وقتی که زن منبع مالی زیادی داشته باشد قدرت و جسارت مرد از بین می رود و این باعث می شود طلاق زودتر شکل گیرد.

مزایای ازدواج با دختر پولدار

راهکارهایی برای رفع مشکل ازدواج با خانم پولدار

اگر به دختر خانمی علاقه مند شدید که از لحاظ دارایی و مایه داری خانواده ثروتمندی است و نگران مشکلات و مسائل بعدش هستید با راه حل اساسی می توانید این مشکل را رفع نمایید. شما با داشتن یک مکالمه شفاف و صادقانه می توانید از بروز این مشکل پیشگیری نمایید که به شرح ذیل میباشد؛

  1. شما با صحبت کردن درباره تخصص و سرمایه گذاری می توانید مشکل را حل نمایید.
  2. با گفتگو درباره انتظارات و نقش ها و اشتغال بیشتر حرف بزنید.
  3. راجع به تمام مشکلات احتمالی صحبت کنید که چگونه هم اکنون و هم در آینده می توانید رابطه تان را تحت تاثیر قرار دهید.
  4. با در نظر گرفتن هزینه و بودجه و کمک های مالی خیر خواهانه بیشتر صحبت کنید.
  5. در مورد چگونه به توافق رسیدن هنگام مشکلات و رسیدن به بن بست سخن بگویید که از چه کسی کمک بگیرید.

ازدواج با زن ثروتمند

کلام آخر برای داشتن ازدواج موفق

ازدواج با دختر پولدار یکسری معایب و مشکلاتی داشت که با ارائه راهکار برای ازدواجی موفق تر به آن پرداختیم. باید توجه داشته باشید قبل از هر چیزی باید به بلوغ و ماهیت فکری رسیده باشید و تنها چیزی که شخص می تواند هدف درستی از ازدواج داشته باشد معیار های صحیح برای انتخاب همسر دقیق تر در نظر بگیرد و بر پایه آن معیار درستی داشته باشد. این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب همسر اگر از روی هیجان باشد امکان دارد بسیاری از مشکلات را ایجاد کند. پس با مراقبت هیجانی تلاش کنید پس از رسیدن به شناخت تصمیم گیری نمایید. ازدواج به خاطر پول به دلیل اختلاف طبقاتی هر زندگی را با مشکل و چالش روبرو می سازد این در صورتی است که به خاطر مسائل گفته شده تصمیم به همچنین ازدواجی گرفته اید. وقتی را به آشنایی اختصاص داده و سعی نمایید در باره انتظارات و ارتباط و برخورد های اجتماعی یکدیگر اطلاعاتی کسب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *