دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش چشم زیر عینک با ۸ توصیه طلایی

  • ندا خوشرو
  • ۷ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب آموزش آرایش چشم زیر عینک با متدهایی جدید به همراه مدل هایی از میکاپ چشم برای خانم های عیرا در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواری

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که در طول روز عینک به چشم دارید بهتر است علاوه بر انتخاب طرح و رنگ عینک ، در هنگام آرایش چشم زیر عینک نیز توجه لازم را به خرج بدهید تا ظاهری متفاوت تر داشته باشید و فرم چشم هایتان از زیر عینک منحصر به فرد به نظر برسند.

مدل های آرایش چشم زیر عینک با جدیدترین متدها

عینک به تنهایی می تواند استایل ویژه ای را به ظاهر خانم ها ببخشد ولی به دلیل اینکه چشم ها پشت فریم عینک مخفی می شوند جلوه خود را از دست می دهند از این رو بهتر است شما در هنگام میکاپ چشم هایتان برای زیر عینک حساسیت لازم را به خرج بدهید. در مطالب قبلی مدل های میکاپ خانم های عینکی را پیش رو داشتید در ادامه مدل هایی از میکاپ چشم برای زیر عینک را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

مدل میکاپ برای زیر عینک

آموزش میکاپ چشم برای زیر عینک

۱.به کمک براشی کوچک مقداری کانسیلر زیر چشم هایتان بزنید با این کار قسمت های تیره زیر چشم پوشش داده می شوند و رنگ پوست در همه جای صورت یکدست می شود. توجه داشته باشید که بهتر است کانسیلر را به صورت V شکل زیر چشم هایتان بزنید و به کمک براشی ملایم و با ضربه زدن های آرام کانسیلر را پخش نمایید.

۲. از روشن کننده برای قسمت داخلی چشم و زیر خط چشم و زیر استخوان ابرو استفاده نمایید. استفاده از روشن کننده در نزدیکی چشم ها باعث می شود تا چشم ها باز و روشن تر به نظر برسند و اگر تمایل دارید تضادی زیبا و جذاب در میکاپ چشم هایتان ایجاد کنید بهتر است روشن کننده را با رنگ تیره ترکیب نمایید. توجه داشته باشید که در میکاپ چشم برای زیر عینک باید توجه به ایجاد عمق و بعد باشد از این رو بهتر است در هنگام ترکیب رنگ های روشن و تیره حساسیت لازم را به خرج بدهید.

۳.کرم پودر را روی همه قسمت های صورت خود بزنید سپس روی کرم پودر پنکیک بزنید.

میکاپ برای خانم های عینکی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۴. قبل از هر چیز به ابروهای خود فرم و حالت بی نظیری را بدهید. برای فرم دادن به ابروها می توانید از ریمل یا ژل ابرو استفاده نمایید همچنین می توانید قسمت های خالی ابرو را به کمک مداد ابرو پر کنید.

۵. کشیدن خط چشم را هرگز فراموش نکنید. بهتر است خط چشم را به کمک رنگ های تیره بکشید.

۶. مژه هایتان را به کمک فرمژه ، فر بدهید. استفاده از فرمژه باعث می شود تا مژه ها و حالت چشم ها جذاب تر به نظر برسند.

۷. برای فرم دادن به مژه ها می توانید از ریمل استفاده کنید همچنین بهتر است ریمل را به مژه های پایین کم حجم تر بزنید.

۸. اگر تمایل دارید از سایه چشم استفاده نمایید بهتر است رنگ سایه را از بین رنگ های ملایم تر انتخاب کنید. سایه چشم با رنگ های روشن نظیر صورتی و کرم و نقره ای و … برای خانم های عینکی مناسب تر می باشند.

مدل میکاپ چشم برای زیر عینک

مدل های میکاپ چشم برای زیر عینک

اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم بی نظیر و بدون نقصی داشته باشید بهتر است مدل میکاپ تان را با توجه به فرم چشم هایتان انتخاب نمایید علاوه بر این خانم هایی که عینک دارند می توانند رنگ های به کار برده شده برای میکاپ چشم هایشان را با توجه به رنگ فرم عینک خود انتخاب کنند که در این صورت زیبایی و جذابیت ظاهری آن ها تکمیل می شود.

میکاپ چشم دخترانه برای زیر عینک مدل های آرایش مخصوص زیر عینک آرایش چشم برای زیر عینک مدل های میکاپ مخصوص زیر عینک میکاپ مخصوص زیر عینک آرایش چشم ساده مخصوص زیر عینک مدل های آرایش چشم زیر عینک مدل های آرایش برای زیر عینک آرایش چشم زنانه برای زیر عینک میکاپ چشم مخصوص زیر عینک آرایش چشم برای زیر عینک مدل میکاپ ساده برای خانم های عینکی مدل میکاپ مخصوص خانم های عینکی مدل آرایش صورت زنانه برای خانم های عینکی آرایش چشم جدید برای زیر عینک میکاپ مخصوص زیر عینک

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل های آرایش چشم زیر عینک با متدهایی جدید آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی بدون نقص و جذاب را برای چشم های خود انتخاب نمایید و زیبایی ظاهری تان را تکمیل نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *