دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های شلوار پیش بندی دخترانه با طراحی فانتزی و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های شلوار پیش بندی دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

از شلوار پیش بندی یا شلوار سرهمی در زمان های گذشته فقط برای کودکان استفاده می شد ولی امروزه بزرگسالان بیشتر از کودکان از این طرح شلوار استفاده می کنند همچنین مدل شلوار پیش بندی دخترانه امروزه در بین دختران جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و شما می توانید برای ایجاد تغییر در استایل خود این طرح شلوار را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل های شلوار پیش بندی دخترانه

شلوارهای سرهمی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

شلوار دخترانه اسپرت

طرح های شلوار سرهمی

برای دوخت شلوار پیش بندی از پارچه های جین و پارچه ای و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از شلوار جین سرهمی در پوشش تان استفاده نمایید.

اغلب دختران و خانم های جوان تمایل دارند برای حضور در مکان های مختلف از شلوار پیش بندی در پوشش خود استفاده نمایند ولی بیشتر آن ها نمی دانند که این شلوار را باید با چه لباسی ست کنند. توجه داشته باشید که ست کردن شلوار پیش بندی در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما بتوانید به همراه این طرح شلوار از لباس ها و اکسسوری هایی مناسب استفاده نمایید شیک پوش و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

توجه داشته باشید که پوشیدن شومیز یا بلوزی طرح دار و گلدار از زیر این طرح شلوار باعث می شود تا شما استایلی متفاوت تر داشته باشید علاوه بر این می توانید به همراه این طرح شلوار از لباس ساده نیز استفاده نمایید که انتخاب طرح و رنگ لباس به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

 شلوار لی پیش بندی شلوار جین پیش بندی شلوار سرهمی ساده شلوار اسپرت پیش بندی مدل های شلوار پیش بندی دخترانهشلوار جین شلوار اسپرت و پیش بندی شلوار دخترانه پیش بندی شلوار پیش بندی رنگ روشن

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شلوار رنگ تیره پیش بندی

اگر تمایل دارید استایلی دخترانه داشته باشید می توانید روی این مدل شلوار ، سویشرت اسپرت و زیبایی را بپوشید. ست شلوار پیش بندی و سویشرت یک ست بی نظیر برای دختران امروزی و مدگرا می باشد.

اگر تمایل دارید از این طرح شلوار برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید بهتر است از کت تک اسپرت نیز در پوشش خود استفاده نمایید که این سبک لباس پوشیدن برای دختران و خانم های جوان مناسب می باشد.

در دوخت برخی از شلوارهای پیش بندی برای تزیین شلوار از گلدوزی و سنگ کاری و … استفاده می شود همچنین در دوخت برخی از این طرح شلوارها از پارچه های براق استفاده می شود که شما می توانید از این مدل شلوارهای براق برای حضور در مجالس استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که به دلیل اینکه این طرح شلوارها دارای مدلی اسپرت هستند بهتر است شما در پوشش خود از اکسسوری های اسپرت و لباس های اسپرت استفاده کنید تا تیپی امروزی و متفاوت داشته باشید.

 

 

 

شلوار براق پیش بندی شلوار جین پیش بندی مدل شلوار پیش بندی دخترانه پارچه ای شلوار سرهمی خاکستری شلوار جین پیش بندی مدل شلوار پیش بندی جین شلوار شیک پیش بندی مدل شلوار پیش بندی دخترانه طرح دار شلوار پیش بندی رنگ روشن طرح شلوار پیش بندی دخترانه رنگ تیره شلوار پیش بندی دخترانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های شلوار پیش بندی مخصوص دختران جوان را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *