دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طراحی آشپزخانه های مدرن و بسیار شیک امروزی

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مکان هایی که بانوی خانه بیشتر وقتش را در آن سپری می کند آشپزخانه است بنابراین شما باید در هنگام طراحی آشپزخانه حساسیت های لازم را به خرج بدهید تا بتوانید محیطی صمیمی و متفاوت را در درون آشپزخانه تان ایجاد کنید.

نبض حیات در درون هر خانه ای آشپزخانه است بنابراین باید در هنگام دیزاین دکوراسیون داخلی آشپزخانه نهایت دقت و سلیقه خود را به کار بگیرید. در ادامه این مطلب نمونه هایی از طراحی آشپزخانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این دیزاین های متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

یکی از مکان های مهم در هر خانه ای که باید به دکوراسیون آن توجه ویژه ای داشت اشپزخانه است. شما می توانید با کمک ایده های کم هزینه و آسان محیط آشپز خانه تان را به فضایی متفاوت و ایده آل تبدیل کنید. طراحی آشپز خانه با روش های ساده و متفاوت را در تصاویر ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های امروزی

تصاویر طراحی آشپزخانه های شیک با ایده های متفاوت

امروزه به طراحی آشپز خانه اهیمت زیادی داده می شود و بیشتر افراد سعی دارند تا در محیط آشپز خانه شان دکوراسیون متفاوت و مدرنی را داشته باشد.
جالب است بدانید که طراحی آشپز خانه بر روی روحیه همه افراد خانواده تاثیر گذار است و بیشتر افراد بسیاری از وقت خود را برای سرو غذا و آشپزی در درون آشپز خانه می گذرانند.
در این بخش از دکوراسیون آرگا ما قصد داریم تا شما را با ایده های مدرن و ایده آلی در جهت چیدمان آشپزخانه جدید آشنا سازیم.

دیزاین آشپزخانه طراحی دکوراسیون زیبا برای آشپزخانه

ایده هایی برای دیزاین آشپزخانه مدرن و امروزی

در هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید قبل از هر چیز فاصله مناسبی را در بین اجاق گاز و یخچال و سینک ظرفشویی ایجاد کنید تا بتوانید کارهای روزمره را در آشپزخانه به راحتی انجام دهید.

دیزاین آشپزخانه با ایده های متفاوت
انتخاب مدل کابینت های آشپزخانه یکی دیگر از مهم ترین نکاتی است که در دیزاین آشپزخانه های امروزی باید به آن توجه داشته باشید زیرا کابینت ها بیشترین فضای آشپزخانه را اشغال می کنند و علاوه بر این جزء مهم ترین وسایلی هستند که هر کسی در بدو ورودش به آشپزخانه به آن ها توجه می کند. اگر می خواهید آشپزخانه ای متفاوت و ایده آل داشته باشید باید در بین رنگ کابینت ها و دیگر وسیله های آشپزخانه هارمونی مناسبی را بوجود آورید.

  •  آرون گروپس

دیزاین آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه طراحی های متفاوت آشپزخانه طراحی آشپزخانه با دکوراسیون مدرن مشکی و سفید
یکی دیگر از نکاتی که در طراحی کردن آشپز خانه حائز اهمیت است انتخاب مدل کف پوش مناسب می باشد کف پوش آشپز خانه باید در مقابل ریختن آب و دیگر مایعات مقاوم باشد و هم چنین رنگ کف پوش باید با سایر رنگ های به کار رفته در دکوراسیون آشپز خانه مطابقت داشته باشد می توانید برای زیبایی بیشتر دکوراسیون آشپز خانه قالیچه ای کوچک را در وسط آشپز خانه پهن کنید با این کار فضای آشپز خانه شما صمیمی تر و زیباتر می شود.

ایده هایی برای طراحی آشپزخانه چیدمان آشپزخانه های کوچک و بزرگ دیزاین آشپزخانه طراحی های مدرن برای آشپزخانه
علاوه بر مدل کابینت و طرح کف پوش مدل میز نهار خوری نیز در زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه تاثیر گذار است رنگ میز نهارخوری باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر مطابقت با رنگ سایر وسیله های موجود در آشپزخانه بر روی اشتهای افراد برای خوردن غذا نیز تاثیر گذار باشد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه های مدرن چیدمان آشپزخانه
بهتر است وسایلی که برای آماده کردن چای به آن ها نیازمند هستید را در گوشه ای مناسب قرار دهید هم چنین قرار دادن ادویه ها برای پخت غذا در مکانی نزدیک به اجاق گاز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر در خانه های آپارتمانی زندگی می کنید و فضای آشپزخانه شما به اندازه کافی بزرگ است می توانید در درون گلدان های بزرگ سبزی های معطری را که برای پخت غذا به آن ها نیازمند هستید را بکارید.
برای زیباسازی محیط آشپزخانه خود هم چنین می توانید از انواع گیاهان خانگی زیبا استفاده نمایید.

نورپردازی مناسب در درون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون زیبا و جدید آشپزخانه

دیزاین دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک

امروزه آشپزخانه های کوچک به دغدغه و معضل بزرگی برای کدبانوی خانه تبدیل شده اند. جالب است بدانید که با فوت و فن های مدرن و جدیدی می توانید فضای آشپزخانه خود را بزرگ تر از حد معمولی اش نشان دهید.

طراحی آشپزخانه کوچک
بهترین وسایل در درون آشپزخانه های کوچک وسایلی هستند که مناسب با اندازه آشپزخانه طراحی شده اند.
اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است که از رنگ های روشن و سفید برای کابینت و کف پوش آشپزخانه استفاده کنید هم چنین بهتر است تعداد طبقات کابینت های خود را تا سقف گسترش دهید تا بتوانید وسایل اضافی را از فضای آشپزخانه خود جمع کنید و در درون کابینت های آشپزخانه قرار دهید.

دکوراسیون مدرن و متفاوت آشپزخانه طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک دیزاین آشپزخانه کوچک

جدیدترین طراحی آشپزخانه

ایده های جدید برای دیزاین آشپزخانه های مدرن

به دلیل اُپن بودن اغلب آشپز خانه های امروزی طراحی داخلی این قسمت از فضای خانه اهمیت زیادی دارد و علاوه بر فاکتور زیبایی، باید محیط آشپز خانه به گونه ای طراحی شود که از ایجاد دلزدگی و به وجود آمدن فضای خسته کننده برای افراد خانواده جلوگیری شود، همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم؛ ایده های متنوع زیادی برای دیزاین و طراحی آشپز خانه های مدرن وجود دارد که بهره گیری از آنها به همراه رعایت نکات اصولی می تواند دکوراسیون متفاوت و شیکی در آشپز خانه منزلتان به وجود آورد، در ادامه تصاویر جدید و متنوعی از دکوراسیون آشپزخانه های مدرن با طراحی متنوع و زیبا به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویری از دیزاین آشپزخانه

روش های مختلفی برای طراحی آشپز خانه های پلان باز وجود دارد که در این خانه ها، از آشپز خانه های تک دیواره استفاده می کنند، حال برای جدا کردن محیط آشپز خانه از نشیمن یا پذیرایی می توانید از میز های تاشو و کابینت مدرن و شیک امروزی استفاده کنید، این نوع اشپز خانه ها اگرچه مزایای زیادی دارند اما دارای عیوب و نواقصی نیز می باشند، از جمله اینکه نمی توان فضای زیادی به کابلینت ها و ذخیره سازی وسایل اختصاص داد، در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتر طراحی دکوراسیون آشپز خانه مدرن و شیک دیدن کنید.

دیزاین لوکس اشپزخانه

زیباترین دیزاین آشپز خانه

مدلهای دیزاین آشپزخانه

دیزاین آشپز خانه

جدیدترین دیزاین آشپز خانه

طراحی آشپزخانه شیک

دیزاین اشپزخانه شیک

دیزاین آشپزخانه بزرگ

طراحی آشپزخانه جدید

دیزاین آشپزخانه شیک

دیزاین آشپزخانه جدید

دیزاین آشپزخانه مدرن

دیزاین آشپزخانه

طراحی آشپزخانه سفید

جدیدترین و زیباترین نمونه های دیزاین آشپزخانه های مدرن را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این طراحیهای امروزی مورد توجه شما قرار بگیرند. اگر به دنبال مشاهده مدل های بیشتری از طراحیهای مدرن برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه هستید می توانید به بخش دکوراسیون آشپزخانه مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *