دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های تیشرت یقه هفت مردانه با طراحی روز

  • ندا خوشرو
  • ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل تیشرت یقه هفت با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

تیشرت از انواع لباس های پرطرفدار در بین آقایان به شمار می رود و از این طرح لباس آقایان می توانند برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایند. تیشرت ها همچنین در انواع طرح های مختلف نظیر تیشرت یقه هفت مردانه و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

طرح های زیبا و شیک تیشرت یقه هفت مردانه

تیشرت یقه هفت از انواع طرح های پرطرفدار در بین آقایان به شمار می رود و اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که تمایل دارید در روزهای گرم سال از تیشرت در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است از پوشیدن این طرح تیشرت غافل نشوید.

مدل تیشرت یقه هفت مردانه

مدل تیشرت یقه هفت مخصوص آقایان شیک پوش

برای دوخت تیشرت ها از مدل یقه های مختلف نظیر یقه هفت و یقه گرد و … استفاده می شود که بهتر است شما با توجه به فرم بالاتنه خود از بین آن ها تیشرت با یقه ای مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

تیشرت های یقه هفت در انواع مدل های ساده و طرح دار و تک رنگ و رنگارنگ موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها سلیقه ای می باشد همچنین اگر شما تمایل دارید تیشرت در پوشش تان به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری ها ست شود بهتر است تیشرت ساده ای را برای پوشیدن انتخاب کنید. تیشرت های طرح دار یقه هفت نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای آقایانی که تمایل دارید استایلی امروزی داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

توجه داشته باشید که از تیشرت می توانید برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید و علاوه بر این تیشرت از انواع لباس های مناسب برای سالن ها و باشگاه های ورزشی به شمار می رود. اگر تمایل دارید در روزهای گرم سال تیشرت بپوشید بهتر است تیشرت را در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی زیبا ست نمایید همچنین با توجه به اینکه تیشرت جزء لباس های اسپرت می باشد از این رو بهتر است شما این طرح لباس را با شلوارهای اسپرت نظیر شلوار جین و کتان و … ست نمایید.

 

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل تیشرت یقه هفت مردانه مدل تیشرت مردانه   مدل تیشرت مردانه سفید   تیشرت طرح دار مردانه تیشرت ساده مردانه تیشرت سبز مردانه تیشرت آبی مردانه تیشرت سفید مردانه تیشرت سفید و شیک مردانه   تیشرت قرمز و یقه هفت مدل تیشرت یقه هفت طرح دار تیشرت یقه هفت ساده تیشرت مردانه اسپرت   تیشرت طرح دار و شیک

 

برای انتخاب رنگ تیشرت یقه هفت بهتر است به رنگ پوست و رنگ سایر لباس هایتان توجه داشته باشید. تیشرت های مردانه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند و بهتر است شما در صورت امکان از تیشرت رنگ روشن در پوشش خود استفاده نمایید تا گرمای خورشید را جذب نکند و در روزهای گرم سال کمتر تعریق کنید.

تیشرت های مردانه با رنگ خنثی نظیر طوسی و سفید و کرم و … را می توانید به راحتی با رنگ سایر لباس هایتان ست نمایید همچنین بهتر است در هنگام پوشیدن تیشرت آستین کوتاه از اکسسوری هایی نظیر ساعت و دستبند و … استفاده نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

در صورت تمایل می توانید از تیشرت یقه هفت و کت در پوشش خود استفاده نمایید که بهتر است از ایده هایی برای ست تیشرت و کت الگوبرداری نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

 تیشرت یقه هفت نارنجی تیشرت یقه هفت سورمه ای تیشرت طرحدار یقه هفت مردانهتیشرت یقه هفت دو رنگ تیشرت رنگی و شیک تیشرت یقه هفت ساده و مشکی

تیشرت رنگی مردانه تیشرت زرشکی مردانه یقه هفت تیشرت یقه هفت طوسی تیشرت یقه هفت سفید تیشرت خاکستری تیر

در این مطلب با انواع طرح های تیشرت یقه هفت مخصوص آقایان امروزی و مدگرا آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و همیشگی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *