دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ست پیراهن و کت برای شیک پوش و جذاب بودن

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

اصولا ست کردن رنگ و مدل اجزای مختلف پوشش شما می تواند جذابیت شما را چند برابر کند. برای ست کراوات و کت می توانید از این ایده های جالب و متفاوت استفاده کنید.

پیراهن از مهم ترین پوشش ها برای آقایان به شمار می رود و اگر شما به مهمانی یا مجلسی رسمی دعوت شده اید و تمایل دارید پیراهن را به همراه کت و شلوار بپوشید بهتر است با ترفندهایی برای ست پیراهن و کت آشنا باشید تا شیک پوش و آراسته تر از همیشه به نظر برسید.

مدل های ست پیراهن و کت

پیراهن های مردانه در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشند و شما می توانید طرح پیراهن خود را با توجه به طرح سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

مدل ست پیراهن و کت

طرح های کت و پیراهن مردانه و پسرانه

برخی از رنگ های پیراهن مردانه از ابتدا به جزء جدایی ناپذیر پوشاک برای آقایان تبدیل شده اند و در پوشش بیشتر آقایان پیراهن هایی به رنگ سفید و آبی کمرنگ و صورتی کمرنگ و کرم به چشم می خورند زیرا این رنگ ها با هر رنگ کت و شلواری به راحتی مطابقت پیدا می کنند. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از پیراهن هایی به این رنگ در پوشش خود استفاده نمایید و مدل کت خود را هم ساده انتخاب کرده اید بهتر است در صورت استفاده از کراوات ، مدل های طرح دار را انتخاب نمایید.

اگر شما تمایل دارید استایلی کلاسیک و آراسته داشته باشید بهتر است از پیراهن سفید در پوشش خود استفاده کنید همچنین می توانید این رنگ پیراهن را با رنگ های مختلف کت شلوار در پوشش خود هماهنگ می شوید.

پیراهن آبی از انواع رنگ های مناسب برای مکان های رسمی می باشد و شما می توانید این رنگ پیراهن را در پوشش خود با کت شلوار خاکستری و قهوه ای و سورمه ای ست نمایید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل کنید.

پیراهن و کت خاکستری مردانه پیراهن و کت سبز مردانه مدل پیراهن و کت مردانه کت و پیراهن مردانه کت و پیراهن ساده مردانه کت و پیراهن شیک مردانه ست کت و پیراهن مردانه ست پیراهن و کت برای مخصوص آقایان و پسران جوان کت و پیراهن مردانه کت و پیراهن شیک مردانه کت و پیراهن مردانه طرح کت و پیراهن مخصوص آقایان

  •  آرون گروپس

پیراهن صورتی نیز از انواع رنگ های پرطرفدار و محبوب یه شمار می رود و این رنگ پیراهن با کت هایی نظیر سورمه ای و خاکستری و مشکی و قهوه ای و … به راحتی مطابقت پیدا می کند.

اگر تمایل دارید از پیراهن طرح دار در پوشش خود استفاده کنید بهتر است مدل کت و شلوار مردانه را ساده انتخاب نمایید همچنین در صورت استفاده از کراوات نیز بهتر است مدل آن را ساده انتخاب کنید. اگر کت و شلوار خود را طرح دار انتخاب کرده اید بهتر است از پیراهن ساده در پوشش خود استفاده کنید.

در صورت تمایل دارید می توانید رنگ پیراهن و کت خود را از بین طیف های تیره و روشن رنگی مناسب انتخاب نمایید که در این صورت تیپ شما خاص و متفاوت تر به نظر می رسد همچنین می توانید رنگ کت و پیراهن تان را از بین رنگ های متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید استایلی منحصر به فرد باشید می توانید رنگ پیراهن و کت را متفاوت با یکدیگر انتخاب کنید و در صورت تمایل به استفاده از پاپیون یا کراوات رنگ این اکسسوری ها را با رنگ کت مطابقت دهید.

کت و پیراهن شیک مردانه ست پیراهن و کت طرح کت و پیراهن مردانه ست پیراهن و کت زیبا ست پیراهن و کت مخصوص آقایان مدل پیراهن و کت ساده ست پیراهن و کت مخصوص آقایان کت و پیراهن مردانه مدل پیراهن و کت ساده مدل کت و پیراهن شیک ست پیراهن و کت ساده

در این مطلب با طرح هایی از کت و پیراهن مخصوص آقایان جذاب آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *