دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کدام رشته های آرایشگری به خلاقیت کمتری نیاز دارند؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

موفق شدن در تمام رشته های آرایشگری نیاز به کسب مهارت، خلاقیت، ذوق هنری، تلاش و پشتکار دارد. اما تمام رشته های آرایشگری با هم یکسان نیستند. برخی از آن‌ها به ابزار و سرمایه بیشتری نیاز دارند و برخی کمتر. بعضی از رشته ها دقت و ظرافت بیشتری را نسبت به سایر رشته ها می طلبند. همچنین برای موفق شدن در برخی رشته ها نیاز است خلاقیت بالایی داشته باشید مثل آموزش میکاپ صورت، اما برخی دیگر به خلاقیت کمتری نیاز دارند. شما باید در هنگام انتخاب رشته مورد نظر به این موارد دقت کنید تا انتخاب درست و دقیقی داشته باشید. در ادامه به معرفی و بررسی رشته های آرایشگری می پردازیم که به خلاقیت کمتری نیاز دارند. با ما همراه باشید.

آشنایی با رشته هایی در حوزه آرایشگری که نیاز به خلاقیت کمتر دارند:

همانگونه که در بالا توضیح داده شد برخی از رشته های آرایشگری نیاز به خلاقیت داشته و برخی دیگر تنها به پشتکار و تمرین احتیاج دارند. با توجه به اینکه بازار کار رشته آرایشگری خوب است، بسیار مهم است که در انتخاب رشته دقت زیادی به خرج دهید و رشته ای را انتخاب کنید که با ویژگی های شما هماهنگ باشند. برخی از رشته هایی که به خلاقیت کمتری نیاز دارند به شرح زیر است:

رشته لیفت و لمینت ابرو

در رشته لیفت و لمینت ابرو به خلاقیت زیادی نیاز ندارید و با تمرین و تکرار می توانید مهارت های لازم را به دست آورید. در این رشته آرایشگری تنها لازم است از مواد کراتینه مناسب برای پرپشت نشان دادن و تقویت ابرو ها استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که نحوه فرم دادن به ابرو ها جز فاکتور های مهمی است که باید مد نظر قرار دهید. اما به طور کلی این رشته به طراحی، خلاقیت، و تجسم خاصی نیاز ندارد. تمام موارد لازم برای کسب مهارت در این رشته در دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در آموزشگاه دترلند آموزش داده می‌شود. در این دوره ها می توانید تمام سرفصل های مهم را به صورت تئوری و عملی آموزش ببینید.

رشته های آرایشگری

رشته اکستنشن مو و مژه

رشته اکستنشن مو و مژه نیز همانند لیفت و لمینت ابرو به خلاقیت بالایی نیاز ندارد. در این رشته تنها لازم است با انواع موها، روش های نگهداری آنها، مدل های مختلف، وسایل اکستنشن، چسب های مخصوص و مواردی از این قبیل آشنا شوید. توجه داشته باشید که این هنر به تمرین بسیار نیاز دارد. هر اندازه که شما تخصص بیشتری در این رشته به دست آورید، مشتریان بیشتر و به دنبال آن درآمد بیشتری نیز خواهید داشت.

با توجه به اینکه موها جز فاکتور های اساسی در زیبایی افراد است لذا هر رشته ای از آرایشگری که به مو مربوط می شود می تواند منبع خوبی برای کسب درآمد باشد. در آموزشگاه دترلند دوره های مختلفی در سطوح مبتدی و پیشرفته برگزار گردد که تمام نکات این حوزه به صورت کامل پوشش داده شود.

رشته کوتاهی مو

کوتاهی مو جزو رشته هایی است که تنها با دانستن اصول اولیه و روش های کوتاهی هر مدل می توانید مدل های مختلف کوتاهی را روی موهای مشتری پیاده کنید. برای موفق شدن در این رشته به خلاقیت زیادی نیاز ندارید و تنها با تمرین و پشتکار می توانید به کار خود تسلط پیدا کنید.

رشته اپیلاسیون

اپیلاسیون نیز یکی از رشته های آرایشگری است که صرفا به مهارت و دقت عمل نیاز دارد. در این رشته با هیچ مدل و طرح و رنگی سر و کار ندارید. بنابراین داشتن خلاقیت از مولفه های ضروری این رشته محسوب نمی شود.

رشته احیا و مراقبت از مو

در دوره آموزش احیا و مراقبت از مو، شما می آموزید که چگونه با روش های مختلفی موهای آسیب دیده مشتری را احیا کرده و زیبایی و سلامتی آن را بازگردانید. مهم ترین نکته در این رشته استفاده از ابزار مرغوب و باکیفیت و داشتن دقت عمل هنگام انجام روش درمانی است. بنابراین به هیچ قدرت تجسم و خلاقیت خاصی نیاز ندارید.

رشته های آرایشگری

معرفی آموزشگاه دترلند

همانطور که گفته شد، رشته های مختلف آرایشگری هرکدام ویژگی خاصی دارند و یادگیری آن ها نیز به مقدمات، ابزار، و توانایی های حاصی نیاز دارد. یک آموزشگاه خوب و حرفه ای قادر است تمام دوره های آموزشی مانند آموزش فیبروز ابرو،‌ آموزش براشینگ مو، آموزش کاشت ناخن و … را به بهترین شکل برگزار کند و توانایی های هنرجویان را با توجه به رشته مورد نظر تقویت کنند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند یکی از آموزشگاه های باسابقه و حرفه ای است که در این مورد می توانید به آن اعتماد کنید. این آموزشگاه تمام سرفصل های ضروری آموزشی هر دوره را به طور کامل آموزش می‌دهد و علاوه بر آن، توانایی شما را دقیقا مطابق با رشته مورد نظر خود پرورش داده و تقویت میکند.
از دیگر نقاط قوت آموزشگاه دترلند می توان به اساتید برجسته و باتجربه، استفاده از ابزارهای باکیفیت، پشتیبانی از هنرجویان حتی پس از پایان دوره آموزشی، آموزش های کاملا عملی بر روی مدل های مصنوعی و واقعی و … اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *