دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تزیین کیک با پودر نارگیل در خانه با چند ایده زیبا و کاربردی

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

اغلب کدبانوها به پخت کیک علاقه زیادی دارند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است بعد از پخت کیک به دیزاین آن بپردازید. در ادامه با انواع روش ها برای تزیین کیک با پودر نارگیل خواهیم پرداخت که امیدواریم به کمک این ایده های خلاقانه بتوانید دیزاینی متفاوت را برای کیک خانگی داشته باشید.

مدل های تزیین کیک با پودر نارگیل

برای دیزاین کیک روش ها و ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به مهارت و سلیقه شخصی تان از بین آن ها روشی ایده آل را انتخاب نمایید. دیزاین کیک با خامه و دیزاین کیک با ژله و دیزاین کیک با پودر نارگیل از انواع روش های جالب و کاربردی می باشند که بهتر است شما با توجه به وسایلی که در دسترس دارید از بین آن ها روشی مناسب را انتخاب نمایید.

تزیین کیک با پودر نارگیل

دیزاین کیک به کمک پودر نارگیل

پودر نارگیل از انواع پودرهای خوراکی خوشمزه و خوش طعم می باشد و شما می توانید به کمک آن تزیینات جالب و قابل توجهی را برای انواع کیک تولد و کیک خانگی و … داشته باشید.

توجه داشته باشید که می توانید پودر نارگیل را درون ظرفی مناسب بریزید سپس رنگ خوراکی دلخواه خود را به پودر نارگیل بیفزایید و از آن برای دیزاین کیک استفاده نمایید همچنین می توانید برای دیزاین کیک چند پودر نارگیل رنگی بسازید سپس آن ها را روی سطح کیک با یکدیگر ترکیب نمایید.

در صورت تمایل می توانید از ترکیب خامه و پودر نارگیل برای دیزاین کیک استفاده نمایید و خامه را در بین طبقات مختلف کیک بریزید سپس روی کیک پودر نارگیل بریزید که در این صورت دیزاین شما خاص و متفاوت تر به نظر خواهد رسید.

اگر تمایل دارید کیک تولد را در منزل بپزید بهتر است به کمک پودر نارگیل به دیزاین آن بپردازید و علاوه بر این می توانید شمع تولد رنگی یا شمع سن رنگی را روی سطح کیک قرار بدهید که در این صورت دیزاین تان کاربردی و جذاب تر به نظر می رسد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین ساده کیک با پودر نارگیل تزیین کیک دیزاین کیک با پودر نارگیل دیزاین کیک با پودر نارگیل با روش های جالب تزیین زیبا کیک با پودر نارگیل مدل دیزاین کیک با پودر نارگیل مدل تزیین کیک تزیین ساده   تزیینات کیک

به کمک خمیر فوندانت می توانید انواع وسایل تزیین کننده نظیر گل و اشکال هندسی و … بسازید و بهتر است قبل از هر چیز روی کیک را به کمک پودر نارگیل بپوشانید سپس این وسایل تزیین کننده رنگی را روی سطح کیک قرار بدهید.

یکی دیگر از انواع ایده ها برای دیزاین کیک به کمک پودر نارگیل ترکیب پودر با شکلات خامه ای و ترافل رنگی یا پودر کنجد می باشد و شما می توانید پودر نارگیل را به همراه یکی از این وسایل خوراکی روی سطح کیک قرار بدهید اگر تمایل دارید دیزاین کیک حرفه ای تری داشته باشید می توانید از شکلات رنگی نیز برای دیزاین کیک استفاده نمایید.

استفاده از برش میوه های رنگی روی سطح کیک نیز باعث می شود تا دیزاین شما متفاوت و جذاب تر از همیشه به نظر برسد از این رو بهتر است شما بعد از پوشش دادن کیک به کمک پودر نارگیل برش های رنگی میوه را روی سطح کیک قرار بدهید.

مدل تزیین کیک تزیین زیبا کیک مدل تزیین کیک تزیین زیبا کیک با پودر نارگیل تزیین کیک با پودر نارگیل به کمک روش های جالب مدل تزیین برای کیک تزیین زیبا و ساده کیک با پودر نارگیل مدل تزیین کیک با پودر نارگیل مدل تزیین کیک با پودر نارگیل مدل تزیین کیک با پودر نارگیل مدل تزیینات کیک با پودر نارگیل

در این مطلب با انواع روش های جالب و کاربردی برای تزیینات کیک با پودر نارگیل آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت و خاص را برای کیکی که پخته اید داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *