دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قوانین لباس پوشیدن در گرما برای داشتن حس خوب در کنار شیک پوش بودن

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

نحوه لباس پوشیدن در تابستان و استفاده کردن از رنگ های مناسب این فصل اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا انتخاب های نامناسب می تواند باعث تعریق بیش از حد شود و ظاهر شما را خراب کند. در این مطلب شما را با نحوه لباس پوشیدن در گرما آشنا می کنیم.

لباس پوشیدن در گرما یکی از مشکلاتی می باشد که بسیاری از خانم ها و آقایان با آن رو به رو می شوند و نمی دانند در روز های بسیار گرم باید چه کاری انجام دهند و چه لباس هایی بپوشند تا بتوانند از عرق کردن و گرما بکاهند و احساس خوبی داشته باشند.

تکنیک هایی برای لباس پوشیدن در فصل های گرم

تکنیک هایی برای لباس پوشیدن در گرما

استفاده از تکنیک های خاص به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در روز های گرم سال استایل خوبی داشته و زمانی که بیرون هستید با وجود گرما احساس بدی به شما دست ندهد و بتوانید از تایمی که بیرون هستید نهایت لذت را ببرید. در ادامه تکنیک لباس پوشیدن در فصل های گرم را برایتان بیان خواهیم کرد.

لباس های نخی را انتخاب کنید.

بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای فصل های گرم سال لباس های نخی می باشد و شما می توانید با انتخاب مانتو ها و بلوز های نخی در تابستان استفاده کنید و همچنین به جای این که از شلوار های جین استفاده کنید و عوارض شلوار تنگ را به جان خود بخرید از شلوار های گشاد تر از جنس نخ بهره بگیرید. به طور کلی این پارچه ها از پنبه خالص تهیه شده اند و برای آب و هوای گرمسیری مفید اند. بهتر است در روز های گرم سال از لباس هایی با جنس نخ استفاده کنید تا شرایط ناراحت کننده ای برایتان ایجاد نشود.

پوشیدن لباس های نخی در تابستان به خنک ماندن بدن کمک می کند.

استفاده از لباس های روشن

پوشیدن لباس های روشن به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به کاهش دمای بدن خود کمک کنید و طراوت و شادابی را برای پوست خود به ارمغان بیاورید. در واقع استفاده از رنگ های تیره باعث می شود که گرمای بیش تری جذب لباس شما شود و وضعیت بدی را از نظر گرما و تعرق برایتان ایجاد کند.

  •  آرون گروپس

استفاده از کلاه

یکی از راه هایی که می توانید از آن استفاده کنید و اثرات خورشید بر پوست خود را کاهش دهید استفاده از کلاه آفتابی و یا کلاه های شیک و کلاسیک می باشد. در واقع شما می توانید با استفاده از این نوع کلاه ها از سر و صورت خود در برابر آفتاب و اشعه های مضرش مراقبت کنید.

لباس پوشیدن در گرما

برای مکان های رسمی کت نپوشید.

شاید برایتان سخت باشد که برای رفتن به یک مکان رسمی از کت استفاده نکنید ولی لازم است بدانید که استفاده از یک جلیقه می تواند در روز های گرم سال جایگزین مناسبی برای کت باشد و اگر همراه آن از یک کراوات استفاده کنید قطعا استایل شما رسمی خواهد شد.

استفاده از عینک مناسب

اگر نمی خواهید که پوست دور چشم شما آسیب ببیند برای روز های گرم سال باید از عینک آفتابی با فریم های بزرگ استفاده کنید. در واقع عینک جزء بخش های مهم پوشش افراد می باشد.

عدم استفاده از زیور آلات

خانم ها نباید از زیورآلات بسیار زیاد در روز های گرم سال استفاده کنند در واقع زمانی که هوا گرم می شود و زیور آلات اگر از جنس استیل باشند گرما را به خود جذب می کنند و وضعیت بدی را برای فرد ایجاد خواهند کرد بنابراین توصیه ما به شما این است که کم تر از زیور آلات در فصل های گرم استفاده کنید.

از زیور آلات کم تری در فصل های گرم استفاده کنید.

اگر می خواهید در فصل تابستان از لباس های مناسب استفاده کنید توصیه می کنیم حتما لباس هایی که می پوشید یک سایز بزرگ تر بوده و به اندازه کافی گشاد باشند تا در اثر تعریق زیاد به بدن نچسبد و گرما را برایتان تشدید نکند. در واقع به جای استفاده از شلوار مام فیت می توانید از دامن شلواری استفاده کنید و آن را با استایل خود هماهنگ کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *