دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی فرشاد فرجی و آشنایی بیشتر با این مدافع سرخپوش

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی فرشاد فرجی بازیکن فوتبال مطرح و محبوب کشورمان همراه با تصاویر اینستاگرامی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

فرشاد فرجی بازیکن فوتبال خوش سابقه و بااستعداد ۲۷ ساله ایرانی می باشد. این ورزشکار موفق در حال حاضر برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال خلیج فارس در پست مدافع میانی با شماره پیراهن ۳ حضور دارد. قد او ۱۸۰ سانتی متر می باشد. همچنین از باشگاه هایی که وی در آن حضور داشته است می توان به، راه‌آهن، صنعت نفت، سایپا، خونه به خونه، نساجی و شهر خودرو، پرسپولیس و … اشاره نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی فرشاد فرجی همراه با تصاویر اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی فرشاد فرجی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی

فرشاد فرجی فوتبالیست توانمند و مطرح کشورمان متولد ۱۸ فروردین ماه سال ۱۳۷۳ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در  روستای شهرود کلا از توابع قائمشهر مازندران چشم به جهان گشوده است.

شرح حال فرشاد فرجی

خانواده

این ورزشکار در یک خانواده با اصالت ۴ نفره متولد شده که پدرش از علاقمندان ورزش های انفرادی و مادرش نیز خانه می باشد. او تنها یک برادر به نام فرشید دارد.

زندگینامه خواندنی و کامل فرشاد فرجی

در سال ۱۳۷۸ در سن ۵ سالگی وارد رشته کیک بوکسینگ شد و حدود ۹ سال در این رشته فعالیت می کرد، اما بعد ها متوجه شد که در این رشته جایی برای پیشرفت ندارد و دیگر ادامه نداد. در سال ۸۷ در سن ۱۴ سالگی برای تیم فوتبال جوانان پرسپولیس قائمشهر تست داد و بعد از قبولی بصورت جدی کارش را شروع کرد سپس وارد امید های این تیم شد.

در سال ۱۳۹۲ در سن ۱۹ سالگی به جوانان راه آهن ملحق شد و ۱ سال بعد با این تیم وارد لیگ برتر شد. او در این باشگاه ۲۶ بار داخل میدان رفته و ۲ گل را به ثمر رساند.

  •  آرون گروپس

زندگینامه جامع فرشاد فرجی

زندگینامه کامل فرشاد فرجی

از سال ۱۳۹۶–۱۳۹۵ در باشگاه صنعت نفت آبادان بود و در این تیم با ۱۳ بازی هیچ گلی را به ثمر نرساند. سپس ایشان در سال ۹۶ مدت کوتاهی در سایپا حضور داشت، سرانجام از سال ۱۳۹۷–۱۳۹۶ در تیم خونه به خونه بازی می کرد. او در این باشگاه با ۲۷ بازی ۱ گل را به ثمر رساند.

فرشاد فرجی در مورخه ۲۲ خرداد ماه سال ۹۷ در سن ۲۴ سالگی با امضا قرارداد ۲ ساله به باشگاه نساجی مازندران ملحق شد، ولی در این تیم یکسال بیشتر دوام نیاورد. بنابراین او در ۲۹ خرداد ماه سال ۹۸ به پدیده شهر خودرو پیوست، وی در این باشگاه ۴۲ بار به میدان رفته و ۲ گل را به ثمر رساند.

بیوگرافی فرشاد فرجی کامل و جالب

عکس جدید و ایسنتاگرامی فرشاد فرجی

بیوگرافی فرشاد فرجی + عکس

بیوگرافی فرشاد فرجی و همسرش

پرسپولیس

تا اینکه ایشان در مورخه ۲۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۹، دقیقا ۸ روز بعد از شهریار مغانلو با قراردادی دو و نیم ساله وارد باشگاه پرسپولیس تهران شد.

بیوگرافی فرشاد فرجی + عکس جدید

عکس های شیک و جالب فرشاد فرجی

بیوگرافی فرشاد فرجی +تصاویر جذاب

علاقه به سرخیو راموس و اسپانیا

وی به بازی های هیجانی بسیار علاقمند است و به همین دلیل از سبک بازی های باشگاه رئال مارید و راموس خوشش می آید. او گفته است که الگویم سرخیو راموس می باشد. او به خاطر علاقه شدید به راموس از طرفداران تیم ملی اسپانیا است.

زندگینامه فرشاد فرجی و همسرش

شرحح ال کامل و خواندنی فرشاد فرجی

ازدواج و همسر فرشاد فرجی

فرشاد فرجی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

دستگیری فرشاد در فرودگاه

فرشاد فرجی در ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ قبل از شروع بازی با تیم نساجی و پرسپولیس بخاطر داشتن شوکر در ساکش توسط پلیس فرودگاه بازداشت شد اما با نشان دادن مجوز موضوع ختم به خیر شد.

تاریخچه زندگی فرشاد فرجی و همسرش

عکس های استوری اینستاگرام فرشاد فرجی

سرگذشت جالب فرشاد فرجی

بیوگرافی فرشاد فرجی + گالری

درمورد وحید امیری

وحید امیری را بعنوان یک وینگر خوب قبول دارم چون فوق العاده انرژی داره ، از آن دست بازیکنانی هست که می تواند دقیقه ۸۰ در اوج خستگی زهر خودش را بریزد.

بیوگرافی فرشاد فرجی + عکس

از دیگر فوتبالیست های پست مدافع

از دیگر بازیکنان ایرانی که در پست مدافع هستند می توان به میلاد محمدی، ایمان سلیمی، مرتضی پور علی گنجی، حجت حق وردی، مهرداد بیت آشور، رایان تفضلی، روزبه چشمی، پژمان منتظری و … اشاره کرد.

زندگینامه فرشاد فرجی + عکس

پیج اینستاگرامی فرشاد فرجی

پیج اینستاگرام فرشاد فرجی به آدرس farshadfaraji3@ می باشد که در آن تمامی تصاویر شخصی و ویدئو های فوتبالی خود را به اشتراک گذشته است. او تاکنون بیش از ۱۵۴ هزار نفر فالوور دارد.

عکس + زندگینامه فرشاد فرجی

عکس زیبا فرشاد فرجی با پیراهن قرمز

بیوگرافی فرشاد فرجی + عکس

امیدواریم از خواندن بیوگرافی فرشاد فرجی بازیکن فوتبال توانمند ایرانی و همچنین از تصاویر اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *