دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های زیبای استیکر اتاق نوزاد با طرح های فانتزی و جدید

  • محدثه خاکشور
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

شما و همسرتان صاحب دختری زیبا و یا پسری تو دل برو شده اید، قدم گذاشتن این عزیز کوچولو به دنیا مبارک؛ برای شروع زندگی پر از تازگی خود نیاز به محیطی زیبا و مناسب دارد. تهیه تمامی وسایل مورد نیاز و به دنبال طراحی اتاق از جمله اقدامات پیش روی شما به شمار می آید. یکی از این قسمت ها ممکن است حسابی فکر شما را به خود مشغول کرده باشد؛ ایده ی استفاده از پوستر و کاغذهای دیواری و سایر ایده ها نتوانسته چنگی به دل شما بزند. ایده ی استفاده از استیکر را سبک و سنگین کنید، برای آشنایی بیشتر آرگا ایده های زیبایی از استیکر اتاق نوزاد را ارائه داده است.

استیکر و یا برچسب اتاق نوزاد یکی از روش ها و متریال هایی می باشد که به منظور زیباسازی و تزیین اتاق این دلبند به کار گرفته می شود؛ قطعا هنگامی که خداوند شما را از موهبت داشتن فرزند اعم از دختر یا پسر برخوردار می سازد به دنبال آن وظایف و مسئولیت هایی را نیز از شما می طلبد؛ نامگذاری و مراحل مراقبت های قبل و بعد تولد بگذریم؛ نوبت به دیزاین و زیباسازی اتاق نو رسیده می رسد. مگر نه اینکه هدف شما عزیزان نیز پرورش یافتن کودکتان در فضایی گرم و پر از انرژی و خلاقیت می باشد، پس با همراه بودن با آرگا در این مطلب، و آشنایی با ایده های جالب و بینظیری از استیکر اتاق نوزاد خود را به این هدف مشترک برسانید.

ایده های زیبا و منحصر به فرد استیکر اتاق نوزاد

انسان در هر مرحله ای از زندگی و در هر دورانی و رده سنی نیازمند به زیبایی، تزیین، نظم و چیدمان می باشد، این نیاز را از همان روزهای نخست تولد و قرار گرفتن در گهواره می توان لازم دانست، پرورش یافتن در محیطی پر از دیزاین شده و آرامش بخش موجبات داشتن فکر و روحی سالم را موجب می شود؛ البته تمامی این مزایا تنها سهم کودک نمی شود و به میزان بالایی از آن را مادر سهیم شده و بهره مند می گردد؛ اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که توجه ویژه ای به این موضوع دارید، با ما در ادامه همراه باشید.

برچسب دیواری ایده های بینظیر اتاق نوزاد

برچسب اتاق نوزاد در طرح های گوناگون و متنوع

تزیین دیوار اتاق نوزاد

همانند اتاق کودک، اتاق نوزاد نیز ملزم به تزیین و زیباسازی است، اتاق نوزاد متشکل از اجزای مختلف زیادی است که مهم ترین آنها تختخواب می باشد؛ با توجه به این موضوع که تخت خواب و دیوارها همیشه سهم مهم و اصلی در طراحی اتاق دارند؛ باید اضافه کنیم که در این زمینه نیز دیوارها قسمت بسیاری از این زیباسازی را شامل می شوند. محل نصب و قرارگیری استیکرها اغلب بر روی دیوارها پشت و یا کنار تختخواب محسوب می گردد. با این روش سرزندگی و طراوت را به محیط زندگی نوزاد خود می بخشید، شما می توانید با استفاده از استیکرها و تابلوها و نقاشی ها یک فضای کودکانه و کاملا فانتزی را برای او شبیه سازی نمایید.

برچسب هایی زیبا و ایده آل برای اتاق نوزاد

برقراری هارمونی بین استیکر و دیوار و سایر لوازم اتاق

برای تحقق بخشیدن به این هدف به موارد زیادی از جمله داشتن هماهنگی میان رنگ استیکر با رنگ دیوار و سایر وسایل اتاق نوزاد اشاره کرد، مثلا برای اتاقی با دیوارهای مزین شده با رنگ آرامش بخش آبی می توانید از استیکرهای هماهنگ با این رنگ استفاده کنید؛ تم آن هم به این رنگ باشد کافی است. هارمونی ابزاری راحت و در دستری است که نه تنها برای دیزاین منزل به شکل های شیک و لاکچری، بلکه برای ساده ترین تزیینات هم ایده آل و مورد استفاده واقع می شود.

  •  آرون گروپس

برچسب هایی زیبا و ایده آل برای اتاق نوزاد

استیکر چیست؟

استیکر یا همان برچسب نوعی از متریال های زیبا و در عین حال محبوب هستند که برای زیباسازی دیوارها به کار گرفته می شوند؛ استیکرها دارای تنوع بالایی در رنگ، طرح، نوع، اندازه و همچنین کاربرد می باشند که متناسب با ویژگی هایی که دارند برای بخش های گوناگون به عنوان مثال اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نوجوان، اتاق کودک و در نهایت اتاق نوزاد مورد استفاده قرار گرفته می گیرند. استیکرهای نوزاد طرح های کودکانه، فانتزی و کارتونی را شامل می شود که تصاویر حیوانات قسمت عمده ای از آن را تشکیل می دهند.

انواع نمونه های منحصر به فرد برچسب دیواری اتاق نوزاد

برای آشنایی و مشاهده مدل استیکر اتاق کودک کلیک کنید.

برچسب های دیواری برای اتاق نوزاد دختر و پسر

در ادامه شما همراهان آرگا را با نمونه های بیشتری از استیکر اتاق نوزاد آشنا خواهیم کرد.

برچسب های زیبا و منحصر به فرد اتاق نوزاد

برچسب های دیواری برای اتاق نوزاد

برچسب های زیبا و مورد توجه اتاق نوزاد

استیکرهای کودکانه و کارتونی زیبا و جذاب

گالری شیکی از مدل های استیکر اتاق نوزاد

استیکرهای اتاق نوزاد متریال های محبوب برای تزیین دیوار

برچسب های دیواری زیبا برای دیزاین دیوار اتاق نوزاد

استیکر اتاق نوزاد با طرح های زیبا و جذاب

انواع ایده های زیبا و منحصر به فرد استیکر اتاق نوزاد

برچسب های زیبا و خلاقیت پرور اتاق نوزاد

استیکرهای زیبا و فانتزی

ایده هایی زیبا و منحصر به فرد از استیکر اتاق نوزاد

برچسب هایی زیبا برای تزیین دیوار اتاق نوزاد

نمونه هایی فوق العاده از برچسب های دیواری حیوانات اتاق نوزاد

گالری لوکس و خاصی از استیکر اتاق نوزاد

گالری لوکسی از نمونه های استیکر اتاق نوزاد

طرح هایی نو و زیبا از برچسب های دیواری اتاق نوزاد

استیکرهای زیبا برای به تصویر کشیدن منظره آسمان شب

برچسب دیواری فانتزی و کودکانه اتاق نوزاد

استیکر اتاق نوزاد دختر و پسر

برسب های دیواری اتاق نوزاد

استیکر اتاق نوزاد با طرح های حیوانات و ...

مجموعه ای شیک از برچسب دیواری اتاق نوزاد

ایده هایی ایده آل از استیکر اتاق نوزاد

برچسب دیواری زیبای اتاق نوزاد

ایده های زیبای استیکر اتاق نوزاد

استیکر، نامی است آشنا که ممکن است شما را یاد فضای مجازی بیاندازد؛ اما در طراحی هم استیکر وجود دارد. استیکرها دارای گوناگونی بسیاری در جنس، طرح، اندازه شکل و رنگ هستند که به واسطه ی همین تنوع انتخاب صحیح و مناسب همه جانبه را از سوی شما را می طلبد. همین الان پس از مطالعه ی این مطلب خود را بهره مند از لذت تزیین دیوار اتاق نوزاد خود با استفاده از استیکر نمایید؛ در بازار به صورت آماده مجموعه ای از استیکر اتاق نوزاد خدمت شما عرضه می گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *