دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شلف دیواری برای گلدان با خلاقیت های کاربردی و مدرن

  • محدثه خاکشور
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

شلف دیواری برای گلدان یکی از انواع گوناگون شلف ها محسوب می شود که نقش مهم و زیادی در زیبایی و نظم ایفا می کند، با آرگا برای مشاهده ایده های زیبا و استثنایی این نوع شلف ها همراه باشید.

شلف ها یکی از ابزار پرکاربرد و زینت بخش در دکوراسیون و نظم بخشی منازل می باشند که در واقع ایفا کننده ی نقش همان طاقچه های قدیم هستند. شلف های دیواری؛ دکوری برای اهداف گوناگون از جمله دیزاین خانه و دیوار با گل مورد استفاده قرار می گیرند. برای ورق زدن تصاویر زیبا و منحصر به فرد آلبوم شلف دیواری برای گلدان با آرگا همراه باشید.

طراحی شلف دیواری برای گلدان

شلف نوعی قفسه است که برای نظم بخشیدن به وسایل و تزیین منزل و همچنین حفظ و نگهداری لوازم مورد استفاده قرار می گیرد، شلف ها نیز دارای تنوع زیادی در اندازه (کوچک و بزرگ، کوتاه و بلند)، طرح و شکل (مربع، مستطیل، دایره، لوزی، چند تکه، کشویی، پایه دار، دیواری و …)، رنگ، جنس (چوب، فلز، شیشه، پلاستیک و …) و کارایی (شلف تلویزیون، شلف کتابخانه، شلف گلدان و … ) هستند که در ادامه مطلب به تصویر کشیدن ایده های شیک و زیبایی از شلف دیواری برای گلدان پرداخته ایم.

الگوهایی ایده ال از شلف دیواری واسه گلدان

شلف دیواری واسه ی گلدان

ایده های زیبای از شلف دیواری برای گلدان

گل ها و گیاهان و طبیعت سبز، آرامش و هوای تمیز و سالمی به وجود می آورد که کسی نمی تواند منکر آن باشد؛ برای تزیین دیوار، ایجاد فضای سبز در خانه و دیزاین خانه و همچنین تصفیه هوا می توانید از شلف های دیواری گلدان استفاده کنید. در بخش های مختلف منزل پنجره آشپزخانه، راهرو و درب ورودی، تراس و بالکن، کنج های اناق نشیمن و پذیرایی و …. این شلف ها قابل به کارگیری هستند.

  •  آرون گروپس

شلف دیواری برای گلدان

نمونه های ایده آل شلف دیواری برای گلدان

شلف دیواری جهت گلدان

الگوهایی کاربردی از قفسه دیواری برای گلدان

راهنمای انتخاب و خرید شلف های گلدان

اندازه و شکل و طرح شلف دیواری

هنگام انتخاب شلف های دیواری گلدان لازم است مواردی مانند: اندازه، طرح، رنگ، کشویی، چند تکه بودن را مد نظر قرار بدهید و متناسب با نیاز منزل و هماهنگ با دیزاین خانه ی خود این اقدام را انجام بدهید. البته سلیقه ی شما نیز سهم مهمی در این انتخاب دارد.

انواع نمونه های شلف دیواری برای گلدان

شلف دکوری برای گلدان با طرح هایی جذاب

جنس شلف دیواری

هنگام خرید این شلف ها باید به جنس آنها توجه نمایید؛ شلف های مختلفی از فلز، چوب، شیشه، ام دی اف، پلاستیک و … گزینه هایی از این گزینش هستتند. جنسی که دارای دوام و زیبایی باشد.

همچننی علاوه بر مد نظر قرار دادن متریال به کار رفته ی مناسب و با کیفیت بدنه ی شلف، به جنس روکش شلف نیز توجه کنید؛ انواع شلف های دکوری با جنس ملامینه، چوب، پی وی سی، و پلاستیک گزینه هایی برای انتخاب در این زمینه می باشد.

قفسه یا طبقه دیواری برای گلدان

میزان تحمل وزن

انتخاب شلف های مقاوم و ضخیم برای قرار گرفتن گلدان ها یکی دیگر از مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه شود، این دقت موجب می شود تا شلف پس از مدتی آویزان نشده و از جای خود خارج نگردد.

مورد نهایی و مهمی که باید برای تهیه شلف دکوری مناسب گلدان توجه شود، مقرون به صرفه بودن است، انتخاب یک شلف گلدان دارای اندازه، جنس، رنگ، طرح و شکل و همنین دوام و ضخامت ایده آل با قیمت مناسب در واقع بهترین گزینش محسوب می شود که نه تنها با دقت و جمع آوری اطلاعات به دست می آید.

الگوهایی ایده آل از شلف دیواری برای گلدان

شلف دیواری جهت گلدان

ایده های زیبای قفسه دیواری برای گلدان

گالری بینظیری از ایده های شلف دیواری واسه ی گلدان

انواع قفسه های زیبای دیواری برای گلدان

شلف دکوری برای گلدان با طرح و اندازه مناسب    انواع ایده های زیبای شلف دیواری برای گلدان

الگوهایی از قفسه دیواری برای گلدان

شلف دیواری واسه ی گلدان

ایده هایی ناب و نفیس از شلف دکوری برای گلدان

انواع نمونه های زیبا و منحصر به فردشلف دیواری برای گلدان

انواع الگوهایی زیبا از شلف دکوری برای گلدان   شلف دیواری برای گلدان دارای جنس های مختلف  شلف دکوری برای گلدان مقرون به صرفه

قفسه دیواری برای گلدان

شلف دکوری برای گلدان

شلف دیواری برای گلدان

شلف دیواری برای گلدان

شلف دکوری برای گلدان

شلف دیواری واسه گلدان

ایده های بینظیر و خاص از قفسه دیواری برای گلدان

ایده هایی ایده آل از شلف دیواری برای گلدان

نمونه هایی جذاب از شلف دیواری برای گلدان

در این مطلب با ایده های زیبا و منحصر به فردی از شلف دیواری برای گلدان را مشاهده کردید، امیدواریم مورد توجه شما واقع شده و الگوهایی مناسب و همچنین راهنمای کاربردی برای انتخاب و تهیه مدل شلف دیواری ایده آل و مد نظر باشند، و در نهایت شما را به دیزاین شیک و زیبا توام با طبیعت سبز برسانند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *