دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

معرفی ۱۸ تا از بهترین دیدنی های اوساکا ژاپن

  • محدثه خاکشور
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

باز هم آرگا در این مطلب همسفر شما برای معرفی و بازدید از دیدنی های اوساکا شد، اوساکا شهری پر از زیبایی و تازگی و جذابیت شما را غرق در شعف و حیرت می کند.

اوساکا یکی از بندرها و شهرهای مهم و زیبای کشور ژاپن است که علاوه بر حائز اهمیت بودن در زمینه های مختلف همچون صنعتی، تجاری و گردشگری دارد که برای توریست و علاقه مندان به صفر مقصد خوبی برای انتخاب می باشد. این شهر که با نام دیگر «تنکا نو دایدوکوری» به معنای «آشپزخانه ملل» نیز شناخته می شود، دارای غذاهایی لذیذ و منحصر به فرد بوده و دلیل این نامگذاری را می توان برگرفته از همین ویژگی آن دانست. در ادامه مطلب بیشتر با دیدنی های اوساکا شهری پر از جاذبه آشنا خواهید شد.

اوساکا بندری بزرگ واقع شده در جزیره ی ژاپنی هونشو و یکی از شهرهای توریستی کشور ژاپن محسوب می شود که به محض قدم گذاشتن در آن با مجموعه ای از دیدنی های زیبا و خارق العاده روبرو خواهید شد که انتخاب شروع مقصد از میان آنها به عنوان اولین بازدید می تواند کمی سخت باشد، با آرگا در این سفر همراه باشید تا روز خود را با سفر با خوردن غذاهای خوش طعم و به یاد ماندنی آن آغاز کرده و سپس در خیابان های این شهر قدم بزنیم، قدم زدن در خیابان های آن در شب با روشنایی جادویی و خاطره انگیز نئون های رنگارنگ و گوش دادن به موزیک های زنده شما را با دنیای جدیدی از زیبایی آشنا خواهد کرد.

آَنایی یا دیدنی های خارق العاده ی اوساکا

بازدید و تماشای جاذبه های تاریخی و فرهنگی اوساکا

برای آشنایی با دیدنی های ژاپن کلیک کنید.

معرفی دیدنی های اوساکا واقع در ژاپن

۱-قلعه اوساکا

تاریخ ساخت این قلعه به سال ۱۵۸۶ بازمی گردد، این قلعه که در آن زمان از بزرگترین قلعه های ژاپن بود توسط افراد نظامی و با استفاده از سنگ های بزرگ بنا شد، سال ۱۶۱۵ این قلعه با شکست هیدیوشی تخریب گردید اما کمی بعد به وسیله ی حاکم بعد مرمت شد. پس از تخریب و بازسازی های چندباره این بنا در حال حاضر یکی از مقاصد زیبا و مهم توریستی در اوساکا محسوب می شود.

  •  آرون گروپس

آشنایی با جاذبه های دیدنی اوساکا

آشنایی با مکان های زیبای گردشگری اوساکا

 

۲-میدان دوتونبوری

میدان دوتونبوری یک میدان پر رفت و آمد است که در هر زمان از روز شاهد حضور جمعیت زیادی در حال قدم زدن در آن خواهید بود، در این میدان غذاهای گوناگون سنتی و جدید خوش طعم خیابانی برای پذیرایی از شما وجود دارند، علاوه بر وجود غذاهای خیابانی رستوران های شیک و تمیزی برای پذیرایی از گردشگران موجود می باشد.

معرفی جاذبه های دیدنی و تماشایی اوساکا

۳-عبادتگاه شیتننوجی اوساکا

معبد شیتننوجی با قدمت ۵۹ سال قبل از میلادی معروف ترین عبادتگاه اوساکا و همچنین نخستین عبادتگاه بودایی کشور ژاپن می باشد که پس از تخریب و مرمت های چندین باره، آخرین بار در سال ۱۹۶۰ مرمت شد. این معبد تاریخی پاگودایی ۵ طبقه، عمارت طلایی و همچنین مکانی برای تعلیم، بیمارستان و داروخانه، باغی وسیع و سرسبز را در خود جای داده است که به این ترتیب علاوه بر محسوب شدن یک مکان توریستی مذهبی یک جاذبه گردشگری و تفریحی نیز به حساب می آید.

آشننایی با مکان های توریستی و گردشگری اوساکا

۴-آکواریوم کایوکان

این آکواریوم از دیدنی های منحصر به فرد اوساکای ژاپن است؛ علاوه بر نمای کلی زیبایی که به شما در دید اول این آکواریوم به نمایش می گذارد، در زیر آب جهان دیگری دارد که تنها پس از ورود کشف خواهید کرد، کشف این مکان و مشاهده جانوران اقیانوسهای گوناگون مانند ماهی ها، خزندگان و برخی از پستانداران زیر آبی قطعا برای گردشگران جالب و لذت بخش خواهد بود. آکواریوم کایوکان دارای ۱۵ نمایشگاه و محیط های خصوصی دارد که حدودا زمانی برابر با ۳-۴ ساعت برای بازدید را به خود اختصاص می دهد.

معرفی دیدنی های اوساکای ژاپن

۵-موزه ملی هنر

این موزه واقع در شهر اوساکا موزه ای زیرزمینی می باشد که در سال ۱۹۷۷ تاسیس گردید، موزه ملی هنر اوساکا دارای کلکسیونی بزرگ از تابلوهای نقاشی هنرمندان مطرح ژاپنی و بین المللی، پیکره های زیبا و فوق العاده است. بازدید از این موزه هنری را در لیست بازدیدهای خود قرار دهید.

جاذبه های دیدنی شهر اوساکا

۶-کافه بازیهای ویدیویی

در این کافه که محیطی کوچک را اشغال کرده است انواع بازی های ویدیویی با تنوع بسیار وجود دارد که تنها با صرف یک نوشیدنی و مشاهده این مکان خود را ساعاتی طولانی مشغول بازی های ویدیویی مختلف خواهید دید، و این را می توان از جذابیت های ان به شمار آورد.

آشنایی با دیدنی های زیلای اوساکا

۷-پارک تنوجی اوساکا

این پارک که از وسیع ترین فضاهای سبز و زیباترین پارک ها در شهر اوساکا محسوب می شود، تامین کننده ی محیطی دنج و آرام با منظره ای سرسبز برای گردشگران بومی و خارجی می باشد. وجود گیاهان سرسبز، گلهای خوشبو، گلخانه ها، مجسمه های مختلف بسیار، پل ها و مرداب ها این مکان را به یکی از جاذبه های توریستی اوساکا و ژاپن تبدیل کرده است. گفتنی است که جانوران بزرگی مانند فیل، شیر و زرافه در این محیط زندگی می کنند.

بازدید از دیدنی های اوساکا واقع در ژاپن آسیایی

جاذبه های گردشگری تاریخی و فرهنگی و تفریحی اوساکا

۸-مرکزهای خرید مینامی

قسمت جنوبی اوساکا مینامی نام دارد که با دارا بودن مرکزهای خرید، فروشگاهها، مرکز های فرهنگی و همچنین مرکزهای تفریحی از جمله مرکزهای خرید این شهر شمرده می شود. مرکزهای خرید معروف مینامی شینسایباشی، تاون، مانگا، دن دن تاون می باشند.

آشنایی با مکان های دیدنی و تفریحی اوساکا

۹-مرکزهای خرید کیتا

قسمت شمالی اوساکا به نام کیتا یا بومدا از مرکزهای خرید مهم و اصلی آن است، مکانی پر رفت و آمد با فروشگاهها و مرکزهای خرید، هتل ها و رستوران ها، مکان های تفریحی می باشد که برای بازدید گردشگران انتخابی عالی به شمار می رود. آسمان خراش اومدا با ارتفاع ۱۷۳ متر در این بخش واقع شده است.

آَنایی با دیدنی های خاص و خارق العاده ی اوساکا

۱۰-آسمان خراش اومدا

این آسمان خراش ساخته شده با معماری مدرن چشمگیری است، در این ساختمان یک بازار زیرزمینی و همچنین موزه های و مجموعه های هنری می باشد که همه ساله میزبان بازدید کنندگان زیادی بوده و است و خواهد بود.

بازدید از مکان های دیدنی و تفریحی شهر اوساکا ژاپن

۱۱-استودیوی یونیورسال [پارکی تفریحی]

این استودیو که از دیدنی های اوساکا و مکانهای تفریحی پربازدید (۱۰ میلیون بازدید کننده سالانه) اوساکای ژاپن است که علاقه مندان می توانند در آن مجموعه فیلم های هری پاتر، ترن هوایی جادویی و نیز کتاب های مختلف را مشاهده نمایند. گفتنی است که این مکان یکی از چهار پارک دنیا محسوب می گردد.

معرفی دیدنی های اوساکا واقع در ژاپن

۱۲-برجهای دو قلو

در شهر اوساکا دو برج به نامهای کوپه پورت و تسوتنکاکو وجود دارند که به برجهای دوقلوی اوساکا مشهور هستند. با ایستادن بر روی طبقه های بالایی برج تسوتنکاکو شهر در زیر پای شما است که می توانید چشم اندازهای زیبای ان را به نظاره بنشینید. کوپه پورت یکی از برجهای دوقلو با بلندی ۱۰۸ متر منظره ای زیبا و نورهای رنگارنگ شما را به بازدید و تماشا دعوت می کند.

معرفی دیدنی های اوساکا منحصر به فرد

۱۳-عبادتگاه سومیوشی تایشای

اگر قصد سفر به شهر اوساکا دارید باید خاطر نشان کنیم که بازدید از معبد و یا معابد این شهر برای شناخت با مذهب و فرهنگ، تاریخ و همچنین فراهم ساختن اوقاتی خاطره انگیز در اولویت قرار دهید، سومیوشی تایشای یکی از قدمت دارترین عبادتگاه های اوساکا و البته ژاپن می باشد، این عبادتگاه که دارای معماری شگفت انگیز می باشد از این حیث نیز می تواند در اولویت بازدید گردشگری قرار گیرد.

دیدنی های اوساکا از جمله معبد و پارک و مراکز خرید و ..

۱۴-بازار کورومون

این بازار که از بازارهای معروف و زیبای اوساکا شمرده می شود دارای قریب به ۱۷۰ دکان و مغازه می باشد که در آن ادویه ها، سبزی و پروتئین و گوشت  ها (گوشت ماهی) عرضه می گردد که گردشگران بومی و خارجی را به خود جذب و شگفت زده می نماید.

۱۵-آبشار مینو

این آبشار که جزو ۱۰۰ آبشار معروف و زیبای ژاپن به شمار می رود دارای چشم اندازی خاطره انگیز و تلفیقی از درخت ها و طبیعت پاییز است که به شما پیشنهاد می کنیم خود را از تماشای آن بی نصیب نکنید، وجود رستوران های بسیار در این مکان می تواند پس از کلی گرشد و بازدید انرژی رفته شما را بازگرداند. آبشار مینو دارای ۳۳ طول است که در پارک مینو واقع شده است

۱۶-پارک مینو

در شهر اوساکا پارکی به نام مینو وجود دارد که این پارک در دره ای جنگلی قرار گرفته و به بیانی ساده تر دره ای جنگلی می باشدکه در اطراف اوساکا و در سمت شمال محدوده ی شهری اوساکا قرار گرفته است. دست طبیعت در این منطقه هنرنمایی خود را به بهترین شکل به رخ تماشاگران می کشد، تایید این گفته تنها با مشاهده ی رنگ آمیزی برگ های درختان در فصل پاییز و سرسبزی و تماما زیبایی در فصل بهار میسر خواهد بود. در پارک مینو مسیر پیاده روی هموار و فاقد شیبی به اندازه تقریبا ۳ کیلومتر میان دره ای و رودخانه ای به نام مینو وجود دارد که مسیر انتهایی و منتهی شده ی آن به آبشار مینو است.

جاذبه های گردشگری و پربازدید شهر اوساکا

۱۷-غذاهای خوشمزه محلی و متنوع

همانطور که گفته شد نام دیگر اوساکا «آشپزخانه ژاپن» است که در آن فرهنگ غذایی متنوع و متفاوتی مشمول غذاهای مختلف ژاپنی اوکونومیاکی، سالادرادیش، تونا ساشیمی و … میزبان گردشگران از نقاط مختلف جهان می باشد؛ رستوران مشهور اماکاس از رستوران های مشهور این شهر است که  ستاره میشلین دریافت کرده است.

آَنایی با مکان های توریستی اوساکا

بازدید از مکان های توریستی اوساکا

۱۸-چرخ و فلک تمپوزان

این چرخ و فلک نه تنها از جاذبه های توریستی و دیدنی اوساکا و کشور ژاپن، بلکه از دیدنی های آسیا به حساب می آید، تمپوزان بالای ۱۱۲ متر بلندی و ۱۰۰ متر قطر دارد. این چرخ و فلک در سال ۱۹۹۷ تاسیس گردید. سوار شدن در شب با وجود رنگ های مختلف در اطراف شهر را شاید بتوان یکی از زیباترین و بهترین جاذبه ها و خاطره های گردشگری در اوساکا و حتی سایر مکانها به شمار اورد.

دیدنی های اوساکا از جمله پارکها، معابد و ...

برای آشنایی با دیدنی های توکیو کلیک کنید.

توریست و مکان های توریستی یکی از تفکیک نشدنی های هر منطقه و هر کشوری است، گردشگران علاقه مند به ماشای زیبایی های طبیعت و آثار تاریخی، فرهنگی و همچنین تفریحی همیشه به کشف مکانی تازه و بکر هستند تا مسیر هدف گردشگری خود را ادامه دهند. در این مطلب به همین منظور به معرفی و آَشنایی شما عزیزان با دیدنی های اوساکا پرداختیم که امیدواریم مورد پسند واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *