دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل سرهمی زنانه با ۳۷ طرح شیک و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل سرهمی زنانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل سرهمی زنانه از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب لباس در بین خانم ها می باشد و شما می توانید از این لباس برای حضور در مهمانی ها و مجالس و باشگاه های ورزشی و … استفاده نمایید.

مدل سرهمی زنانه شیک و زیبا

سرهمی یا اورال از انواع لباس های یک تکه ای می باشد که همه قسمت های بدن به غیر از پاها را پوشش می دهد و امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند این طرح لباس را بپوشند.

مدل سرهمی زنانه فانتزی

طرح سرهمی مخصوص خانم ها

سرهمی در انواع طرح های مختلف نظیر سرهمی مجلسی و سرهمی ساده و سرهمی اسپرت و راحتی موجود می باشد و شما می توانید طرح و رنگ سرهمی را با توجه به ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید.

برای دوخت سرهمی دخترانه و زنانه مجلسی از پارچه های مختلف نظیر ساتن و حریر و گیپور و مخمل استفاده می شود که هر یک از این طرح ها از جذابیت خاصی برخوردار می باشند. سرهمی های مجلسی در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین موجود می باشند که برای دوخت آستین اغلب از پارچه های توری و گیپور استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت تر داشته باشید بهتر است از سرهمی آستین دار در پوشش خود استفاده کنید.

سرهمی های اسپرت نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای دوخت آن ها اغلب ار پارچه لی یا پارچه های فانتزی و ساده استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است از این طرح سرهمی در پوشش خود استفاده نمایید.

سرهمی طرحدار زنانه سرهمی طوسی سرهمی قرمز و شیک سرهمی رنگ روشن سرهمی رنگ تیره سرهمی سفید و مشکی سرهمی مجلسی سرهمی قرمز سرهمی مشکی سرهمی زیبا زنانه سرهمی طرحدار سرهمی ساده و شیک سرهمی مشکی سرهمی صورتی سرهمی شیک زنانه سرهمی اسپرت

  •  آرون گروپس

سرهمی ها در انواع مدل های طرح دار و ساده و گلدار موجود می باشد که سرهمی های طرح دار و گلدار برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشند. سرهمی ساده نیز برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ساده پوش هستید این طرح می تواند برایتان انتخابی ایده آل محسوب شود.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از سرهمی برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید بهتر است این لباس را در پوشش خود با اکسسوری هایی مناسب ست نمایید. سرهمی را می توانید با کفش پاشنه دار بپوشید و بهتر است طرح و رنگ کیف و کفش تان را با یکدیگر ست کنید تا شیک پوش به نظر برسید.

سرهمی در انواع رنگ های تیره و روشن و خنثی موجود می باشد که سرهمی با رنگ خنثی به راحتی با رنگ اکسسوری ها ست می شود. سرهمی های رنگ تیره برای خانم ها با رنگ پوست روشن مناسب می باشد و اگر شما پوستی تیره دارید بهتر است از سرهمی رنگ تیره در پوشش خود استفاده نمایید.

سرهمی زیبا و جذاب سرهمی طرحدار سرهمی شیک و زیبا سرهمی طرح دار سرهمی آستین دار سرهمی مجلسی صورتی سرهمی زیبا و طرحدار سرهمی زیبا و ساده مخصوص خانم ها سرهمی شیک و خاص مدل سرهمی براق سرهمی ساده و زیبا سرهمی مشکی و زیبا طرح سرهمی زیبا و شیک سرهمی دو رنگ سرهمی مخمل و آستین دار سرهمی زیبا و شیک طرح سرهمی خاص و ساده سرهمی شیک و جذاب سرهمی زنانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های سرهمی ساده و طرح دار مخصوص خانم ها در رده سنی مختلف جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها لباسی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *