دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طراحی ناخن چهارخونه با انواع خلاقیت های زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع ایده ها برای طراحی ناخن چهارخانه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

طراحی ناخن چهارخانه از انواع دیزاین های فانتزی و خاص می باشد و شما می توانید از این طرح برای دیزاین ناخن های کوتاه و بلند خود استفاده نمایید و جذابیت طرح ناخن هایتان را تکمیل نمایید.

طراحی ناخن چهارخونه با جدیدترین ایده ها

دیزاین ناخن ها به صورت چهارخانه ممکن است دشوار به نظر برسد در صورتی که با تمرین و تکرار می توانید این طرح را به راحتی روی سطح ناخن های خود پیاده کنید. در ادامه با انواع طرح های ناخن چهارخونه در خدمت شما خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

دیزاین ناخن شیک و فانتزی

آموزش دیزاین ناخن چهارخانه

وسایل مورد نیاز

  • لاک ناخن قرمز
  • لاک ناخن زرشکی
  • لاک ناخن مشکی
  • لاک ناخن طلایی و اکلیلی

مراحل دیزاین ناخن

۱.ابتدا روی سطح ناخن ها را به کمک لاک قرمز رنگ بپوشانید و اجازه بدهید تا لاک خشک شود.

۲. به کمک لاک ناخن مشکی روی سطح ناخن های خود شکل هشتگ را رسم نمایید.

  •  آرون گروپس

۳. بعد از خشک شدن لاک مشکی روی سطح ناخن ها نوبت به استفاده از لاک زرشکی می رسد و شما می توانید به کمک لاک زرشکی روی نقاطی که دو خط مشکی به هم می رسند را بپوشانید.

دیزاین ناخن چهارخانه

۴. بعد از اینکه خط های زرشکی را رسم کردید و به صورت کامل خشک شدند طراحی ناخن ها به اتمام می رسد.

۵. در صورت تمایل می توانید به کمک لاک ناخن طلایی و قلم مویی باریک کنار یکی از خط های زرشکی خطی عمودی بکشید و این خط عمودی را به کمک یک خط طلایی افقی قطع کنید.

دیزاین ناخن دخترانه

مدل های طرح ناخن چهارخانه

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند برای جذابیت بیشتر انگشتان خود به دیزاین ناخن هایشان بپردازند و برای دیزاین ناخن ها ، مدل های متنوعی وجود دارد و شما می توانید با توجه به میزان مهارت خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

برای دیزاین ناخن چهارخانه می توانید از لاک های رنگ روشن و رنگ تیره و رنگ خنثی استفاده کنید و رنگ لاک ها را باید به صورتی انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند.

دیزاین ناخن چهارخونه برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف از این مدل دیزاین استفاده کنید.

دیزاین ناخن چهارخانه

طراحی ناخن چهارخانه شیک و فانتزی دیزاین ناخن زنانه  طراحی ناخن چهارخانه دیزاین شیک ناخن طراحی ناخن چهارخانه زنانه و دخترانه دیزاین ناخن فانتزی طراحی زیبا ناخن چهارخانه طرح ناخن چهارخانه طراحی زیبا ناخن دیزاین زیبا و خاص ناخن طراحی ناخن زنانه

برای تزیین دیزاین ناخن ها می توانید در صورت تمایل از نگین های تزیینی و … استفاده نمایید که این مدل تزیینات باعث جذابیت بیشتر ناخن های شما می شوند.

یکی از اصلی ترین رنگ هایی که برای دیزاین ناخن چهارخونه استفاده می شود رنگ های مشکی و سفید می باشند و در صورت تمایل شما می توانید طرح چهارخونه را روی یک یا دو تا از انگشتان خود پیاده سازی نمایید همچنین می توانید از طرح چهارخونه برای دیزاین همه ناخن های خود استفاده کنید.

طراحی شیک ناخن دیزاین ناخن طراحی ناخن چهارخانه با ایده های جالب دیزاین ناخن شیک و چهارخانه دیزاین ناخن شیک و فانتزی   طراحی ناخن زیبا زنانه طراحی ناخن زیبا و شیک طراحی ناخن چهارخانه شیک و زیبا دیزاین ناخن شیک چهارخانه طراحی ناخن چهارخانه دیزاین ناخن زنانه   دیزاین شیک ناخن چهارخانه دیزاین ناخن چهارخانه

در این مطلب با انواع روش ها برای دیزاین ناخن چهارخانه مخصوص خانم ها و دختران جوان با انواع طرح های خلاقانه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *