دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طراحی ناخن سیاه و سفید با متدهای خلاقانه و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۶ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های طراحی ناخن سیاه و سفید زنانه و دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی ناخن سیاه و سفید از انواع دیزاین های خاص و متفاوت می باشد و شما می توانید برای طرح لاک ناخن های خود از این مدل ها استفاده نمایید و جذابیت استایل تان را تکمیل کنید.

طراحی ناخن سیاه و سفید با جدیدترین متدهای دیزاین ناخن

دیزاین ناخن ها در انواع مدل های دیزاین ناخن با لاک طوسی و دیزاین ناخن با لاک قرمز و دیزاین ناخن با لاک نارنجی را مشاهده کردید در ادامه دیزاین ناخن با لاک سیاه و سفید را پیش رو خواهید داشت.

طراحی ناخن فانتزی

  طرح لاک ناخن سیاه و سفید

رنگ لاک سیاه و سفید باعث جذابیت بیشتر طرح ناخن ها می شود و اگر شما تمایل دارید ناخن هایتان دیزاینی متفاوت داشته باشند بهتر است از این رنگ لاک استفاده نمایید.

به کمک لاک سیاه و سفید می توانید انواع طرح های ساده لاک ناخن و طرح های مجلسی و حرفه ای را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید و جذابیت ناخن هایتان را تکمیل کنید.

در صورت تمایل می توانید رنگ پس زمینه ناخن هایتان را مشکی بزنید سپس به کمک لاک سفید رنگ طرح هایی خاص و بی نظیر را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید همچنین می توانید همه ناخن های را به صورت ساده و تک رنگ به کمک این دو رنگ لاک طراحی کنید که این مدل طراحی ساده ناخن برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

اگر شما مهارت زیادی را برای دیزاین ناخن ها ندارید می توانید از شابلون های مخصوص استفاده نمایید و طرح های ساده یا شلوغ را روی ناخن های خود ایجاد نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طراحی ناخن سیاه و سفید مدل لاک ناخن سیاه و سفید دیزاین ناخن مجلسی طراحی ناخن دخترانه سیاه و سفید دیزاین ناخن دخترانه شیک و زیبا دیزاین ناخن ساده مدل های شیک طراحی ناخن سیاه و سفید دیزاین ناخن دیزاین ناخن زنانه دیزاین ناخن مجلسی طراحی ناخن شیک و زیبا طراحی ناخن زیبا و خاص   دیزاین ناخن ساده دیزاین ناخن دیزاین زیبا ناخن

در صورت تمایل می توانید بعد از طراحی ناخن ها به کمک لاک مشکی روی سطح ناخن ها برق ناخن بزنید همچنین می توانید از لاک اکلیلی برای دیزاین برخی از ناخن های خود استفاده نمایید.

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ناخن هایی با طراحی بی نظیر و متفاوت داشته باشید می توانید از رنگ لاک مشکی و سفید را با سایر رنگ های روشن یا تیره لاک ناخن نظیر قرمز و صورتی و سرمه ای و … ترکیب کنید.

اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس ناخن هایی با طراحی بی نظیر داشته باشید بهتر است از مدل های مجلسی و حرفه ای استفاده نمایید همچنین می توانید برای تزیین طرح ناخن هایتان از وسایل تزیین کننده ناخن نظیر نگین و سنگ های تزیینی و … استفاده نمایید که طراحی ناخن با نگین امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است همچنین شما می توانید برای دیزاین ناخن ها با نگین از نگین های رنگی استفاده نمایید که در این صورت باید رنگ نگین ها به گونه ای انتخاب شوند که با رنگ لاک ناخن ها مطابقت و همخوانی داشته باشند.

طراحی ناخن با لاک سیاه و سفید مدل لاک ناخن سیاه و سفید مدل های طراحی ناخن سیاه و سفید دیزاین زیبا ناخن طرح لاک ناخن دیزاین ناخن دیزاین ناخن شیک و زیبا دیزاین ناخن دیزاین ناخن دخترانه دیزاین ناخن فانتزی دیزاین ناخن فانتزی شیک دیزاین ناخن شیک و زیبا طرح لاک ناخن مدل های طراحی ناخن سیاه و سفید مدل های طراحی ناخن سیاه و سفید

در این مطلب توجه شما را به انواع دیزاین ناخن سیاه و سفید زنانه و دخترانه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی متفاوت را انتخاب نمایید و جذابیت فرم ناخن هایتان را تکمیل کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *