دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خرید عطر مناسب زنانه برای هدیه ولنتاین

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

خرید عطر معمولا یکی از اولین گزینه‌هایی است که برای هدیه ولنتاین خصوصا برای خانم‌ها در نظر میگیریم. اما اینکه چه عطری بخریم سوالی است که با توجه به فرد گیرنده هدیه، سن، موقعیت اجتماعی، بودجه و نوع رایحه‌ای که وی می‌پسندد، پاسخ‌های متنوع و مختلفی را در جواب دارد.

در این مطلب، عطرهای پیشنهادی فارغ از بودجه بندی با توجه به زمان و مکان مصرف دسته بندی شده‌اند؛ عطرهایی برای مصرف روزانه، جشن و میهمانی، حضور در جلسات رسمی و کاری،عطرهای اسپرت و جوان پسند و همچنین عطرهای لوکس و نیش که به شما کمک می‌کند با چندین نمونه عطر مختلف آشنا شوید و برای هدیه مناسب‌ترین عطر را انتخاب و تهیه کنید.

برای مصرف روزانه

ادو پرفیوم زنانه ساتین لالیک

عطر ساتین از خانواده لالیک دوست‌داران زیادی در سراسر دنیا و همچنین در بین خانم‌های ایرانی دارد؛ عطری گرم و شیرین با رایحه مطبوع چوبی و شرقی. همان طور که در شعار اصلی عطر ساتین نیز نوشته شده، این عطر مناسب برای زنانی است که هیچگاه از پا نمی‌نشینند. ترکیبی از بوی گل‌های یاس و همیشه‌بهار در ابتدا و در پایان وتیور، نعناع هندی و چوب صندل بی‌شک عطری را پدید آورده که کمتر کسی می‌تواند آن را دوست نداشته باشد. این عطر نیز در دسته‌بندی مصرف روزانه با ماندگاری طولانی و در دو اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل قابل خریداری است. این عطر کاملا مناسب هدیه‌دادن به زنان مدرن، با جنب و جوش و در تلاش و حرکت است.

ادوپرفیوم زنانه فور هر نوید محمدزاده

این عطر با نام و تولید شده توسط هنرمند محبوب سینما و تئاتر کشورمان نوید محمدزاده است . همانطور که می‌دانید این عطر یک نمونه مردانه هم با همین عنوان دارد و می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب خرید عطر برای هم خانم‌ها و هم آقایان برای روز ولنتاین باشد. این ادوپرفیوم زنانه در خانواده بویایی گلی و میوه‌ای است. سیب‌سبز، نارنج و لیموی‌ترش با نت‌های پایه‌ای مشک و چوب سدر تشکیل دهنده ترکیبات بویایی این عطر هستند. اندازه عطر ۱۰۰ میل می‌باشد. با توجه به تجربه مثبت مصرف کنندگان این عطر (زنانه و مردانه) به نظر می‌رسد عطر نوید، یکی از انتخاب‌های مناسب و بدون ریسک برای تهیه هدیه باشد

برای حضور در مهمانی

ادوپرفیوم زنانه ولنتینا پودر ولنتینو

ادوپرفیوم زنانه پودر ولنتینو را این‌طور می‌توان توصیف کرد: عطری خوشبو و ملایم با بویی شبیه به لوازم آرایشی با شیشه‌ای بسیار زیبا، کاملا مناسب برای هدیه دادن و در یاد ماندن. ادو پرفیوم زنانه پودر ولنتینو نماد ظرافت و زیبایی زنانه است. رایحه بویایی آن در گروه گرم و شیرین قرار دارد و با ترکیب ملایمی از گل‌های زنبق، مریم، چوب صندل و وانیل آراسته شده است. خرید این عطر به عنوان هدیه برای خانم‌هایی با روحیه‌ی لطیف و حساس توصیه می‌شود. عطر ولنتینو ماندگاری بالایی دارد و مناسب برای مهمانی، مراسم رسمی و رده سنی ۲۵ سال به بالا است.  اگر از دوست‌داران عطرهای خانواده ولنتینو باشید با این عطر زنانه هم رابطه خوبی برقرار خواهید کرد و این عطر را نیز دوست خواهید داشت.

ادو پرفیوم زنانه گلد کورلوف

تجسم کنید که بوی توت‌فرنگی، نارگیل، گل‌یاس، وانیل و در انتها چوب سدر و مشک در ترکیبی جادویی آماده شوند و در سفری از دل یکی از مشهور‌ترین خانه‌های عطرسازی فرانسه به دستان شما برسد. ادو پرفیوم زنانه گلد کورلوف بی‌شک ترکیبی اغواگرانه، خاص و جذاب است. عطری شیک، با رد بوی ماندگار و قوی. این عطر برای حضور در مهمانی و مراسم رسمی انتخاب کاملا مناسبی است. اگر برای خرید هدیه دنبال رایحه گرم و شیرین هستید گلد کورلوف عطری است که نبایستی به هیچ وجه آن را از دست بدهید.

برای حضور در جلسات کاری

ادو پرفیوم زنانه ماندین پاریس بلو

یکی از عطرهایی که به عنوان هدیه برای خانم‌های شاغل می‌توانید تهیه کنید عطر ماندین پاریس بلو است. عطری گیرا، گرم و شیرین که برای استفاده روزانه و حضور در فضاهای عمومی مناسب است و رد بوی خوبی از خود به جا می‌گذارد. گروه بویایی این عطر فرانسوی گلی و میوه‌ای است و در ترکیبی خاص شادابی رایحه گریپ فروت و لطافت بوی هلو را از آن استشمام خواهید کرد.

خرید عطر مناسب زنانه

ادوپرفیوم زنانه پارادیسو اسولوتو روبرتو کاوالی

برای توصیف ادوپرفیوم زنانه پارادیسو اسولوتو روبرتو کاوالی می‌توان گفت که این عطر حال هوای گلی و سنگین دارد. عطری عمیق با رایحه گلی و ادویه‌ای برآمده از خانه مد ایتالیایی روبرتو کاوالی یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های مد و فشن معاصر. رنگ قرمز و جذاب و در تراش‌خورده این عطر آن را به یک کاندید مناسب برای هدیه ولنتاین تبدیل کرده است. این عطر نیز در دسته‌بندی عطرهای مناسب برای حضور در جلسات کاری و رسمی به شما پیشنهاد می‌شود. پارادیسو اسولوتو در بسته بندی ۷۵ میل برای خرید در فروشگاه‌ها موجود است.

 

اسپرت و جوان پسند

ادو تویلت زنانه پینک فرش کوتور ماسکینو

جرمی اسکات صاحب برند ماسکینو با دیدگاه خاص خود نسبت به جهان این عطر را طراحی کرده است . تناقضی جذاب از ترکیب ظرف شیشه پاک کن و عطری گران قیمت در کنار هم نشان دهنده کنایه آمیز بودن بسیاری از مسائل دنیای پیرامون ما دارد. گروه سنی مصرف کننده این عطر اسپرت، جوانان و نوجوانان دهه سنی ۲۰ هستند. رایحه بویایی این عطر گلی، مرکباتی است و در دسته بندی عطرهای خنک و شیرین قرار می‌گیرد .این ادوتویلت در دو سایز ۵۰ و ۱۰۰ میل برای خرید موجود است.

ادو پرفیوم زنانه لمون دولچه شوپارد

طعم و تازگی تابستان، با عطر لمون دولچه، بوی خیار و انبه، آفتاب پهن و درخشان تابستان تعبیری است که می‌توان از ادو پرفیوم زنانه لمون دولچه شوپارد داشت. این ادوپرفیوم که در دسته بندی عطرهای اسپورت قرار دارد، یک انتخاب مناسب برای خانم‌هایی است که با رایحه‌های گیاهی و مرکباتی حالشان خوب می‌شود.گروه رایحه عطر گلی-گیاهی و مرکباتی است و با توجه به اسپرت بودنش می‌تواند انتخاب مناسبی برای خانم‌های تا رده سنی ۳۰ سال باشد.

 

عطرهای لوکس  و نیش

خرید عطر مناسب زنانه

ادو پرفیوم زنانه اپیک آمواج

عطرهای آمواژ جزو عطرهای نیش قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل رایحه‌های منحصر به فرد و تک دارند و به نوعی ممکن است سبک سلیقه هر کسی برای استفاده نباشد. اما اگر فکر می‌کنید برای فردی خاص، جاه طلب و لوکس پسند قرار است هدیه ولنتاین تهیه کنید این معرفی می‌تواند به شما کمک کند.

ترکیب رایحه‌هایی از فلفل صورتی، دارچین، گل رز و چای مبتنی بر پایه عطری کهربا، وانیل، نعناع هندی و عود سازنده ایپک آمواج است.عطری با تم شرقی و به رنگ سبز یشمی سلطنتی که با اکسسوری‌های طلایی در روی بدنه و در تکمیل شده است.

ادو پرفیوم زنانه ایپک آمواژ از همان عطرهایی است که در جمع در مورد نام آن می‌پرسند. رایحه این عطر گرم و تلخ بوده و مناسب برای مکان‌های بسیار رسمی است. لوکس و تجملی بودن این عطر، آن را تبدیل به گزینه ای بسیار مناسب برای هدیه دادن کرده است. البته در نظر داشته باشید که این عطر مناسب برای رده سنی بالای ۳۵ سال و برای استفاده در فصل پاییز و زمستان است. در حال حاضر این عطر را در دو اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتر می‌توانید تهیه کنید.

ادوتویلت زنانه سی اچ لو کارولینا هررا

یک محصول منحصر به فرد از خانه مد خانم کارولینا هررا طراح مد سرشناس ونزوئلایی ساکن و امروزه اهل آمریکا است. این عطر شیک و خوشبو در گروه رایحه‌های شرقی، گلی و سرشار از حس طراوت و تازگی است. ترکیبی از بوهای جذاب و نشاط‌آور خانواده مرکبات مانند لیمو، پرتقال، هل، چوب سرو کشمیر و پچولی (نعناع هندی) جزو ترکیبات ساخت این عطر هستند.

اگر قصد خرید عطر برای هدیه ولنتاین را دارید این ادوتویلت از گروه عطرهای سی اچ می‌تواند یکی از گزینه های خرید شما باشد؛ عطر با اندازه ۱۰۰ میل و مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان است. ذکر این نکته به خرید بهتر شما کمک میکند که در نظر داشته باشید ادوتویلت زنانه سی اچ لو کارولینا مناسب برای خانم‌های ۲۵ سال به بالا است.

چنانچه برای خرید عطر برای ولنتاین به دنبال جای معتبری هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی روژا مراجعه فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *