دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ست روسری و ساق دست برای خانم های با حجاب و با سلیقه

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های ست روسری و ساق دست زنانه و دخترانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

روسری و ساق از انواع اکسسوری های پراستفاده برای خانم ها و دختران باحجاب به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید استایلی زیبا و جذاب داشته باشید بهتر است از ست روسری و ساق دست در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل های ست روسری و ساق دست شیک و جدید

روسری و ساق در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و هر خانمی می تواند با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل های ست روسری و ساق دست

طرح های ست روسری و ساق زنانه و دخترانه

توجه به طرح و رنگ اکسسوری های مورد استفاده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا اکسسوری ها می توانند جذابیت استایل را تکمیل کنند.

اگر شما تمایل دارید از روسری و ساق در پوشش خود استفاده نمایید در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ این نوع اکسسوری ها را با یکدیگر ست نمایید.

روسری و ساق دست در انواع مدل های ساده و طرح دار و گلدار موجود می باشند که بهتر است شما طرح و رنگ این نوع اکسسوری ها را با توجه به طرح و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های خود انتخاب نمایید.

اگر طرح و رنگ سایر لباس هایتان را ساده انتخاب کرده اید بهتر است از ساق و روسری طرح دار یا گلدار در پوشش خود استفاده نمایید همچنین ساق و روسری تکرنگ و ساده برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری آراسته و در عین حال ساده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

  •  آرون گروپس

در دوخت برخی از اغلب طرح های ست روسری و ساق از پارچه ای همرنگ و هم طرح استفاده می شود و در برخی دیگر از مدل های ساق از پارچه ای ساده برای دوخت آن استفاده می شود و برای دوخت قسمتی که روی مچ دست ها قرار می گیرد از پارچه مشابه روسری استفاده می گردد که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که از ساق و روسری با طرح ست می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلط یا مکان های عمومی استفاده نمایید و در عین حال که حجابی کامل دارید شیک پوش و منحصر به فرد نیز به نظر برسید.

ست روسری و ساق دست شیک   ست روسری و ساق زنانه روسری و ساق ست روسری و ساق زرد ست روسری و ساق زیبا ست روسری و ساق دست گلدار ست روسری و ساق زنانه ست روسری و ساق جدید ست روسری و ساق دست زنانه ست روسری و ساق زنانه روسری و ساق شیک روسری و ساق فیروزه ای روسری و ساق دست طرح دار ست روسری و ساق دست سبز روسری و ساق شیک ست شیک روسری و ساق دست ست روسری و ساق شیک و جذاب ست روسری شیک ست روسری و ساق دست رنگ تیره

ساق و روسری در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که بهتر است شما رنگ این اکسسوری ها را با توجه به رنگ پوست و رنگ سایر لباس هایتان انتخاب نمایید. ساق و روسری با رنگ روشن برای خانم هایی که پوستی تیره دارند انتخابی مناسب هستند و اگر پوست شما روشن و سفید می باشد بهتر است رنگ ساق و روسری تان را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید.

اگر شما تمایل دارید حجابی کامل تر داشته باشید بهتر است از روسری بزرگ در پوشش خود استفاده نمایید همچنین روسری های کوتاه برای خانم های شیک پوش و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

 

مدل شیک ست روسری و ساق دست ست روسری و ساق زیبا ست ساق و روسری شیک و جذاب روسری و ساق دست طرح دار ست روسری و ساق دست رنگی ست روسری و ساق دست جذاب ست روسری و ساق شیک روسری و ساق دست رنگ تیره ست روسری و ساق دست بنفش روسری و ساق دست زرد و مشکی ست روسری و ساق دست زنانه میانسال مدل ست روسری و ساق مخصوص دختران ست روسری ست روسری و ساق دو رنگ ست ساق و روسری طرح دار ست روسری و ساق قرمز و سرمه ای ست شیک ساق ست زیبا روسری ست روسری و ساق سبز ست روسری و ساق دست متفاوت ست روسری گلدار و ساق گلدار ست روسری و شال مشکی ست طرح دار ساق و روسری ست روسری و ساق

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های ست روسری و ساق مخصوص خانم های جذاب و مشکل پسند در اختیار شما عزیزان بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید روسری و ساقی شیک و جذاب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *