دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل اورکت مردانه با چند طراحی خاص و جذاب برای آقایان خوش پوش

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل اورکت مردانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل اورکت مردانه در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها طرحی مناسب و خاص را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل اورکت مردانه شیک و جدید

اورکت و کاپشن مردانه و پالتوی مردانه از انواع لباس های پاییزی و زمستانی پرطرفدار برای آقایان به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح لباس استفاده کنید.

مدل اورکت مردانه

طرح اورکت برای آقایان شیک پوش

اورکت لباسی بلند است که از روی سایر لباس ها پوشیده می شود و علاوه بر اینکه باعث می شود شما استایلی متفاوت داشته باشید و در مقابل سرما نیز از بدن تان محافظت می کند و بدن را گرم تر نگه می دارد.

برای دوخت اورکت ها از پارچه های ضخیم استفاده می شود و بهتر است شما جنس پارچه اورکت را به صورتی انتخاب نمایید که با دوام و کیفیت باشد.

یک اورکت خوب باید گرم باشد و از نظر سایز نیز با استایل شما مطابقت و همخوانی داشته باشد و شما با پوشیدن آن ظاهر و استایلی آراسته پیدا کنید.

اورکت برای آقایان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و شما می توانید این لباس را به همراه شلوار پارچه ای یا شلوار اسپرت بپوشید همچنین از زیر اورکت می توانید کت و پیراهن یا ژاکت بافتنی بپوشید که ست کردن اورکت با سایر لباس ها را باید با توجه به مکانی که قرار است در آنجا حضور پیدا کنید انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس

مدل اورکت مردانه مشکی اورکت مردانه شیک اورکت مشکی اورکت مشکی مردانه اورکت رنگ روشن اورکت شیک و ساده اورکت رنگ تیره مدل اورکت مردانه مدل اورکت مشکی اورکت قهوه ای اورکت شیک و زیبا مردانه اورکت رنگ روشن اورکت طوسی مدل اورکت شیک طرح اورکت مردانه

اگر تمایل دارید از زیر اورکت ، کت و شلوار بپوشید باید آستین اورکت را بلند انتخاب نمایید تا به صورت کامل آستین کت و شلوار و پیراهن را بپوشاند و کمی بلندتر از آن به نظر برسد.

اورکت ها در اندازه های مختلف کوتاه و بلند موجود می باشند که انتخاب اندازه قد اورکت به اندازه قد و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

اورکت ها برای آقایان خوش هیکل و افرادی که تمایل دارند ظاهری مردانه و دلفریب داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

انتخاب رنگی مناسب برای اورکت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ این لباس زمستانی مردانه را از بین رنگ های تیره و روشن انتخاب کنید. اورکت های رنگ تیره برای آقایان با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و شما می توانید در روزهای سرد سال از این رنگ اورکت ها در پوشش خود استفاده نمایید. اورکت های رنگ روشن نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای آقایانی که تمایل دارند ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشند انتخابی ایده آل به شمار می روند.

اورکت قهوه ای اورکت رنگ تیره مردانه اورکت رنگ روشن مدل اورکت شیک و خاص مردانه اورکت مردانه زیبا اورکت مردانه زیبا و شیک اورکت مردانه زیبا و جدید اورکت مشکی مدل اورکت ساده اورکت طوسی اورکت شیک اورکت زیبا و ساده مردانه اورکت رنگ روشن اورکت شیک و زیبا اورکت مشکی و ساده اورکت اسپرت و زیبا مردانه اورکت طوسی و شیک مردانه اورکت زیبا و جذاب مردانه اورکت مشکی و ساده اورکت مردانه

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های اورکت مردانه جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید اورکت با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *