دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های گینه بیسائو کشوری با حیاط وحش غنی و تماشایی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های جمهوری گینه بیسائو از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند این جمهوری دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی است با وجود چشم اندازهای ساحلی و جزایر زیبایی که در این منطقه هستند شما می توانید سفری دلنشین داشته باشید. شما علاقه مندان در ادامه با جاذبه های زیادی از این منطقه آشنا خواهید شد.

گینه بیسائو جمهوری رسمی است که در منطقه غرب آفریقا واقع شده است این جمهوری با واقع شدن در کناره های اقیانوس اطلس از اهمیت جغرافیایی بالایی برخوردار است و یکی از جمهوری های مهمی است که می توان به آن اشاره کرد. این جمهوری در میان گینه و سنگال واقع شده است و امروزه یکی از مقاصد گردشگری است که می توانید از آن ها دیدن کنید این جمهوری یکی از پادشاهی های گابو و امپراتوری مالی است بخش هایی از آن تحت استعمار پرتغالی ها بوده است بنابراین این جمهوری دارای تمدن غنی است و قدمت تاریخی زیادی دارد. در سال ۱۹۷۳ این جمهوری توانست استقلال خود را کسب کند و به جمهوری بیسائو تغییر کرد دیدنی های گینه بیسائو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دارای تنوع زیادی می باشد که در این بخش می توانید با برخی از آن ها آشنا شوید.

دیدنی های مهم گینه بیسائو:

این جمهوری با واقع شدن در آب های اقاینوس اطلس بسیار با اهمیت است و جذابیت های بسیار زیادی دارد این سرزمین دارای آب و هوای بسیار مناسب و معتدلی است در بخشی از مناطق آب و هوای نسبتا گرمی در این مناطق حاکم شده است این جمهوری در نوارهای ساحلی خود بسیار با اهمیت می باشد و بخش مهمی از مجمع الجزایر بیژاگوس است این جمهوری دارای مجمع الجزایر متعددی است از مهم ترین آن ها می توان به جزیره بوباک و جزیره پویلائو اشاره نمود بنابراین این جزیره های معروف به نوعی از مهم ترین جاذبه هایی هستند که در این جمهوری واقع شده اند و دارای اهمیت بی شماری می باشند.

 

همانطور که اشاره کردیم این جمهوری دارای آب و هوای گرمی است و در خط های ساحلی نیز دارای آب و هوای معتدل تری است این منطقه با وجود این شرایط آب و هوایی دارای طبیعت بسیار زیبایی است و چشم اندازهای بسیار ویژه ای را به خود اختصاص می دهد. این جمهوری با وجود جاذبه های زیبای خود می تواند یکی از مقاصد گردشگری برای علاقه مندان باشد در روزهای تعطیل در سال نیز این منطقه مکان مناسبی برای گردشگران محسوب می شود.

جاذبه های مهم بیسائو

از مهم ترین جاذبه ها و دیدنی های گینه بیسائو می توان به پارک های ملی در این مناطق اشاره کرد این پارک های ملی دارای طبیعت شگفت انگیزی هستند و دارای گونه های مختلفی از حیوانات می باشند حیات وحش این منطقه دارای طبیعت بسیار ویژه ای است و گونه های مختلفی از حیوانات را در خود جای داده است. این منطقه می تواند مکان بسیار مناسبی برای ماجراجویان باشد و می توانند اطلاعات بیشتری را درباره طبیعت و حیات وحش این منطقه کشف کنند در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های بیشتری از این منطقه نیز آشنا شوید.

کاخ ریاست جمهوری بیسائو:

این کاخ از جمله مکان هایی است که می توانید از آن دیدن کنید که در واقع محل اقامت رئیس جمهور است و در این شهر واقع شده است این کاخ دارای معماری جذابی است و ارتفاع بسیار زیادی دارد این بنا یکی از مهم ترین بناهای ساختمانی است که در شهر به چشم می خورد در طی جنگ های داخلی نیز بخش هایی از این کاخ تخریب شده است بنابراین یان بنا یکی از بناهای قدیمی است که می توانید از آن بازدید کنید. این کاخ یکی از پروژه های معماری بوده است که توسط چینی ها ساخته شده است و دارای بخش های مختلفی می باشد ترکیب رنگ های جذاب موجب شده است تا این بنا دیدنی تر شود و از معماری ارزشمندی برخوردار باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خانه های بیسائو

جزایر گینه بیسائو:

از دیگر زیبایی ها و دیدنی های گینه بیسائو می توان به جزیره بوباک و جزیره پویلائو اشاره نمود این جزایر همانطور که اشاره شد از معروف ترین جزایری هستند که در این منطقه قرار دارند و دارای اهمیت زیادی برای گردشگران هستند زیرا از طبیعت بسیار ویژه و منحصر به فردی برای علاقه مندان برخوردار می باشند. چشم اندازهای این جزیره بسیار دیدنی و زیبا است و با وجود آب و هوای معتدل و مطبوعی که در این منطقه حاکم است هر ساله گردشگران زیادی از آن ها دیدن می کنند. این منطقه مکان بسیار مناسبی برای تفریحات و گشت و گزار علاقه مندان می باشد و در فصل های تابستان و تعطیلات مکان مناسبی است.

جاذبه های بیسائو

 

پارک ملی بیسائو:

طبیعت زیبای پارک های ملی در بیسائو موجب شده است تا این مناطق از جذابیت و اهمیت ویژه ای برخوردار باشند طبیعت این مناطق بسیار شگفت انگیز و ویژه هستند بسیاری از ماجراجویان و علاقه مندان با سفرهای خود به این مناطق می توانند تجربیات ویژه ای را کسب کنند و با حیات وحش این منطقه بیشتر آشنا شوند.

دیدنی های مهم بیسائو

بیسائو یکی از مکان های دیدنی آفریقا است که به واسطه حیات وحش غنی و ارزشمند خود و طبیعت ویژه ای که دارد مورد توجه است این جمهوری جذابیت های بسیار زیادی برای علاقه مندان خود دارد

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *