دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل حلقه ازدواج ۲۰۲۱ با انواع طرح های شیک و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل حلقه ازدواج ۲۰۲۱ را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

 حلقه ازدواج حلقه ای است که تا آخر عمر در انگشتان شما خواهد بود و این حلقه نمادی از ازدواج می باشد از این رو بهتر است حلقه ای را انتخاب نمایید که با سلیقه شما و همسرتان مطابقت و همخوانی داشته باشد در صورت تمایل می توانید برای داشتن حلقه ای با طرح جدید از مدل حلقه ازدواج ۲۰۲۱ الگوبرداری نمایید.

مدل حلقه ازدواج ۲۰۲۱ شیک و زیبا

ست حلقه ازدواج در انواع مدل های ساده و نگین دار موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها حلقه ای بی نظیر و متفاوت را برای خود انتخاب نمایید. تصاویری از انواع طرح های حلقه نامزدی و تزیین حلقه نامزدی را پیش رو داشتید در ادامه با انواع طرح های حلقه ازدواج جدید در خدمت شما خواهیم بود که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

حلقه ساده ازدواج

طرح های حلقه ازدواج شیک و جدید

حلقه ازدواج در انواع طرح های نقره و طلای سفید و طلای زرد موجود می باشد و اغلب افراد جنس حلقه خود را از بین طلای سفید و زرد انتخاب می کنند. طلای زرد برای عروس و دامادهای سنتی انتخابی مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید حلقه ازدواج تان طرح و رنگی امروزی داشته باشید بهتر است جنس آن را طلای سفید انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید حلقه خود را به صورت ست با همسرتان انتخاب کنید بهتر است طرح حلقه را ساده تر انتخاب نمایید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر طرح حلقه ازدواج تان حلقه ای نگین دار را انتخاب نمایید که این مدل حلقه ها دارای زرق و برق هستند. اگر تمایل دارید حلقه تان را به صورت نگین دار انتخاب نمایید باید به نگین های آن به خوبی توجه داشته باشید تا هر نگین در یک قاب از جنس طلا محکم شده باشد در غیر این صورت احتمال گم شدن نگین زیاد است همچنین نگین ها اگر به کمک چسب به انگشتر چسبیده باشند در صورت دیدن ضربه یا افتادن از حلقه به راحتی جدا می شوند و در نتیجه دوباره جایگزین کردن آن ها هزینه اضافه و گرانی را برای شما در برخواهد داشت.

مدل حلقه ازدواج 2021 حلقه ازدواج 2021 حلقه ازدواج 2021  حلقه زیبا 2021 حلقه ازدواج 2021 حلقه ازدواج 2021 حلقه ازدواج 2021 حلقه ازدواج شیک حلقه ازدواج شیک و ساده حلقه ازدواج شیک و خاص حلقه ازدواج شیک حلقه ازدواج شیک و زیبا حلقه ازدواج سال 2021 حلقه ازدواج نگین دار حلقه شیک برای ازدواج

حلقه ازدواج را بهتر است دقیقا اندازه انگشت تان انتخاب نمایید زیرا حلقه تنگ باعث آسیب رساندن به انگشت ها می شود و حلقه گشاد نیز ممکن است از دست شما بیفتد همچنین اگر حلقه اندازه دست تان نباشد احساس راحتی نخواهید داشت.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برای انتخاب رنگ حلقه ازدواج بهتر است به رنگ پوست خود و همسرتان توجه داشته باشید و رنگ حلقه را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پوست تان مطابقت داشته باشد زیرا اگر رنگ حلقه با رنگ پوست شما مطابقت نداشته باشد ممکن استزمانی که حلقه را در انگشتتان می کنید احساس رضایت کافی را نداشته باشید.

اگر تمایل دارید مدل حلقه ازدواج تان هیچوقت قدیمی نشود و از مد نیفتد بهتر است حلقه ای با طرح ساده را انتخاب نمایید. حلقه های طرح دار و نگین دار نیز زیبایی خاص خودشان را دارند.

 

حلقه ساده ازدواج طرح حلقه ازدواج 2021 حلقه ازدواج زیبا و جدید حلقه ازدواج نگین دار حلقه ازدواج 2021 شیک و زیبا حلقه ازدواج ساده حلقه ازدواج نگین دار حلقه ازدواج طلای زرد طرح حلقه ازدواج حلقه ازدواج نگین دار حلقه ازدواج زیبا و شیک حلقه ازدواج شیک و زیبا حلقه ازدواج ساده

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های حلقه ازدواج ۲۰۲۱ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید حلقه ای شیک و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت استایل خود را تکمیل نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *