دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۱۵ نکته مهم برای انتخاب لباس گرم ویژه آقایان خوش پوش

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

داشتن ظاهر خوب برای آقایان مزیت بزرگی است. شما با داشتن ظاهر خوب حرفه‌ای‌تر و خاص‌تر به‌نظر می‌رسید و باید باور کنید که با استایل مناسب موفق‌تر خواهید بود. شاید شما هم مانند تمام مردان خوش‌پوش علاقه مند به دنبال کردن مد باشید و در فصل پاییز و زمستان دنبال راهنمای مناسبی جهت لباس پوشیدن می گردید تا با کمک آن در این فصل استایلی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

شیک پوشی به این معنی است که شما در عین حال که لباس‌هایی شیک و خاص می‌پوشید، لباس‌های تان هم باید مطابق با فصول پیش رو انتخاب کنید. روزهای سرد شروع شده اند و زمان جوراب و کلاه های پشمی فرا رسیده است. در حال حاضر آقایان به فکر لباس‌های گرمی هستند که برای این دوره مناسب و  در عین حال شیک باشند. در اینجا ما پیشنهاداتی عالی برای شما داریم برای اینکه کاملا خوش‌پوش بنظر برسید.

  1. کت و پالتوهای لایه دار پشمی ضخیم

پوشیدن یک کت پشمی ضخیم و شیک بسیار عالی است. کتی که  علاوه بر اینکه گرم‌مان می کند ولی خیلی بزرگ و ایستاده نشانمان نمی دهد و همیشه متنوع و خاص است. می‌‌توانید یک کت از جنس پشم و یا کشمیر پیدا کنید و آن را با همه لباسهایتان ست کنید. اگر جثه کوچک یا متوسطی دارید می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر انتخاب کنید. اگر هم می‌خواهید با همه لباس‌هایتان ست شود بهتر است از رنگ‌های خنثی یا تیره انتخاب کنید.

  1. جلیقه بپوشید

یک جلیقه تیره رنگ مشکی یا خاکستری پنج دگمه را می توانید با هر کت و شلواری که دوست دارید بپوشید،ست کنید. وقتی که جلیقه تان را روی بلوز و تی‌شرت هایتان یا زیر کت رسمی تان ست کردید، متوجه می‌شوید که چقدر شیک و خاص شده اید.

  1. اورکت بپوشید

اورکت گزینه مناسب تر و شیک‌تری به جای کاپشن و سویشرت برای آقایان است مخصوصا اگر خواهان تیپ رسمی و با ابهت زمستانی باشید اورکت بهترین آیتم برای شما است، اورکت‌های مردانه مدل‌های شیک و رسمی دارند طوری که میتوانید آن را با یک پیراهن مردانه به همراه جلیقه و کراوات ست کنید. جهت خرید اینترنتی جدیدترین انواع پالتو، بارانی یا کت مردانه پاییزه و زمستانه با قیمت متنوع به این لینک سر بزنید.

  1. پارچه مخمل

این پارچه ها با احساسات در ارتباط هستند و طراحان اینگونه پارچه‌ها از طریق آنها با احساسات خود ارتباط برقرار می کنند. می توانید به جای استفاده از کت و شلوار یک دست مخمل از کت تک مخمل ساده یا مخمل کبریتی هم به تنهایی استفاده کنید و آن را با یک شلوار پارچه ای ست آن بپوشید.

  1. ضدآب و باد بودن رویه کاپشن

کاپشن با کلاه خزار برای آقایان

کمترین انتظاری که می‌شود از یک کاپشن داشت، ضد آب و ضد باد بودن آن است. ضدآب بودن یکی دیگر از نکات مهمیاست که باید به آن دقت داشته باشید. برف و باران ویژگی‌های اصلی فصل سرما هستند و فرار از آن‌ها غیرممکن است از همین رو داشتن یک کاپشن ضد آب میتواند نگرانی‌های شما را در مورد بارش‌های ناگهانی و خیس شدن شما در زیر باران را از بین ببرد.

  1. از بلوز راه راه یقه کیپ بافتنی استفاده کنید

بلوز بافتنی با خطوط راه راه عمودی که یکی از رنگ‌های خط آن مشکی، آبی یا خاکستری باشد. آن را می توانید با همه شلوارهای جین خود و پیراهن ها و لباس‌های غیر رسمی خود نیز ست کنید.

  1. بافت

فصل روی آوردن به لباس های بافت پاییزه و زمستانه فرا رسیده است. کافیست سری به کمد لباسی‌تان بزنید و بدانید که لباس های بافتنی و پشمی هیچگاه از مد نمی افتند. بافت ها معمولا ریسک کمتری دارند و نیازی نیست برای پوشیدن آنها زیاد محتاط باشید. اگر بافت ها را با لباسی با رنگ خنثی ست کنید اثرگذاری آن را بیشتر کرده اید. برای مشاهده لیست رنگ‌های خنثی از این لینک کمک بگیرید.

  1. کت چرمی

استایل مردانه جذاب با کاپشن چرم

کت چرمی، یکی از متنوع‌ترین و پرکاربردترین انواع لباس‌های زمستانی است که اکثر آقایان، حداقل یکی از آن‌ها را در کمد لباس خود دارند. برای ساختن استایلی با کت چرم، روش‌های زیاد و متنوعی وجود دارد. وقتی که دمای هوا پایین است، می‌توانید کت چرم را با هودی (سوییشرت جلوبسته کلاهدار) و بلوز یقه‌گرد بپوشید یا اگر استایلی غیررسمی‌تر را می‌خواهید، زیر کت، تیشرت بپوشید. بدین ترتیب استایلی کلاسیک و خاص را خواهید داشت. برای خرید این دسته از لباس ها پیشنهاد می‌شود که از محصولات چرم شیفر مثل کت و کاپشن نیز دیدن نمایید.

  1. کلاه زمستانی

کلاه‌های زمستانی را فقط با تیپ‌های اسپرت خود میتوانید استفاده کنید و برای تیپ‌های رسمی زیاد گزینه  مناسبی نیستند، برای تیپ‌های اسپرت هم میتوانید از کلاه‌های بافتنی ساده و در عین حال شیک استفاده کنید تا هم استایل تان را تکمیل کنید و هم گرم بمانید. اگر هم دوست داشته باشید میتوانید کلاه و شال گردن ست استفاده کنید که بهتر است شال گردن تان بلند هم باشد.

  1. شالگردن راه راه

شال گردن‌هایی که خطهای راه راه افقی دارند به رنگهایی مثل زرد و آبی بسیار شیک و مناسب هستند. این شال گردن‌های معمولی بلند احساس گرمای خوبی به شما می‌دهد و به خاطر بلندی آن می‌توانید به سبک‌های مختلف و با لباس‌های مختلف دور گردن خود بپیچانید.

  1. بارانی بلند

طراحی این مدل کت بلند ریشه نظامی‌دارد، استفاده از آن محدود به فصل خاصی نمی‌شود و البته یک بارانی فوق العاده و خاص برای فصلول پاییز و زمستان است. بارانی بلند، به صورت روزمره و غیررسمی‌و گاهی هم با یک کت‌وشلوار کاملا رسمی‌قابل پوشیدن است و به ترکیب استایل شما ابهت و جذابیت می‌دهد.

  1. کیف پول های نازک تر انتخاب کنید

از آنجا که حجم لباس‌های زمستانی زیاد است، با وسایل اضافی مثل کیف‌های پول کلفت و پر و دسته کلیدهای حجیم, ترکیب لباس هایتان را حسابی به هم می زنید. به کیف پولتان رژیم دهید( کیف پولتان را از وسایل اضافی تهی کنید ) و وسایلی که باعث برآمدگی کیفتان می شود را از آن بیرون بیاورید و اگر کیف پولتان کهنه شده است،یک کیف پول جدید بخرید و ترجیحا رنگ قهوه ای متناسب با فصل سرما را انتخاب کنید.

  1. نیم بوت یا کتانی

نیم بوت و کتانی هر دو برای فصل زمستان آیتم مناسبی اند، اما مهم این است که هر کدام از آن‌ها را با چه استایلی می‌خواهید ست کنید، برای آقایان جوان و اسپرت‌پوش کتانی مناسب‌تر است و برای آقایانی که تیپ‌های رسمی را میپسندند نیم بوت گزینه مناسب تری خواهد بود.

  1. کاپشن کلاه‌دار

داشتن یک کاپشن کلاه دار یکی از ضروریات فصل زمستان برای آقایان است. برای این‌که یک استایل مردانه زمستانی شیک و البته کاربردی داشته باشید برای زمستان یک کاپشن با کلاه خز تهیه کنید تا حسابی شما را گرم نگه دارد. کاپشن‌های کلاه دار ارزش بیشتری دارند و کلاه به عنوان یک آیتم خاصر و کاربردی باید مد نظر شما قرار بگیرد. کاپشن‌هایی که کلاه دارند میتوانند در هزینه‌ها نیز برای شما به صرفه‌تر باشند و همچنین همیشه در دسترس هستند.

  1. جیب داشتن

جیب نیز میتواند یک نکته کلیدی در هنگام خرید کاپشن باشد. مدل‌هایی که جیب‌های بیشتری در داخل و بیرون کاپشن دارند از ارزش و کاربرد بیشتری برخور دار هستند چرا که وسایل بیشتری را میتواند در آن‌ها جای دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *