دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانستنی های جالب درباره منطقه ۵۱ آمریکا

  • سحر هودانلویی
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹
  • ۰

اگر به فرازمینی ها علاقه دارید این مطلب را بخوانید و اگر این مورد موجب ترس شما می شود بهتر است از خواندن این مطلب صرف نظر کنید.

در ابتدا قابل به ذکر می باشد که منطقه ۵۱ آمریکا به عنوان یکی از جنجال آمیز ترین نقاط بر روی کره زمین شناخته شده است. در این رابطه بسیاری از افراد این چنین باور دارند که در این ناحیه ارتباط نیروهای ارتش آمریکا با موجودات فضایی صورت می‌گیرد و اشیای بسیاری که متعلق به موجودات فرازمینی است در این مناطق پیدا می شود.

ترسناک ترین محله آمریکا

معرفی منطقه ۵۱ آمریکا

به طور کلی این منطقه تحت حفاظت و اختیار ارتش ایالات متحده آمریکا می ‌باشد. همچنین شواهد بسیار اسرار آمیز و عجیب غریبی در رابطه با این ناحیه وجود دارد و حدس و گمان بسیاری از افراد را به سوی موجودات فرازمینی سوق داده است. یکی از پررنگ ترین حدسیات درباره منطقه ۵۱ ارتباطات موجود فرا زمینی و هوشمند است طبق اسناد زیادی که سازمان سیا درباره این منطقه افشا کرده است، گفته شد و هنوز بخش زیادی از آثار مربوط به این ناحیه ناشناخته مانده است.

قابل به ذکر است که از سال ۱۹۵۰ میلادی به بعد عقیده و باور بسیاری از دانشمندان و محققان به این صورت بود که منطقه ۵۱ آمریکا و ارتش آمریکا برای اجرای آزمایشات فوق سری تعلق دارد نین گفتنی است که این ادعا را دولت رد کرده است اما هنوز هم از این ناحیه به عنوان یکی از مرموز ترین مناطق آمریکا یاد می‌کنند که مردم بسیاری برای رسیدن به واقعیت کنجکاوی به خرج می‌دهند و به دنبال فاش کردن واقعیت آن هستند.

  • علت نام گذاری آن به منطقه ۵۱

به طور کلی نام گذاری این منطقه بر مبنای یکی از اصطلاحات نظامی یعنی بروکراتیک تشکیل یافته است و همین موضوع سبب به شکل‌ گیری بسیاری از نظریه و تئوری های توطئه آمیز شده است ابتدایی سوال اجرای طرح این سوال که پس از شنیدن این نام به وجود می ‌آید این است که آیا مناطق یک تا پنجاه هم وجود دارند که حالا این ناحیه به نام ۵۱ معرفی شده است.

چرا منطقه ای از آمریکا به جاذبه گردشگری و توریستی معروف شده است؟

حقایق مربوط به منطقه ۵۱ آمریکا

  1. منطقه ۵۱ اسمی است که در سال ۱۹۵۰ میلادی ارتش برای آن در نظر گرفته است همچنین پس از مدتی نام آن به منطقه امنیت ملی نوادا تغییر پیدا کرد.
  2. در ابتدا در سال ۲۰۱۳ میلادی بعد از افشای اطلاعات سیاه وجود این منطقه را تکذیب کرد.
  3. برای اولین بار نام این منطقه به خاطر شاعری با اسم ادگار آلن پو یعنی سرزمین رویا ها معرفی شد.
  4. طبق مجله نشنال جئوگرافی بسیاری از سفینه های فضایی که در این منطقه مشاهده شده‌اند به احتمال بسیار زیاد از خطای دید بودند اما وجود تعدادی از آنها توسط بسیاری از مراکز خبری تایید شده است.
  5. این ناحیه در ابتدا بسیار کوچک و محدود بود و فقط یک زمین بازی تنیس و اسامی سالن بولینگ را دارا داشت که در عصر نیز می توانستند به صدای رادیو گوش فرا دهند.
  6. بسیاری از افرادی که در این منطقه به کار مشغول بودند لقب مزرعه بهشت را گرفته بودند.
  7. همچنین منطقه محلی برای موجودات فرازمینی نبود که یه مناسب برای انجام آزمایش را فوق سری و مربوط به سلاح‌ های هسته ‌ای دولت بوده است.
  8. نواحی ممنوعه ۵۱ در نقشه قابل مشاهده می باشد اما رفتن به آنجا غیر ممکن است چرا که توسط نیرو های ارتشی محافظت می شود.
  9. همچنین در سال ۱۹۵۲ میلادی پس از آنکه تعداد بسیاری از سفینه های فضایی در این مناطق دیده شدن سازمان سیا برخی از دانشمندان را به مانند پنل رابرتسون را مامور به تحقیق در این رابطه کرد و بسیاری از شایعات را از بین برد.
  10. دسری از سفینه های فضایی که در ۱۹۵۲ میلادی مشاهده شده بودند درباغه هواپیمای فوق سری آمریکا با نام u۲ بوده اند.
  11. پس از آن که آزمایشات مربوط به هواپیمای یوتیوب به پایان رسید هواپیما های دیگری با نام های اف ۱۱۷ در این نواحی مورد آزمایش و بررسی قرار گرفتند.

حقیقت هایی مربوط به منطقه 51

  •  آرون گروپس
  • ادامه کشفیات مربوط به این منطقه

  1. ۲ پیمانکار ساکن در منطقه ۵۱ آمریکا به علت مسمومیت با مواد شیمیایی جان باختند و تعدادی دیگر از پیمانکاران با هم شکایتی مطرح کردند که در دادگاه این چنین بازنده شد چرا که منطقه ۵۱ آمریکا از قوانین مربوط به مواد شیمیایی و سمی مستثنا است.
  2. طبیعی است که کارمندانی که در این منطقه به کار مشغول هستند در سوره های مخصوص این غذا بخورد و در میان آن ها نیز از خوراکی ‌های تحت عنوان خرچنگ میگو استیک نیز استفاده شده باشد.
  3. هواپیماهای جاسوسی که با سرعتی بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر در ساعت پرواز می‌کنند است بسیاری از این مناطق فوق سری مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته‌اند.
  4. طبق مدارک به دست آمد این تیم مشخص شد که دولت آمریکا در طی دهه های ۶۰ و ۷۰ میلادی بسیاری از فعالیت‌های جاسوسی خود را که اساساً در رابطه و علیه شوروی بوده است در این ناحیه انجام می‌ داده است.
  5. در سال ۱۹۵۵ میلادی فردی به نام ریچارد ۲۲ نفر دیگر با هواپیما به این ناحیه رفتند اما متوجه شدند که اگر بر روی خاک فرود به علت سستی بیش از حد امکان خشک شدن آن ها وجود دارد از این رو بر سطح دریا فرود آمدند.
  6. رئیس جمهور آیزنهاور نیز تاسیس این منطقه را تایید کرد.
  7. قبل از آن که این منطقه برای آزمایشات فوق سری نظامی و ارتشی استفاده شود در هنگام جنگ جهانی دوم از منطقه ۵۱ برای محل فرود هواپیماهای توپچی استفاده می کردند.
  8. در است امروز از ناحیه ۵۱ آمریکا با اسم های متفاوتی به مانند منطقه آموزشی فرودگاه خانه و منطقه آزمایش نوادا معرفی می شود که کاربرد آن برای آزمایش هواپیما ها و همچنین آموزش تعلیم آن است.
  9. بسیاری از هواپیماهای بدون سرنشین برای اولین بار در این ناحیه فرود آمده و مورد آزمایش و بررسی بسیاری از محققان قرار گرفتند.

کشفیات منطقه 51

  • نکات پایانی منطقه ۵۱ آمریکا

  1. همچنین این منطقه از تونل های مخفی بسیاری برخوردار است که مهندسی را به دیگر ما حل های مخفی وصل می کند اما تا به کنون بر روی نقشه نشان داده نشدند.
  2. باراک اوباما نیز از اولین رئیس جمهورانی بود که وجود این منطقه را تکذیب کرد.

برای آشنایی با دیگر مطالب دانستنی و کشف حقایق به روی دیگر لینک ها به مانند تاور بریج لندن و دانستنی های جالب قطب جنوب باری دیگر با تیم آموزشی مجله آرگا همراه شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *