دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی نیکی نصیریان و نگاهی به نقش آفرینی های جالب وی از کودکی تا بزرگسالی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی نیکی نصیریان هنرپیشه جوان و بااستعداد سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر اینستاگرامی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

نیکی نصیریان هنرپیشه جوان و مطرح سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این دختر جوان فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۸۷ در سن ۸ سالگی با سریال ” بزنگاه” به کارگردانی رضا عطاران آغاز نمود و تا کنون در این عرصه فعالیت می کند. او در سریال بزنگاه در نقش درسا خیلی سریع به شهرت رسید. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی نیکی نصیریان همراه باکارنامه هنری و تصاویر اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی نیکی نصیریان بازیگر مطرح ایرانی + تصاویر جدید وی

نیکی نصیریان بازیگر بااستعداد و دوست داشتنی سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۰ مرداد ماه سال ۱۳۸۲ که هم اکنون وی ۱۷ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان تا مقطع پایان تحصیلات دبیرستان درس خوانده است که قبل از ورود به مدرسه بازیگری را آغاز کرد و حالا عطر برند خود را نیز به بازار ارائه داده است.

زندگینامه جامع نیکی نصیریان

این هنرمند در بک خانواده ۴ نفره با اصالت متولد شده که تنها یک برادر بزرگ تر از خودش به نام نیما دارد. نیکی برای نخستین بار در سال ۱۳۸۷ در سن ۵ سالگی به واسطه دختر عمویش به رضا عطاران معرفی شد و سپس بعد از تست کوتاه در سریال ” بزنگاه” در نقش درسا مقابل دوربین قرار گرفت. سپس در سال ۱۳۸۸ در سریال ” مسافران” به کارگردانی رامبد جوان حضور داشت. در سال ۱۳۹۳ در سریال ” گذر از رنج ها” کاری از فریدون حسن پور به ایفای نقش پرداخت. همچنین او در همان سال در سریال ” جلال الدین” به کارگردانی شهرام اسدی در نقش گوهر خاتون بازی کرد.

سرگذشت جالب نیکی نصیریان

عکس نیکی نصیریان در سریال بزنگاه در کنار رضا عطاران

بیوگرافی نیکی نصیریان + عکس

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه جالب نیکی نصیریان

زندگینامه جالب و زیبا نیکی نصیریان

ماجرای باحال در سریال بزنگاه از زیبا خودش

یک روز سر صحنه سریال بزنگاه و قبل از شروع فیلمبرداری داشتیم هندوانه می خوردیم که آقای عطاران آرام روی دستم زد که هندوانه خوردن را تمام کن و برای تصویربرداری سکانس آماده شویم که من قهر کردم و گریه و زاری راه انداختم، آنقدر ناراحت بودم و شلوغش کرد که کلا فیلمبرداری را آن شب خواباندم و همه رفتند خانه هایشان و کار تعطیل شد.

بیوگرافی نیکی نصیریان و همسرش

نیکی نصیریان در کنار آزاده صمدی

بیوگرافی نیکی نصیریان + تصاویر شخصی

زندگینامه کامل نیکی نصیریان

خانم نصیریان در سال ۱۳۸۸ در سن ۶ سالگی با فیلم ” باغ قرمز” به کارگردانی امیر سمواتی وارد سینما شد. در این سریال بازیگرانی همچون فریبرز قریبیبان، لیلا اوتادی، شقایق فراهانی، امین تارخ، مرتضی ضرابی و … حضور داشتند. او در همان سال دو فیلم دیگر به نام های ” به دنبال خوشبختی” به کارگردانی بهمن گودرزی و ” طهران تهران” کاری از داریوش مهرجویی به ایفای نقش پرداخته است.

زندگینامه نیکی نصیریان و همسرش

عکس اینستاگرامی نیکی نصیریان

زندگینامه خواندنی نیکی نصیریان

نیکی نصیریان سال ۱۳۹۴ بعد از آخرین تجربه خود در سینما با فیلم “به دنیا آمدن” به کارگردانی محسن عبدالوهاب، دیگر حضور جدی نداشت تا اینکه سال ۹۷ با سریال پر طرفدار “بانوی عمارت” در نقش آهو به تلویزیون بازگشت. در این سریال نیز بازیگرانی همچون مریم مومن، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، پانته آ پناهی ها، صالح میرزا آقایی، علیرضا شجاع نوری، رامتین خداپناهی، پاوان افسر، احسان امانی، غزل شاکری، اندیشه فولادوند و … حضور داشتند.

بیوگرافی نیکی نصیریان + عکس های شخصی

شرح حال نیکی نصیریان

بیوگرافی نیکی نصیریان + تصاویر جدید

استعداد بازیگری نیکی نصیریان

خانم نصیریان در حالی که وارد عرصه بازیگری شد  ۵ سال بیشتر نداشت ولی استعداد بازیگری که داشت براحتی دیالوگ ها رو حفظ میکرد و توان ایفای نقش و بازیگری طبق خواسته کارگردان را داشت.

بیوگرافی نیکی نصیریان + تصاویر

عکس دوران کودکی نیکی نصیریان

شرح حال کامل نیکی نصیریان

بیوگرافی نیکی نصیریان + تصاویر جذاب

علت کم کاری نیکی تصیریان

در طی این سال ها وی از سریال بزنگاه تا به امروز همیشه فعالیت داشت، ولی فقط یک‌ سال ‌و ‌نیم به صلاحدید مادرش بازی نکرد، زیرا برای اینکه خودش باید کنارش می ‌بود و دیگر خسته شده بود و هم دلش می ‌خواست نیکی در محیط مدرسه باشد و از دوران نوجوانی و بودن در کنار همسالانش لذت ببرد.

شرح حال جالب نیکی نصیریان

شرح حال کامل و خواندنی نیکی نصیریان

ازدواج و همسر نیکی نصیریان

نیکی نصیریان مجرد است و در حال حاضر با پدر و مادرش زندگی می کند.

خانم نیکی در فکر شغل دوم

ایشان در رشته تجربی تحصیل کرده است و قصد دارد در آینده در دانشگاه رشته دارو سازی را انتخاب کند.

کارنامه هنری نیکی نصیریان

فیلم های سینمایی نیکی نصیریان 

  • باغ قرمز (۱۳۸۸)
  • به دنبال خوشبختی (۱۳۸۸)
  • طهران تهران (۱۳۸۸)
  • دونده زمین (۱۳۸۹)
  • میگرن (۱۳۹۰)
  • من و زیبا (۱۳۹۰)
  • به دنیا آمدن (۱۳۹۴)

سریال های تلویزیونی نیکی نصیریان 

  • بزنگاه (۱۳۸۷)
  • مسافران (۱۳۸۸)
  • گذر از رنج ها (۱۳۹۳)
  • جلال الدین (۱۳۹۳)
  • بانوی عمارت (۱۳۹۷)

شرح حال نیکی نصیریان + عکس

امیدواریم از خواندن بیوگرافی نیکی نصیریان بازیگر موفق ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *