دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای انتخاب آرایشگاه عروس و چند توصیه طلایی برای انتخاب بهترین گزینه

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب راهنمای انتخاب آرایشگاه عروس را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

انتخاب آرایشگاهی مناسب برای عروس یکی از مهم ترین برنامه ریزی ها برای جشن عروسی می باشد و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری بی نظیر و بدون عیب داشته باشید بهتر است مطالب راهنمای انتخاب آرایشگاه عروس را مطالعه نمایید.

راهنمای انتخاب آرایشگاه عروس

در هنگام انتخاب آرایشگاه برای عروس بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید در نهایت تصمیم درستی را بگیرید و آرایشگری با تجربه کافی را برای انجام میکاپ و شینیون خود انتخاب نمایید. در ادامه راهنمای انتخاب آرایشگاه عروس را گردآوری کرده ایم.

نکات طلایی برای انتخاب آرایشگاه عروس

ترفندهایی برای انتخاب آریشگاه عروس

۱.شهرت آرایشگاه معیار خوبی نمی باشد. 

اغلب زوج ها در هنگام انتخاب آرایشگاه عروس به شهرت آن توجه زیادی می کنند و نوبتی را برای روز عروسی رزرو می کنند. توجه داشته باشید همه آرایشگاه های معروف لزوما خدمت های با کیفیتی را ارائه نمی دهند و احتمال اینکه علی رغم دریافت مبلغ زیاد شما به نتیجه دلخواه خود نرسید زیاد است از این رو بهتر است به شهرت آرایشگر توجه نکنید و قبل از پرداخت مبلغ زیاد از خدماتی که آرایشگاه ارائه می دهد مطمئن شوید.

۲. توجه به آلبوم نمونه کارها معیار خوبی نمی باشد.

معمولا آرایشگاه ها در آرشیو خود نمونه ای از بهترین کارهای خود را گلیچین می کنند همچنین این تصاویر را به کمک نرم افزارهای حرفه ای ویرایش می کنند از این رو توجه به آلبوم کار برای انتخاب آرایشگاه معیار خوبی نمی باشد. اگر تمایل دارید نمونه ای از کار یک آرایشگر را ببینید بهتر است در یکی از روزهایی که احتمال می دهید آرایشگاه عروس دارد به آن مراجعه کنید و از نزدیک کیفیت کار آرایشگاه را ببینید سپس در مورد انتخاب آرایشگاه تصمیم گیری نمایید.

  •  آرون گروپس

انتخاب آرایشگاه برای عروس

۳. مهارت آرایشگر مهم تر از دکوراسیون آرایشگاه است.

توجه به مهارت آرایشگر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و بهتر است شما بخش عمده توجه خود را به مهارت آرایشگر جلب کنید و به دکوراسیون داخلی آرایشگاه توجه زیادی نداشته باشید.

آرایشگر عروس باید دقیق و هنرمند و بامهارت و خوش اخلاق باشد در غیر این صورت ممکن شما به نتیجه مطلوب خود نرسید بنابراین در هنگام انتخاب آرایشگاه حتما تحقیق کنید تا آرایشگری که انتخاب می کنید دارای ویژگی های ذکر شده باشد. در هنگام مراجعه به آرایشگاه حتما به گواهینامه های مربوط به دوره های آموزشی آرایشگر و مدارکی که دارد توجه داشته باشید تا واقعا بفهمید آرایشگر انتخابی تان تا چه اندازه تجربه و مهارت دارد.

۴. سالن آرایش عروس

مواد آرایشی و آرایشگر و وسایل و تجهیزات با اعضای صورت و پوست عروس در ارتباط می باشند بنابراین باید شما از بهداشتی بودن محیط مطمئن شوید و در زمان سنجش کیفیت آرایشگاه گشتی در محوطه آن بزنید و به بهداشت و وسایل و تجهیزات توجه داشته باشید. یکی از مهم ترین بخش های آرایشگاه سالن اپیلاسیون می باشد بنابراین اگر شما تمایل دارید از خدمات سالن اپیلاسیون نیز بهره مند شوید حتما باید به این قسمت توجه داشته باشید.

نحوه انتخاب آرایشگاه عروس

۵. دسترسی به آتلیه و تالار

اگر در شهر بزرگ زندگی می کنید حتما به موقعیت مکانی آرایشگاه توجه داشته باشید زیرا اگر فاصله آرایشگاه تا تالار و آتلیه زیاد باشد زمان زیادی صرف می شود و در نتیجه شما در برنامه ریزی مراسم عروسی تان به مشکل می خورید از این رو بهتر است شما آرایشگاهی را انتخاب کنید که به آتلیه و تالار نزدیک باشد و در بین مسافت آن ها ترافیک نباشد.

۶. نخوردن گول بازاریابی ها

برخی از آرایشگاه ها هزینه هایی سنگین و غیر ضروری را به عروس تحمیل می کنند و امروزه این دسته از آرایشگاه ها رویه خود را تغییر داده اند و به جای اینکه از عروس پول زیادی بگیرند برای ارائه خدمات به وی پیشنهادهایی را می دهند که ضروری نمی باشد از این رو بهتر است شما گول بازاریابی ها را نخورید.

برخی از آرایشگاه ها نیز با ایجاد تعرفه های جدید خود به فرد این احساس را القا می کنند که خدماتی متفاوت و با کیفیت را به وی ارائه می دهند و این در حالی است که بسیاری از موارد دارای نتیجه ای رضایت بخش نمی باشند.

راهنمای انتخاب آرایشگاه

نکات طلایی برای انتخاب بهترین آرایشگاه

۱.در صورت امکان بهتر است از آرایشگاهی وقت بگیرید که به شما امکان تست گریم عروس و آرایش قبل از مراسم را می دهند.

۲. هرگز فریب دکوراسیون های لوکس و بی نظیر را نخورید زیرا دکوراسیون های جذاب لزوما به معنی کیفیت بالا کار و بهداشت محیط نمی باشد.

۳. قبل از گرفتن وقت از آرایشگاه مطمئن شوید که آرایشگر از مواد آرایشی با کیفیت و اصل استفاده می کند.

۴. بعضی از آرایشگرها برای دریافت بیعانه زیاد از شما ، اصرار زیادی روی پر شدن وقت خود دارند و اگر مراسم شما در مناسبت رسمی خاصی برگزار نمی شود بهتر است در پرداخت بیعانه و بستن قرارداد به بازارگرمی آن ها توجه نکنید و تصمیمی عجولانه نیز نگیرید.

آرایشگاه عروس را چگونه انتخاب نماییم

۵. در انتخاب پکیج هایی که برخی از آرایشگاه ها به عروس پیشنهاد می نمایند دقت لازم را داشته باشید زیرا در برخی از موارد این پکیج ها شامل خدماتی غیر ضروری می باشند و در صورتی که شما از آن ها استفاده نکنید هزینه کمتری را باید پرداخت نمایید.

۶. در صورت تمایل می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و وب سایت ها اطلاعات زیادی را در مورد یک آرایشگاه بدست آورید سپس برای انتخاب آرایشگاهی مناسب به راحتی تصمیم گیری نمایید و در نهایت نیز از شینیون و میکاپ خود راضی باشید.

۷. برخی از عروس ها تصور می کنند اگر به آرایشگری که تجربه زیادی دارد برای جشن عروسی شان مراجعه نمایند به نتیجه دلخواه شان می رسند در صورتی که این تصور نادرست می باشد و بهتر است شما مهارت آرایشگر را مد نظر داشته باشید تا در جشن عروسی تان ظاهری ایده آل و منحصر به فرد داشته باشید.

۸. آرایشگری را انتخاب نمایید که هنرش به روز است و از متدهای قدیمی برای آرایش صورت عروس و شینیون موها استفاده نمی کند.

نکاتی برای انتخاب آرایشگاه عروس

در این مطلب راهنمای انتخاب آرایشگاه عروس را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را بدست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *