دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل شال و کلاه بافتنی نوزادی با ست های زیبا و فانتزی

  • ندا خوشرو
  • ۳ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل کلاه و شال بافتنی نوزادی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و این طرح های جذاب با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

شال و کلاه بافتنی نوزادی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها کلاه و شالی خاص و زیبا را برای فرزند خود انتخاب نمایید تا ظاهری متفاوت تر داشته باشد.

مدل های شال و کلاه بافتنی نوزادی

برای بافت کلاه و شال نوزاد می توانید از انواع مدل های طرح دار یا ساده استفاده نمایید که انتخاب هر یک از آن ها به میزان مهارت شما در بافندگی بستگی دارد همچنین می توانید برای نوزاد خود کلاه و شال گردنی آماده را تهیه کنید و در روزهای سرد زمستانی او را گرم نگه دارید. در مطالب قبلی طرح های لباس بافتنی نوزاد و بافتنی نوزاد را مشاهده کردید در ادامه طرح های شال گردن و کلاه بافت مخصوص نوزاد را پیش رو خواهید داشت.

 

طرح های شال و کلاه بافت مخصوص نوزاد

برای بافتن کلاه و شال مخصوص نوزاد از ماشین بافتنی و میل بافتنی و میل قلاب بافی استفاده می شود که هر یک از این مدل بافت ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

کلاه و شال گردن مخصوص نوزاد در انواع مدل ها با بافت برجسته و ساده موجود می باشد و در برخی از طرح ها نیز برای جذابیت بیشتر شال و کلاه از طرح های فانتزی استفاده می شود.

کلاه بافتنی روگوشی از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشد و اگر شما تمایل دارید نوزادتان ظاهری با نمک داشته باشید بهتر است از این طرح کلاه برای او استفاده نمایید. کلاه و شال گردن های سرهمی نیز زیبایی و جذابیت خاصی خودشان را دارند و در روزهای سرد زمستان باعث می شوند تا قسمت سر و گوش های فرزند شما گرم نگه داشته شود.

مدل کلاه و شال نوزادی   شال و کلاه دخترانه مخصوص نوزاد شال و کلاه صورتی شال و کلاه طرح دار شال و کلاه دو رنگ کلاه نوزادی شال و کلاه برای نوزاد شال و کلاه قهوه ای شال و کلاه نوزادی ساده

  •  آرون گروپس

شال گردن دکمه دار و کلاه منگوله دار نیز جزء مدل های جذاب به شمار می روند و برای نوزادان دختر و پسر انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. در بافت برخی از شال گردن های نوزادی نیز از منگوله استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی خاص خودشان را دارند و برای نوزادان دختر و پسر انتخابی مناسب محسوب می شوند.

انتخاب رنگی مناسب برای کلاه و شال گردن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای نوزادان دختر کلاه و شال با رنگ صورتی و قرمز و نارنجی و … را انتخاب نمایید همچنین کلاه و شال گردن با رنگ هایی نظیر آبی و قهوه ای و سرمه ای و … برای نوزادان پسر انتخابی مناسب به شمار می روند. توجه داشته باشید که بهتر است رنگ کلاه و شال گردن نوزادی را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های فرزند خود انتخاب نمایید.

شال گردن های مخصوص نوزاد در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب هر یک از آن ها سلیقه ای می باشد و اگر شما تمایل دارید قسمت گردن و صورت فرزندتان به خوبی پوشانده شود بهتر است از شال گردن های بلند استفاده نمایید.

شال و کلاه شیک نوزادی شال و کلاه طرح دار شال و کلاه برای نوزاد شال و کلاه دخترانه شال و کلاه شیک دخترانه شال و کلاه فانتزی کلاه فانتزی مخصوص نوزاد شال و کلاه سفید مخصوص نوزاد شال و کلاه شیک نوزادی شال و کلاه طوسی نوزادی

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های شال و کلاه بافتنی شیک و جدید مخصوص نوزادان دختر و پسر جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کلاه و شالی شیک را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *