دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی محمدحسین مرادمند و نگاهی به سوابق ورزشی و زندگی شخصی اش

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی محمدحسین مرادمند بازیکن فوتبال محبوب و مطرح ایرانی همراه با تصاویر جدید و زیبا وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

محمدحسین مرادمند بازیکن فوتبال جوان و با استعداد ایرانی می باشد. وی در حال حاضر در باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس در پست مدافع میانی با پیراهن شماره ۳ بازی می کند. همچنین وی ۱۸۴ سانتی متر قد دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی محمدحسین مرادمند همراه با تصاویر شخصی و زیبا وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی محمدحسین مرادمند فوتبالیست ایرانی

نام و نام خانوادگی: محمدحسین مرادمند

تاریخ تولد: ۱ تیر سال ۱۳۷۲

زادگاه: اصفهان

شغل: فوتبالیست

پست: مدافع میانی

قد: ۱۸۴ سانتی متر

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

همسر: دارد

بیوگرافی محمدحسین مرادمند و همسرش

محمدحسین مرادمند فوتبالیست محبوب و مطرح کشورمان متولد ۱ تیر ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر زیبای اصفهان چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان سابقه بازی در تیم های باشگاهی همچون سپاهان، شهر خودرو، تیم ملی در رده های جوانان، تیم ملی ایران، استقلال را دارد.

عکس + زندگینامه محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند ورزشکار کشورمان، فوتبال را از آکادمی تیم سپاهان از سال ۲۰۰۹ شروع کرد و سپس بطور حرفه ای از رده های پایه این باشگاه آغاز نمود و سرانجام از سال ۲۰۱۲ به مدت سه به باشگاه بزرگسالان سپاهان ملحق شد. او برای این تیم ۱۶ بار داخل میدان رفته و ۱ گل را به ثمر رساند.

از آنجا که تیم سپاهان در پست مدافع میانی بود و ترافیک زیادی داشتند و کم تر بازی به این مدافع میرسید، وی راهی مشهد و به تیم شهرخودرو رفت. او طی سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ پیراهن سرخ پوشان را بر تن کرد. وی در دوران بازی در این باشگاه ۱۱۸ بار میدان رفته و ۶ گل را به ثمر رساند.

آشنایی با بیوگرافی محمدحسین مرادمند

بیوگرافی محمدحسین مرادمند + عکس جدید

محمدحسین مرادمند در نقل و انتقالات لیگ برتر بیستم در شهریور ماه سال ۲۰۲۰ با استقلال قرارداد بست. وی در مصاحبه ای بیان نموده است که :

 من از یکی دو ماه پیش از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم و چون وقت نبود، در یک روز با مسئولان استقلال و پرسپولیس مذاکره کردم. اختیارم دست خودم نیست و دست حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو است و باید با ایشان مشورت کنم. در آخر به ندای قلبم گوش می‌دهم و به یکی از این دو تیم می‌روم که در نهایت به استقلال پیوستم و تمرینات اختصاصی خود را در شهریور ۹۹ در باشگاه استقلال شروع کردم.

زندگینامه جامع محمدحسین مرادمند

زدگینامه خواندنی محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند در کنار سید مهدی رحمتی

ازدواج و همسر محمدحسین مرادمند

آقای مرادمند سال ها پیش ازدواج کرده و حاصل این زندگی یک دختر می باشد.

شرح حال زیبا محمدحسین مرادمند

عکس جدید دختر محمدحسین مرادمند

زندگینامه کامل محمدحسین مرادمند

افتخارات باشگاهی محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند در سال  ۹۴- ۹۳ موفق شد با سپاهان به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد، همچنین در جام حذفی نیز در فصل ۹۲- ۹۱ بهمراه طلایی پوشان قهرمان این رقابت ها شد.

سرگذشت جالب محمدحسین مرادمند

 

بیوگرافی محمدحسین مرادمند + تصاویر شخصی

در ادامه بیوگرافی محمدحسین مرادمند آمده که وی در موورخه ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۹۸ به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و یک بازی ملی را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد. او همچنین سابقه بازی در تیم های ملی جوانان و امیدهای ایران را هم داشته است.

شرح حال کامل محمدحسین مرادمند

نظرش درمورد یحیی گل محمدی

یحیی گل‌ محمدی به من نکته ‌های ویژه ‌ای یاد داده. نکته‌ هایی که شاید خیلی ساده هم باشد اما هرگز از ذهن من پاک نمی‌شود. او فوت آخر کوزه‌ گری را هم به من گفته و روی بازی‌ ام خیلی تأثیر گذاشته. بخصوص که خودش هم دفاع وسط بوده و جزو بازیکنان مهم فوتبال ایران در دو، سه دهه گذشته. و در کل از بازی زیر نظر گل ‌محمدی لذت می‌برم.

زندگینامه جالب محمدحسین مرادمند

آدرس پیج اینستاگرام محمدحسین مرادمند

پیج اینستاگرامی او به آدرس hosein.moradmand.4@ است که در آن تصاویر شخصی و فوتبالی خود را به اشتراک گذاشته و همچنین او تاکنون بیشتر از ۸۵ هزار فالوور دارد.

بیوگرافی محمدحسین مرادمند فوتبالیست جوان

امیدواریم از خواندن بیوگرافی محمدحسین مرادمند فوتبالیست موفق ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و زیبای وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی علی شجاعی، بیوگرافی سعید آقایی، بیوگرافی علی کریمی، بیوگرافی مهدی ترابی و بیوگرافی مهرداد محمدی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *