دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مهدی ترابی و عکس های خاص و متفاوت این بازیکن محبوب

  • فاطمه میرزایی
  • ۳ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

برای مشاهده بیوگرافی مهدی ترابی بازیکن پست هافبک و وینگر تیم سرخ پوشان تهران و نیز تیم ملی کشورمان به همراه تصاویر وی می توانید این مطلب را تا پایان دنبال نمایید.

مهدی ترابی بازیکن تکنیکی و با استعداد تیم پرسپولیس تهران در ۱۹ شهریور ۱۳۷۳ در کرج به دنیا آمده است. وی به خاطر بازی های خوبش در تیم ملی فوتبال امید و تیم سایپا، توسط کارلوس کی روش برای بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با هدف جوان گرایی به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد و در اولین بازی خود مقابل ازبکستان، اولین گل ملی اش و نیز پیروزی تیم ملی فوتبال کشورش در مقابل تیم ازبکستان را رقم زد. در ادامه بیوگرافی مهدی ترابی را می خوانید.

بیوگرافی مهدی ترابی و تصاویر متفاوت وی

مهدی ترابی فوتبالیست جوان و بی حاشیه کشورمان در خانواده ای مذهبی متولد شده است، پدرش فرهنگی و مادرش خانه دار می باشد. وی فوتبالش را با تیم نوجوانان سایپا تهران شروع کرد و در سال ۲۰۱۲ از سوی مجتبی تقوی سرمربی وقت سایپا به این تیم دعوت شد که در نخستین بازی اش در لیگ برتر مقابل تیم مس کرمان به عنوان بازیکن تعویضی، برای تیم سایپا به میدان رفت.

زندگی نوشته جالب مهدی ترابی

بازی های درخشان وی در تیم سایپا موجب شد تا مورد توجه باشگاه های پر طرفداری همچون پرسپولیس تهران قرار گیرد. همچنین از سوی وینگادا به تیم ملی امید ایران دعوت شد و بعد از آن هم مورد توجه کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی کشورمان قرار گرفت و توانست در بازی های مقدماتی جام جهانی روسیه بازی های قابل قبولی از خود به جای گذارد.

بیوگرافی و تصاویر مهدی ترابی

او در اولین بازی ملی خود برابر ازبکستان، موفق به زدن اولین گل ملی و پیروزی تیم ملی ایران شد، در دومین بازی اش در حدود ۴۵ دقیقه مقابل ترکمنستان بازی کرد، سومین بازی وی مقابل تیم گوآم و به جای سردار آزمون در دقیقه هفتاد بازی وارد زمین شد و موفق به دومین گلزنی خود مقابل این تیم شد. چهارمین بازی اش در مصاف با تیم عمان بود که در دقیقه ۶۰ و به جای وحید امیری بازیکن تعویضی وارد میدان شد که توانست بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذارد. ترابی در پنجمین بازی اش در مقابل تیم ملی ژاپن قرار گرفت که با مصدومیت وریا غفوری در دقیقه ۲۱ بازی وارد زمین مسابقه شد و موفق به گرفتن پنالتی در دقیقه ۴۵ و گلزنی تیم کشورمان توسط دژاگه شد. وی اولین اخطار ملی خود را نیز در این مسابقه دریافت کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی مهدی ترابی

مهدی ترابی سرانجام در ۱۰ تیر ۱۳۹۷ با بستن قراردادی به تیم پرسپولیس پایتخت پیوست. و به دلیل محرومیت نقل و انتقالات تیم سرخ پوش تهران میان باشگاه سایپا، پرسپولیس و ترابی توافقی صورت گرفت که بر مبنای آن وی موظف است، پس از نیم فصل بازی برای تیم باشگاهی سایپا به صورت رسمی به تیم پرسپولیس بپیوندد.

بیوگرافی جالب مهدی ترابی

وی در پرسپولیس نیز موفق ظاهر شد و به همراه تیمش افتخاراتی همچون قهرمانی در لیگ برتر فوتبال در سال ۹۸-۱۳۹۷، قهرمانی جام حذفی فوتبال در سال ۹۸-۱۳۹۷ و نیز قهرمانی در سوپر جام فوتبال ۱۳۹۸ را بدست آورد، ضمن اینکه اولین گل آسیایی خود را با پیراهن باشگاه پرسپولیس و به تیم السعد قطر زد. در ادامه بیوگرافی مهدی ترابی می توانید عکس های متنوع وی را ملاحظه کنید.

بیوگرافی مهدی ترابی

عکسی از مهدی ترابی همراه با جام قهرمانی پرسپولیس

بیوگرافی مهدی ترابیعکس جدید مهدی ترابی

زندگینامه مهدی ترابیعکس مهدی ترابی در حال بوسه به پیراهن تیمش

زندگی نامه خواندنی مهدی ترابی مهدی ترابی بازیکن سابق تیم سایپا

زندگی نامه و تصاویر مهدی ترابیحضور مهدی ترابی در برنامه نود

زندگی نامه درباره مهدی ترابی

عکس جالب علی علیپور و مهدی ترابی

بیوگرافی مهدی ترابیعکس بازیکنان سرشناس تیم پرسپولیس با لباس تیم ملی

سرگذشت مهدی ترابیعکس مهدی ترابی در حال کری خوانی

بیوگرافی مهدی ترابیعکس و بیوگرافی مهدی ترابی

زندگی نوشته مهدی ترابیاحمد نوراللهی و مهدی ترابی

بیوگرافی مهدی ترابیسید جلال حسینی و مهدی ترابی در کنار هم

بیوگرافی کامل مهدی ترابیمهدی ترابی در حال تمرینات ورزشی

بیوگرافی جذاب مهدی ترابیعکس خوشحالی مهدی ترابی بعد از زدن گل برای تیمش

بیوگرافی متفاوت مهدی ترابی

  عکس بازیکنان محبوب پرسپولیسی ها

بیوگرافی مهدی ترابی عکس مهدی ترابی بازیکن جوان تیم ملی ایران

مهدی ترابی و علی قلی زاده

بیوگرافی از مهدی ترابیعکس از مهدی ترابی

بیوگرافی جدید مهدی ترابیعکس و زندگینامه مهدی ترابی

بیوگرافی مهدی ترابی

تقدیم جایزه اش به شهید مدافع حرم

مهدی ترابی بارها ارادت قلبی خود به ائمه معصوم (ع) و موضوعات انقلابی و اسلامی را به اشکال مختلف نشان داده است، شادی های بعد از گل وی و نشان دادن پیراهنش در حالی که اسامی خدا و معصومین (ع) نوشته شده بود، گرفتن عکس یادگاری با جمله «من عاشق مبارزه با صهیونیسم هستم» و انتشار آن در فضای مجازی و نیز تقدیم کردن جایزه ورزشی خود در سال ۹۵ به خانواده «شهید مدافع حرم مهدی عسگری» همگی این موارد نشان دهنده انقلابی بودن این بازیکن شایسته ایرانی می باشد.

زندگی نوشته از مهدی ترابی

وی همچنین در سال ۱۳۹۸ در بازی هفته هفتم لیگ برتر ایران در مصاف با تیم پیکان، بعد از گلزنی برای تیم پرسپولیس، پیراهن خود را که جمله «تنها راه نجات کشور اطلاعت از رهبری است» و به دو زبان انگلیسی و فارسی نوشته شده بود را به نمایش گذاشت که با واکنش های زیادی همراه بود.

از نظر خیلی ها این کار وی نوعی چاپلوسی و تملق محسوب می شد، اما مهدی ترابی این حرکت خود را غیر سیاسی و یک تصمیم دلی عنوان کرد.

زندگی نوشته در مورد مهدی ترابی

ازدواج مهدی ترابی

مهدی ترابی چند سالی است که ازدواج کرده و هم اکنون نیز متاهل است. جشن ازدواج آنها قرار بود در روز ۱۴ دی ماه ۱۳۹۸ برگزار شود، ولی این بازیکن به دلیل وقوع شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و به منظور ادای احترام، مراسم عروسی خود را لغو کرده و به زمان دیگری موکول کرد.

این بازیکن با اخلاق تیم پرسپولیس به گفته خودش؛ بسیار خانواده دوست می باشد و تمام اوقات فراغتش را با همسرش می گذراند و تلاش می کند تا آن چیزی را که از وی می خواهد را برآورده نماید.

تصاویر جدید مهدی ترابی

در ادامه زندگینامه خواندنی مهدی ترابی بازیکن شناخته شده و موفق کشورمان می توانید تعدادی دیگر از تصاویر وی را در اینجا ملاحظه نمایید.

تصاویر جدید مهدی ترابی شرح حال زندگی مهدی ترابی سرگذشت جذاب مهدی ترابی سرگذشت مهدی ترابی زندگی نوشته و عکس مهدی ترابی عکس و بیوگرافی مهدی ترابی بیوگرافی مهدی ترابی بازیکن ملی زندگی نوشته متفاوت مهدی ترابی زندگی نوشته خواندنی مهدی ترابی زندگی نوشته جالب مهدی ترابی بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست مشهور

امیدواریم بیوگرافی مهدی ترابی فوتبالیست حرفه ای و خوش تکنیک کشورمان مورد توجه علاقمندان به وی قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین تصاویر و اخبار هنرمندان و ورزشکاران محبوب خود می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *