دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی محمدرضا هاشمی و آشنایی بیشتر با این بازیگر + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی محمدرضا هاشمی هنرپیشه محبوب و مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

محمدرضا هاشمی هنرپیشه موفق و با استعداد تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند خوش چهره فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۰ در سن ۱۵ سالگی در سریال «قصه های اردو» به کارگردانی حسن جاویده آغاز نمود. سرانجام در سال ۱۳۹۸ با سریال پرطرفدار « بوی باران» یا «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی به شهرت بسیاری رسید. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی محمدرضا هاشمی همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

سید محمدرضا هاشمی بازیگر توانا و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۴ مرداد ماه سال ۱۳۶۶ که هم اکنون وی ۳۳ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته عمران و فوق لیسانس سد سازی می باشد، فعالیت خود را از جلوی دوربین آغاز نمود و حالا بیشتر در تئاتر فعال است.

شرح حال محمدرضا هاشمی و همسرش

محمدرضا هاشمی که از سادات و سید می باشد، در یک خانواده چهار نفره با اصالت متولد شده و تنها یک برادر به نام رامین دارد که در عرصه خوانندگی فعالیت می کند.

سال ۱۳۸۰ زمانی که ۱۵ سال داشت  به صورت کاملا اتفاقی وقتی که در حال تمرین اسب سواری بود توسط آقای جاویده کارگردان ایرانی برای بازی در سریال « قصه های اردو» دعوت شد. به همین ترتیب با این سریال ایپزودی برای نخستین بار مقابل دوربین قرار گرفت. سپس بعد از مدتی در سن ۱۸-۱۷ سالگی علاقه زیادی به این هنر پیدا کرد و کارش را با تئاتر نمایشی « باغ وحش شیشه ای » در فرهنگ سرای نیاوران شروع نمود.

سرگذشت جالب و زیبا محمدرضا هاشمی

تاریخچه زندگی محمدرضا هاشمی

  •  آرون گروپس

عکس های شخصی و جالب محمدرضا هاشمی

بیوگرافی محمدرضا هاشمی + عکس جذاب

در سال ۱۳۹۰ در سن ۲۴ سالگی وارد موسسه کارنامه شد، در ورک شاپ های معتبر خارجی از جمله ورک شاپ ایتالیا زیر نظر یوجینو باربا مشهورترین کارگردان زنده دنیا و پینو دی بودوا و ورک شاپ های کشور هلند، سوئد و میلان حضور یافت. همچنین در ورک شاپ های داخلی زیر نظر اساتیدی از جمله کیومرث مرادی، سعید آرمن، رضا گوران و … بود.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی هنرپیشه جوان

بیوگرافی محمدرضا هاشمی + عکس های شخصی

بنابراین در سال ۱۳۸۹ در سن ۲۳ سالگی در سریال « سقوط آزاد» به کارگردانی علیرضا امینی حضور داشت. تا اینکه در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ در سریال « بوی باران» کاری از محمود معظمی در نقش شهاب درخشید. در این سریال بازیگرانی همچون رضا کیانیان، نرگس محمدی، رویا نونهالی، مهرداد ضیایی، مهدی سلوکی، آزیتا ترکاشوند، شهرزاد کمال زاده، احسان امانی، شیوا خنیاگر، مهوش صبرکن، مریم کاویانی، شهاب شادابی، حمیرا ریاضی و … حضور داشتند.

شرح حال کامل محمدرضا هاشمی

شرح حال کامل و خواندنی محمدرضا هاشمی

شرح حال محمدرضا هاشمی بازیگر محبوب

در ادامه بیوگرافی محمدرضا هاشمی آمده است که وی در فیلم های سینمایی متععدی بازی کرده است که می توان به نهنگ عنبر (۱۳۹۳ سامان مقدم)، رفقای خوب ( ۱۳۹۴ مجید قاضی زاده)، ساعت ۵ عصر (۱۳۹۵ مهران مدیری)، ارادتمند بهار نازنین (۱۳۹۵ عبدالرضا کاهانی)، سراسر شب (۱۳۹۶ فرزاد موتمن) و … اشاره کرد.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی + تصاویر جذاب

زندگینامه کامل و خواندنی محمدرضا هاشمی

ازدواج و همسر محمدرضا هاشمی

محمدرضا هاشمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی + عکس

گالری شخصی و جدید محمدرضا هاشمی

زندگینامه جامع محمدرضا هاشمی

ورزش و مدلینگ

محمدرضا چندین سال است در رشته اسب سواری فعالیت می کند و در رشته های شنا، کشتی، بدنسازی هم فعالیت هایی داشته است. همچنین ایشان در صنعت مد است و به عنوان مدل در یک برند معروف نیز فعالیت داشته، البته به گفته خودش بازیگری را هرگز فدای هیچ شغل دیگری نمی‌کند و فعلا تنها هدفش انتخاب های درست و رسیدن به بازیگری به معنای هنری آن است و نه تجاری.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی و همسرش

زندگینامه کامل محمدرضا هاشمی

زندگینامه خواندنی محمدرضا هاشمی

جوایز محمدرضا هاشمی

این بازیگر خوش چهره به دلیل بازی خوب و درخشش در تئاتر ، تاکنون چند جایزه از جشنواره های مختلف دریافت کرده که از جمله می توان به جشنواره تجربه و جشنواره دانشجویی اشاره کرد.

بیوگرافی محمدرضا هاشمی + عکس

عکس محمدرضا هاشمی در کنار رضا کیانیان 

زندگینامه جالب و جذاب محمدرضا هاشمی

کارنامه هنری محمدرضا هاشمی

فیلم های سینمایی محمدرضا هاشمی 

نهنگ عنبر، رفقتای خوب، ساعت ۵ عصر، ارادتمند شما نازنین بهار، سراسر شب

سریال های تلویزیونی محمدرضا هاشمی

قصه های اردو، سقوط آزاد، پازل، بوی باران

زندگینامه جذاب و کامل محمدرضا هاشمی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی محمدرضا هاشمی هنرپیشه جوان ایرانی همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *