دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

زیباترین مدل مانتوهای بهنوش بختیاری که در دو سال اخیر پوشیده است

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتوهای بهنوش بختیاری با طرح و رنگ های متنوع را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت بهره را ببرید.

بهنوش بختیاری از بازیگران معروف کمدی ایران است که در با بازی در فیلم خانه به دوش و شب های بررده در بین مردم شناخته شد این روزها نیز واکنش مردم به فعالیت های وی در فضای مجازی باعث شده است تا جزء سلبریتی های پرحاشیه شود. این بازیگر ایرانی در پوشش خود از مانتوها با طرح هایی متنوع استفاده می کند و شما می توانید در صورت تمایل از مدل مانتوهای بهنوش بختیاری الگوبرداری نمایید و مانتویی با طرح و رنگ مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتوهای بهنوش بختیاری با طرح هایی زیبا

اغلب خانم ها تمایل دارند از مانتوی بازیگران ایرانی برای ایجاد تغییرات مثبت در استایل خود استفاده نمایند که مدل مانتوی رویا نونهالی و مانتوی الناز شاکردوست و مدل مانتوی مهناز افشار و مدل مانتوی بهنوش بختیاری جزء پرطرفدارترین طرحهای مانتو در بین خانم ها و دختران جوان می باشند.

مدل مانتوهای بهنوش بختیاری

طرحهای مانتوی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شد وی دارای لیسانس زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. پدر این بازیگر کارخانه دار و مادرش خانه دار می باشد.

پوشش و تیپ بهنوش بختیاری دنیایی از تنوع طرح و رنگ ها را با خود به همراه دارد و در پوشش وی مانتوهایی نظیر مانتوی اسپرت و مانتوی کلاسیک و مانتوی سنتی و … به چشم می خورند همچنین این بازیگر ایرانی در پوشش خود از رنگ های ملایم یا فانتزی استفاده می کند.

در بین بازیگران زن ایرانی کمتر کسی پیدا می شود که بتواند از همه سبک های خاص در پوشش خود استفاده نماید ولی در سبک لباس پوشیدن بهنوش بختیاری به راحتی می توان تفاوت ها را مشاهده کرد.

 مانتوی مشکی بهنوش بختیاری مانتو سرمه ای بهنوش بختیاری مانتوی مجلسی بهنوش بختیاری مانتوی شیک بهنوش بختیاری مانتوی رنگ روشن بهنوش بختیاری مانتوی اسپرت بهنوش بختیاری مانتو بلند بهنوش بختیاری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در سال های اخیر بهنوش بختیاری در مناسبت ها و جشن های مختلف حضوری گرم داشته است به همین دلیل مدل مانتو و پالتوهایش مورد توجه اغلب خانم ها قرار گرفته است.

بهنوش بختیاری برای حضور در مکان های مختلف از مانتوی بلند و کوتاه استفاده می کند همچنین این بازیگر در پوشش خود از مانتوهایی استفاده می کند که در دوخت آن ها از پارچه های ساده و طرح دار استفاده شده است.

بهنوش بختیاری همیشه مانتوی خود را با اکسسوری ها و سایر لباس هایش به راحتی ست می کند همچنین این بازیگر با پوشیدن مانتوهایی جذاب استایلی بی نظیر و متفاوت را برای خود ایجاد می کند.

مانتوی رنگی بهنوش بختیاری مانتو زیبا و بلند بهنوش بختیاری مانتو خاص بهنوش بختیاری مانتوی زرد بهنوش بختیاری مانتوی دو رنگ بهنوش بختیاری مانتوی مشکی بهنوش بختیاری مانتوی رنگی بهنوش بختیاری مانتوی رنگ بهنوش بختیاری مدل مانتوهای مجلسی و اسپرت بهنوش بختیاری مانتوی بهنوش بختیاری

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتوی بهنوش بختیاری آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش و رنگی خاص را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *