دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی آریانا گرانده خواننده و بازیگر آمریکایی + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۸ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی آریانا گرانده بازیگر، خواننده و ترانه سرای معروف و محبوب اهل آمریکا همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آریانا گرانده با نام اصلی آریانا گرانده بوترا یکی از محبوب ترین و موفق ترین خوانندگان و بازیگران آمریکایی می باشد و در سبک پاپ و آراندبی خوانندگی می کند. این هنرمند بااستعداد فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۰۸ در سن ۱۴ سالگی با تئاتر نمایشی ” برادوی موزیکال ۱۳” شروع کرد و سپس در سال ۲۰۰۹ با سریال ” ویکتوریوس” در نقش کت ولنتاین جلوی دوربین قرار گرفت. وی علاوه بر خوانندگی و بازیگری برای انیمیشن ها نیز صداگذاری کرده است. همچنین آریانا در اینستاگرام با جلو زدن از فالوور های سلنا گومز لقب ملکه اینستاگرام را از آن خود کرد ودر حال حاضر بعد از کریستیانو رونالدو دومین شخص در جهان که فهرست بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی آریانا گرانده همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید.

بیوگرافی آریانا گرانده خواننده و بازیگر آمریکایی از دوران کودکی اش تاکنون

آریانا گرانده بوترا خواننده، ترانه سرای و بازیگر معروف و خوش صدا آمریکایی متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر بوکا راتون _ فلوریدا چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل دیپلم مدرسه بورداد می باشد.

شرح حال کامل آریانا گرانده

این خواننده معروف در یک خانواده ۴ نفره با اصالت و ثروتمند متولد شده، مادرش جوان گراند اهل آبروتزو مدیرعامل شرکت ارتباطات و پدرش ادوارد بونرا اهل سیسیل، مدیر اجرایی و مالک یک شرکت طراحی گرافیک بود و تنها یک برادر ناتنی بزرگ تر از خودش به نام فرانکی دارد که او بازیگر، رقصنده و تهیه‌کننده است. زمانی که گرانده به دنیا نیامده بود، خانواده اش از نیویورک به فلوریدا نقل مکان کردند. در سن ۸–۹ سالگی مادر و پدر آریانا از یکدیگر طلاق گرفتند.

زندگینامه جامع آریانا گرانده

بیوگرافی آریانا گرانده بازیگر آمریکایی

عکس جدید و شیک آریا گرانده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شرح حال جالب آریانا گرانده

وی در دوران کودکی، برای نخستین بار در تئاتر کودکان فورت لادردیل، فلوریدا در نقش آنی را بازی کرد و در برنامه های موزیک تئاتر جادوگر ” دیو و دلبر” هم اجرا داشته  است. آریانا گرانده فعالیت حرفه ای خود را از ۸ سالگی با تئاتر موزیکال با خواندن آغاز نمود و خیلی سریع به اجرا های تلویزیونی رسید و به همین علت در زمان کودکی لقب ویتنی هیوستون (مشهورترین خواننده زن) کوچک را گرفت. سپس او بعد از خواندن آهنگ My Heart Will Go On از سلین دیون، گلوریا استفان خواننده معروف او را تشویق کرد که به خوانندگی ادامه بدهد. آریانا همزمان با خوانندگی در مدرسه های Pine Crest School و North Broward Preparatory School تحصیل می کرد. سال ۲۰۰۸ در ۱۴ سالگی وی در تئاتر ” برادوی موزیکال ۱۳” در نقش شارلوت حضور داشت و جایزه بازیگر بااستعداد و جوان تئاتر را دریافت نمود. زمانی که وی به گروه موزیکال ۱۳ ملحق شد دیگر نتوانست به مدرسه برود اما دوباره با ثبت نام در مدرسه به تحصیل ادامه داد. مدرسه برای آریانا امکانات تحصیلی را می فرستاد تا او بتواند با کمک معلم های خصوصی اش تحصیل کند.

بیوگرافی آریانا گرانده خواننده و بازیگر معروف

بیوگرافی آریانا گرانده + تصاویر جالب

عکس و زندگینامه آریانا گرانده

زندگینامه کامل آریانا گرانده

در ادامه بیوگرافی آریانا گرانده آمده است که وی در سال ۲۰۰۹ در سن ۱۶ سالگی در مجموعه تلویزیونی ” ویکتوریوس” در نقش کت ولنتاین به ایفای نقش پرداخت که استقبال خوبی از طرف مردم قرار گرفت. در سال ۲۰۱۰ وی در نقش میریام را در موزیکال کوبا لیبر بازی کرد. زمانی که فصل اول مجموعه ویکتوریوس پخش شد، او تصمیم گرفت رو زمینه موسیقی کار کند و کار کردن روی اولین آلبومش را از اوت سال ۲۰۱۰ شروع کرد. وی برای تقویت و بهتر کردن صدایش پیش مربی وکالی به نام اریک وترو رفت. گرانده فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۱۳ شروع نمود، اولین آلبوم اش را به نام ” ارادتمند شما” را روانه بازار کرد. سپس در سال ۲۰۱۴ دومین آلبوم رسمی اش را به نام ” همه چیز من” منتشر نمود. این آلبوم شامل ترانه‌ های محبوبی چون «مشکل» و « رهایی» بود که باعث ماندگاری او به مدت ۳۴ هفته در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد در همان سال شد. در سال ۲۰۱۶ سومین آلبوم استودیویی خود را به نام ” زن خطرناک”، سال ۲۰۱۸ به نام ” شیرین کننده ” سال ۲۰۱۹ به نام ” ممنون بعدی” منتشر کرد که به اوج افتخار و شهرت نیز دست پیدا کرد.

زندگینامه آریانا گرانده و ماجرای نامزد سابقش

تاریخچه زندگی آریانا گرانده + عکس

ازدواج و همسر آریانا گرانده

در تاریخ مه سال ۲۰۱۸ وی با بازیگر و کمدین پیت دیویدسون رابطه ای دوستانه آغاز نمود. در ژوئن ۲۰۱۸ پیت دیویدسون بیان نمود که او و آریانا نامزد کردند. جالب است بدانید که پیت دیویدسون در آن دوران عکس های گرانده را روی دست ‌های خود خالکوبی کرده بود، ولی آریانا گرانده و پیت دیویدسون در اکتبر ۲۰۱۸ رابطه عاشقانه خودشان را قطع کردند و آریانا حلقه گران بهای دیویدسون که قیمتش صد هزار دلار بود را پس داد.

عکس آریانا گرانده در لباس عروس

بیوگرافی آریانا گرانده خواندنی و کامل

انفجار تروریستی مه ۲۰۱۷

در حدود ساعت ۲۲:۳۵ روز ۲۲ مه ۲۰۱۷ بعد از اجرایی در یکی از بزرگترین سالن‌های سر پوشیدهٔ شهر منچستر بریتانیا، طی یک بمب‌گذاری که منجر به انفجار شد، باعث جان باختن ۲۲ تن و مجروح شدن حدود ۵۰ تن شد. بمب گذاری ۲۰۱۷ مرگبارترین حمله در خاک بریتانیا پس از  بمب گذاری های ۲۰۰۵ لندن بوده است.

بیوگرافی آریانا گرانده + تصاویر

زندگینامه خواندنی آریانا گرانده

کنسرت خوانندگان معروف برای قربانیان حمله منچستر

در مورخه (‎۲۴ خرداد ۱۳۹۶) کنسرتی با شرکت بسیاری از خوانندگان پاپ به یاد قربانیان حمله انتحاری روز ۲۲ مه در منچستر برگزار شده‌است. از جمله خوانندگانی که در مراسم اجرا داشتند، مایلی سایروس، جاستین بیبر، لیام گالاهر، کیتی پری، کلدپلی، لیتل میکس، رابی ویلیامز و … بودند.

بیوگرافی آریانا گرانده + عکس

سلفی رونالدو با آریانا گرانده

زندگینامه آریانا گرانده + تصاویر جدید

بیوگرافی آریانا گرانده + کارنامه هنری

آابوم های آریانا 

  • ارادتمند شما (۲۰۱۳)
  • همه چیز من (۲۰۱۴)
  • زن خطرناک (۲۰۱۶)
  • شیرین کننده (۲۰۱۸)
  • ممنون، بعدی (۲۰۱۹)

فیلم شناسی آریانا گرانده 

ویکتوریوس، هیراسپری لایو، مسابقه زن‌پوش روپال، مسابقه صدا، پخش زنده شنبه شب، پخش زنده تق تق، مرد خانواده، وینکس کلاب، آی کرلی، سوییندل، ملکه های جیغ

بیوگرافی آریانا گرانده و همسرش

 

زندگینامه آریانا گرانده و همسرش

زندگینامه جالب آریانا گرانده

زندگینامه جالب آریانا گرانده

امیدواریم از خواندن بیوگرافی آریانا گرانده خواننده و بازیگر معروف و محبوب اهل آمریکا و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی و عکس های سایر بازیگران به بخش عکس بازیگران آرگا مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *