دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نگاهی به زیباترین دیدنی های بحرین و نقاط تفریحی و توریستی این کشور

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

دیدنی های بحرین به قدری دارای جذابیت و زیبایی می باشند که هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای بازدید از جاذبه های این کشور راهی سفر به بحرین می شوند این کشور دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است همچنین وجود موزه ها و جاذبه های طبیعی در این کشور موجب شده است تا در سال های اخیر به عنوان یکی از نقاط گردشگری مهم در دنیا باشد.

دیدنی های بحرین می تواند برای خیلی از گردشگران دارای جذابیت باشد هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه های این کشور راهی سفر می شوند و از جاذبه های زیبای این منطقه دیدن می کنند این کشور دارای جاذبه های بسیار زیادی است و از جذابیت های متعددی برخوردار می باشد این کشور از جهت اقتصادی و سیاسی نیز بسیار با اهمیت می باشد. این کشور در قسمتی از خلیج فارس واقع شده است و می تواند مورد توجه گردشگران زیادی باشد پایتخت این کشور شهر منامه است و دارای جذابیت های بسیار زیادی است این شهر یکی از مکان های گردشگری در این کشور محسوب می شود که باید از نزدیک آن را مشاهده کنید این کشور دارای شهرهای بزرگی است این شهر بزرگ ترین آسمان خراش ها را در خود جای داده است و از زیبایی های بسیار زیادی برخوردار می باشد شهری مدرن با جاذبه های توریستی جدید و خیره کننده که از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار هستند. این شهر دارای به روزترین فروشگاه ها است و از موزه ها و ساختمان های تاریخی نیز برخوردار است از دیگر جاذبه های این کشور می توان به جزایر زیبای آن و مساجد تاریخی اشاره نمود این مساجد از جذابیت های زیادی برخوردار هستند و می توانید در ادامه بیشتر با آن ها آشنا شوید.

دیدنی های کشور بحرین:

بحرین می تواند برای خیلی از گردشگران یکی از مناطق توریستی دنیا به شمار آید این کشور با وجود جاذبه های مختلفی که در خود جای داده است از جذابیت زیادی برخوردار است همچنین به دلیل اشتراک فرهنگی که در این کشور و ایران وجود دارد گردشگران ایرانی علاقه زیادی به سفر کردن به این منطقه دارند و از زیبایی های زیادی در این کشور می توانند دیدن کنند.

 

موزه ملی بحرین:

یکی از مهم ترین مکان های دیدنی در بحرین موزه ملی آن می باشد که از جاذبه های فوق العاده در این کشور محسوب می شود. این موزه دیدنی رو به دریا می باشد و در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است. اگر قصد سفر به کشور بحرین را دارید این موزه دیدنی در شهر منامه پایتخت این کشور واقع شده است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این موزه دارای بخش های زیادی از جمله گالری، سالن، مغازه ها و کافه تریا می باشد که می تواند برای شما یک سفر عالی و لذت بخش را بسازد. در این مجموعه بزرگ در منامه شما می توانید با تاریخ ۶۰۰۰ ساله کشور بحرین آشنا شوید و اطلاعات خوبی کسب نمایید.

بناهای تاریخی بحرین

 پیست بین المللی بحرین:

این پیست موتوری در شهر ساخیر یکی از بهترین پیست های کشور بحرین می باشد که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است. اگر قصد سفر و اتومبیل رانی در این پیست را دارید باید به شهر ساخیر سفر نمایید و با پرداخت هزینه ای اندک از تفریحات این پیست استفاده کنید. در این مکان دیدنی رویداد های مهم ورزشی مربوط به اتومبیل رانی انجام می شود که اگر در زمان این مسابقات به بحرین سفر کنید قطعا در این مکان یک روز عالی را سپری خواهید کرد.  جایگاه این مکان دیدنی بیش از ده هزار نفر را در خود جای می دهد و می توانید  مسابقات آزاد ، جایزه بزرگ و V8 را در آن تماشا نمایید.

جاذبه های بحرین

  •  آرون گروپس

جزیره هوار:

یکی دیگر از دیدنی های  این کشور این جزیره دوست داشتنی می باشد که می تواند هر بازدیدکننده ای را مجذوب خود نماید. گردشگران در این جزیره می توانند در ساحل آن به تفریحات آبی و قایق سواری بپردازند. همچنین در سواحل این جزیره رستوران و کافه های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. اگر قصد سفر به یک مکان تفریحی عالی با یک چشم انداز بی نظیر را دارید سواحل جزیره هوار بهترین گزینه در طول سفر شما می باشد. برای دسترسی به این مکان دیدنی باید حداقل ۴۵ دقیقه مسیر آبی را با قایق سپری نمایید.

آب های بحرین

مسجد خمیس:

یکی از زیباترین مساجد در سطح آسیا می باشد که از معماری بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد. نمای این مسجد زیبا از سنگ می باشد و در ساخت آن از چوب و سنگ استفاده شده است. اگر قصد سفر به کشور بحرین دارید این مکان مذهبی یکی از بهترین مساجدی ست که می توانید از آن بازدید نمایید و حیرت زده شوید. این مسجد که دارای معماری اسلامی می باشد در سدهٔ اول هجری قمری ساخته شده است و در طول دوران های مختلف مورد بازساری قرار گرفته است. همچنین این مسجد بزرگ یکی از قدیمی‌ ترین بناهای اسلامی کشور بحرین می باشد.

درخت زندگی بحرین:

تک درخت تنها در کشور بحرین که در بالای یک تپه مرتفع ماسه ای قرار گرفته است و همه ساله بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود می کشد. عمر این درخت قدیمی به حدود ۵۰۰ سال پیش باز می گردد و برای مردم کشور بحرین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این درخت افسانه ای در میان کویر این کشور واقع شده است و بدون نیاز به منبع آبی به رشد خود ادامه داده و تبدیل به یک افسانه گردیده است. از این درخت قدیمی سالانه بیش از ۵۰ هزار نفر گردشگر بازدید می کنند و به ثبت عکس و خاطرات در کنار آن می پردازند. اگر می خواهید با یک مکان زیبا و هیجان انگیز در این کشور رو به رو شوید درخت زندگی بحرین یکی از آن گزینه های مهم در طول مسافرت شما می باشد. بازدید از این درخت همه روزه در تمام فصول سال امکان پذیر می باشد.

طبیعت بحرین

مکان های دیدنی بحرین دارای تنوع بسیار زیادی است است کشور جذابت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی بسیار زیادی دارد و از جذابیت های بی شماری برخوردار می باشد که باید از آن دیدن کنید هر ساله نیز گردشگران ایرانی زیادی هستند که به این کشور سفر می کنند. آشنایی با دیدنی های قطر نیز می تواند شما را با یکی از نزدیک ترین کشورهای این منطقه و جاذبه های آن آشنا کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *