دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو آزاد در ۲۲ طرح جدید و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو آزاد را گردآوری کرده ایم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتو با طرح و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مانتو از انواع پوشش های ضروری برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید برای حضور در مکان های مختلف تیپ و استایلی مناسب داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید همچنین می توانید مانتوی خود را از بین انواع مدل مانتو آزاد و جلوباز و جلوبسته و … انتخاب نمایید.

مدل مانتو آزاد با جدیدترین طرح و رنگ ها

اگر شما تمایل دارید در هنگام پوشیدن مانتو احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از مانتوی آزاد و مانتوی گشاد در پوشش خود استفاده نمایید. در ادامه طرح هایی از مانتوی آزاد را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتوی شیک زنانه

طرح های مانتوی آزاد زنانه و دخترانه

مانتوهای دخترانه و زنانه دارای طرح هایی متنوع هستند و شما می توانید از بین آن ها مانتویی شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین طرح و رنگ مانتو را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

برای دوخت مانتوهای آزاد از پارچه ها با جنس مختلف استفاده می شود همچنین این طرح مانتوها به صورت مجلسی و اسپرت و ساده دوخته می شوند و شما می توانید از بین آن ها با توجه به نیاز خود مانتویی خاص را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتوی آزاد برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب به شمار می رود و بهتر است خانم ها با فرم اندام چاق و درشت از این طرح مانتوها در پوشش خود استفاده نکنند زیرا چاق تر به نظر می رسند.

مدل مانتوی آزاد مانتوی شیک و آزاد مانتو بلند آزاد مانتو رنگ تیره آزاد مانتوی کوتاه آزاد مانتو رنگ روشن آزاد مانتوی زیبا و شیک آزاد مانتوی دو رنگ گشاد مانتوی شیک و زیبا زنانه

  •  آرون گروپس

مانتوهای آزاد برای پوشیدن در فصل تابستان و فصل بهار انتخابی مناسب به شمار می روند و شما می توانید با پوشیدن این طرح مانتوها در روزهای گرم از تعریق زیاد بدن تان جلوگیری کنید.

توجه داشته باشید که مانتوهای آزاد را بهتر است در پوشش خود با لباس ها و اکسسوری هایی مناسب ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مانتوهای گشاد اغلب به صورت طرح های بلند دوخته می شوند همچنین برخی از مانتوهای کوتاه نیز به صورت آزاد دوخته می شوند. این طرح مانتوها دارای انواع رنگ های روشن و تیره می باشند و در دوخت برخی از آن ها نیز از ترکیب دو یا چند رنگ استفاده می شود که انتخاب رنگ مانتو به رنگ پوست و فرم اندام شما بستگی دارد.

مدل مانتوی زنانه آزاد مانتوی زیبا و خاص آزاد مانتوی ساده آزاد مانتوی مجلسی آزاد مانتوی بلند آزاد زنانه مانتوی زنانه آزاد مانتوی دو رنگ زنانه مانتوی ساده و آزاد مانتوی شیک و خاص زنانه مانتوی رنگ روشن زنانه مانتوی مجلسی زنانه مانتوی شیک و گشاد

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتوی آزاد جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از بین آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *