دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی فیروزه ای و نحوه ست کردن آن

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی فیروزه ای با جدیدترین و زیباترین طرح ها آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس مجلسی فیروزه ای در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شود و شما می توانید از بین این طرح ها ، لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و در مهمانی ها و مجالس شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. 

مدل لباس مجلسی فیرزوه ای شیک و زیبا

لباس های مجلسی زنانه و دخترانه در انواع رنگ های متنوع نظیر قرمز و زرد و سبز و فیروزه ای و … موجود می باشند و بهتر است شما از بین این رنگ های متنوع لباسی را انتخاب نمایید که با رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشد. در مطالب قبلی طرح لباس مجلسی سبز و لباس مجلسی زرد و لباس مجلسی بنفش را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از لباس مجلسی فیرزوه ای را پیش رو خواهید داشت.

لباس فیروزه ای

طرح های پیراهن مجلسی فیرزوه ای

رنگ فیروزه ای از انواع رنگ های خاص و زیبا می باشد و اگر شما تمایل دارید پیراهن مجلسی تان را به رنگ فیروزه ای انتخاب نمایید بهتر است از مطابقت و همخوانی این رنگ با رنگ پوست و سایر لباس هایتان مطمئن شوید. رنگ فیروزه ای همچنین دارای تنالیته سرد است از این رو بهتر است شما لباس ها با رنگ فیروزه ای را در روزهای سرد سال بپوشید.

رنگ فیروزه ای را می توانید در پوشش خود با رنگ هایی نظیر مشکی و قرمز و زرد و طوسی و سایر رنگ هایی که در کنار این رنگ ، جذابیت بی نظیری پیدا می کنند به راحتی ست نمایید.

لباس مجلسی کار شده لباس مجلسی کوتاه لباس مجلسی زیبا فیروزه ای مدل لباس حریر و فیروزه ای طرح لباس مجلسی لباس مجلسی کوتاه لباس بلند فیروزه ای پیراهن مجلسی فیروزه ای ست لباس مجلسی فیروزه ای

لباس فیروزه ای در انواع مدل های طرح دار و ساده و کار شده موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری ساده و آراسته داشته باشید بهتر است لباس های ساده مجلسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین لباس های کار شده و طرحدار نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری خاص و متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس های فیروزه ای در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و اگر شما دارای قدی متناسب و بلند هستید بهتر است لباس های بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید. لباس های کوتاه فیروزه ای نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که قدی کوتاه دارند انتخابی مناسب می باشند همچنین خانم های قد بلند و خانم ها با قد متناسب بهتر است در صورت تمایل به پوشیدن لباس های کوتاه ، طرح هایی را انتخاب نمایند که بلندی آن ها تا بالای زانوهایشان است.

لباس مجلسی کوتاه فیروزه ای ست لباس فیروزه ای ست لباس مجلسی فیروزه ای لباس فیروزه ای مدل لباس فیروزه ای مدل لباس کوتاه فیروزه ای لباس فیروزه ای پیراهن مجلسی کوتاه

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های لباس مجلسی فیروزه ای جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *