دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با دیدنی های نیوزیلند و جاذبه های گردشگری آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

نیوزیلند می تواند یکی از کشورهای پر جاذبه در دنیا باشد منطقه ای که با وجود بکرترین سواحل و جنگل ها در میان گردشگران شناخته شده است این کشور دارای دیدنی های بسیار زیادی است که از مهم ترین آن ها می توان به پارک های ملی اشاره نمود. این کشور پر جاذبه با وجود تنوع زیستی و گیاهی خود ارزشمند است همچنین گونه های مختلف جانوری را در طبیعت خود جای داده است.

نیوزیلند از جمله کشورهای زیبا و پر جاذبه در دنیا است این کشور به دلیل امکانات پیشرفته ای که دارد مرد توجه گردشگران قرار می گیرد و محل بسیار مناسبی برای ماجراجویان است هر ساله بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه ها و دیدنی های این کشور راهی سفر می شوند تا جاذبه های متنوعی را در این کشور پیدا کنند و از چشم اندازهای زیبایی بازدید نمایند. این کشور دارای جاذبه های تفریحی بسیار زیادی است و می تواند یکی از مناطق توریستی مهم در دنیا باشد این منطقه با وجود جزایر همواری که در خود جای داده است می تواند مورد توجه شما باشد اما زیبایی های این کشور تنها به این موارد ختم نمی شوند و با وجود جاذبه های جنگلی مختلف نیز می توانید جاذبه های بسیار زیادی را در این منطقه مشاهده کنید. اگر قصد دارید به منطقه ای از دنیا سفر کنید که با وجود چشم اندازهای طبیعی و جنگلی خود مورد توجه است می تواند به این کشور سفر کنید و از نزدیک جاذبه های بسیار زیبای آن را مشاهده کنید. این منطقه از محیط زیستی بسیار غنی برخوردار است و به دلیل وجود فرهنگی که در آن هست ارزش فرهنگی و تنوع فرهنگی دارد فرهنگ های سنتی و مدرنیته که در گوشه های مختلفی از این کشور به چشم می خورد به قدری برای گردشگران می توانند جذاب باشند که به خود خود از جاذبه های دیدنی این کشور محسوب می شود. این کشور دارای شهرهای بسیار بزرگی است و به دلیل وسعت خود مورد توجه است در ادامه این بخش نیز شما علاقه مندان و گردشگران با مهم ترین جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور پهناور آشنا خواهید شد.

دیدنی های کشور نیوزیلند را بشناسید:

نیوزیلند زیبایی های زیادی را به خود اختصاص داده است این کشور به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مناسب خود مقصد بسیاری از گردشگران است و با وجود جاذبه های مهمی همچون روتوروآ و پارک های ملی مورد توجه است این کشور چشم اندازهای طبیعی زیادی دارد و در این بخش نیز با جاذبه ها و دیدنی های نیوزلند بیشتر آشنا خواهید شد.

پارک ملی آبل نیوزیلند:

این پارک ملی می تواند یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی در این کشور باشد و با وجود جاذبه های طبیعی که در خود جای داده است مورد توجه است این پارک وسیع با چشم اندازهای بسیار دیدنی خود در منطقه شمالی از نیوزیلند واقع شده است و ویژه علاقه مندان به کوهنوردی است هر کسی که آرزوی کوهنوردی کردن در نقاط مختلفی از دنیا را دارد می توانید با سفر به این منطقه از جاذبه های بسیار زیبایی دیدن کند. جالب است بدانید برای بازدید از این پارک باید مسیری را پیاده روی داشته باشید به دلیل اینکه ورود اتومبیل در این پارک ممنوع است این پارک توسط یک جزیره احاطه شده است و از این جهت دارای زیبایی های بی شماری برای گردشگران می باشد. شما می توانید لذت قایق سواری را در این پارک ملی تجربه کنید همچنین برای گردشگران این امکان وجود دارد تا از هواپیماهای کوچک برای تفریحات خود در این منطقه استفاده کنند و مناظر این پارک را از بالا مشاهده کنند. گونه های مختلف پرندگان، پنگوئن های آبی، کبوترهای چوب و … که در این پارک یافت می شوند دارای اهمیت توریستی بسیار بالایی هستند.

جاذبه های نیوزیلند

معماری آرت دکو شهر ناپیر:

این شهر کوچک خلیجی یکی دیگر از دیدنی های مهم در کشور نیوزیلند به شمار می آید این شهر زیبا در سواحل شرقی جزیره شمالی واقع شده است و از معماری های بسیار ویژه ای برخوردار می باشد معماری هایی که می توانید در این بنا مشاهده کنید بسیار چشم نواز و زیبا هستند. معماری این منطقه سبک آرت دکو دارد و به دلیل شهرت این سبک از معماری بسیار مورد توجه قرار می گیرد بخش های مهمی از این شهر در اثر زلزله آسیب دیده است اما با این وجود نیز زیبایی های زیادی را به خود اختصاص داده است. برخی از بازسازی ها در این شهر موجب شده تا زیبایی های آن همچنان حفظ شوند معماری این شهر شگفت انگیز است و با دیدن ماشین های قدیمی و فروشگاه های متعدد می توانید زیبایی های مختلفی را مشاهده کنید.

جاذبه های مدرن نیوزیلند

برج آسمان اسکای نیوزیلند:

این برج یکی از مهم ترین جاذبه های مدرن شهر به شمار می آید برجی عظیم که یک برج مخابراتی است و در شهر جلوه و نمایی بسیار زیبا دارد این برج در یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور واقع شده است و ارتفاعی بالغ بر ۳۲۸ متر دارد و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از بلندترین سازه های دنیا شناخته می شود. این برج نمادی بسیار زیبا و مهم در این کشور محسوب می شود و بازدیدکنندگان بسیار زیای را به خود اختصاص می دهد از بالای این برج می توانید چشم اندازهای شگفت انگیزی را مشاهده نمایید.

  •  آرون گروپس

نیوزیلند را بشناسید

کایکورا:

حالا بهتر است سری به سواحل زیبای کایکورا بزنید شهری ساحلی با وجود بکرترین و فوق العاده ترین چشم اندازها که مورد توجه گردشگران زیادی است این بهشت گمشده با وجود غذاهای دریایی متنوع خود می تواند سفر هر گردشگری را تکمیل کند. در این ساحل زیبا می توانید چشم اندازهای ویژه ای را مشاهده کنید با قدم زدن در این ساحل وال ها، مرغان دریایی، دلفین ها، فک های خزدار و … را مشاهده کنید گونه های مختلفی از این حیوانات دریایی می تواند توجه شما را به خود جلب نمایند.

دیدنی های نیوزیلند

آشنایی با دیدنی های مهم کشور نیوزیلند در این بخش می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد و اطلاعات توریستی مهمی را درباره این منطقه توریستی در اختیار شما قرار دهد آشنایی با این جاذبه ها در طول سفر می تواند توجه شما را به خود جلب نماید. این کشور زیبا و پر جاذبه ها دارای پارک های ملی متعددی است و چشم اندازهای کوهستانی و ساحلی متعددی نیز برخوردار می باشد این کشور با وجود شهرهای بزرگ و ساحلی خود محل مناسبی برای تفریح و گشت و گزار ایرانیان است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *