دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل هدبند نوزادی فانتزی و زیبا با طرح های خاص و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل هدبند نوزادی با طرح و رنگ هایی جذاب و فانتزی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

هدبند از انواع اکسسوری های خاص و زیبا برای نوزادان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ظاهر فرزندتان بامزه و جذاب تر به نظر برسد بهتر است هدبند با طرح هایی متنوع را برای او تهیه کنید. 

مدل هدبند نوزادی شیک و جدید

هدبندهای نوزادی در انواع مدل های ساده و طرح دار و گلدار موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها طرحی مناسب و خاص را انتخاب نمایید. در مطالب قبلی تصاویری از انواع مدل کلاه نوزاد را مشاهده کردید در ادامه توجه شما را به انواع طرح های هدبند نوزادی جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل هدبند نوزاد

طرح های هدبند نوزاد

 برای طراحی هدبند نوزادی از پارچه های مختلف ساتن و حریر و توری و روبان های طرح دار استفاده می شود. ساخت هدبند در منزل دشوار نیست و شما می توانید به کمک تکه پارچه هایی که در منزل دارید به راحتی هدبندی زیبا را برای نوزاد خود بسازید.

برای تزیین هدبند نوزاد از وسایل تزیینی مختلف نظیر سنگ تزیینی و گل های مصنوعی و نگین های تزیینی و روبان و … استفاده می شود و شما می توانید این وسایل تزیینی را به کمک چسب روی هدبند بچسبانید.

اگر تمایل دارید گل های تزیینی را خودتان در منزل بسازید بهتر است از پارچه های حریر برای ساخت گلبرگ استفده کنید و گلبرگ ها را در کنار یکدیگر بچسبانید سپس برای مرکز یا گل پرچم از سنگ های تزیینی استفاده نمایید.

هدبند نوزاد دخترانه هدبند شیک نوزادی هدبند پاپیونی نوزادی هدبند شیک هدبند برای نوزاد دختر هدبند پاپیونی هدبند شیک طرح هدبند هدبند زیبا و فانتزی هدبند گلدار برای نوزاد هدبند ساده برای نوزاد هدبند گلدار هدبند گلدار هدبند شیک و خاص هدبند برای نوزاد هدبند ساده هدبند گلدار

  •  آرون گروپس

هدبندهای ساده نیز زیبایی خاص خودشان را دارند و اگر شما مهارت زیادی در ساخت هدبند ندارید می توانید از این طرح ها ایده بگیرید.

ست کردن طرح و رنگ هدبند با طرح و رنگ لباس فرزندتان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید هدبند را خودتان در منزل بسازید می توانید پارچه آن را با پارچه پیراهن نوزاد یا لباس نوزاد ست نمایید.

هدبندهای نوزاد در ابعاد کوچک و بزرگ و متوسط موجود می باشند همچنین شما می توانید از این اکسسوری برای جذابیت ظاهری فرزندتان در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.

هدبندها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و با توجه به اینکه رنگ ها روی روحیه نوزادان تاثیر زیادی دارند از این رو بهتر است شما هدبندی با رنگ روشن را برای نوزاد خود تهیه کنید.

هدبند فانتزی هدبند شیک و فانتزی هدبند دو رنگ هدبند شیک هدبند برای نوزاد هدبند برای نوزاد هدبند نوزادی هدبند نوزادی هدبند زیبا مدل هدبند نوزادی صورتی هدبند شیک

در این مطلب با انواع مدل هدبند نوزاد با طرح هایی جذاب آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *