دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل بادی دخترانه جدید با ست های زیبا و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل بادی دخترانه با طرح هایی شیک و خاص آشنا خواهید شد که امیدواریم از بین آن ها بتوانید لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

بادی از انواع لباس هایی است که یکپارچه است و قسمت هایی نظیر سینه و شکم و محل انشعاب بدن را پوشش می دهد. برای دوخت لباس های بادی از پارچه ها با جنس های مختلف استفاده می شود. 

مدل بادی دخترانه شیک و جدید

لباس های بادی مخصوص دختران در انواع جنس های متنوع نظیر نخی و گیپور و توری و ساتن و … موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد. در ادامه توجه شما را به انواع مدل بادی برای دختران با سلیقه های مختلف جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

بادی ساتن

طرح های لباس بادی مخصوص دختران جوان

بادی ها طرح های متنوعی دارند که هر یک از آن ها دارای کاربردی متفاوت می باشند و این طرح لباس ها به صورت یقه دار یا بدون یقه دوخته می شوند همچنین لباس های بادی به صورت آستین دار و بدون آستین موجود می باشند.

برخی از بادی ها به منظور شکل دادن به بدن پوشیده می شوند و کاربرد آن ها بیشتر برای پوشیدن در زیر لباس های مجلسی است و بدن شما با پوشیدن آن ها خوش فرم تر به نظر می رسد از برخی از لباس های بادی به عنوان لباس خواب دخترانه استفاده می شود.

بادی ها در انواع طرح های فانتزی نیز موجود می باشند و امروزه از این طرح لباس ها به دلیل مدرن بودن شان استقبال زیادی می شود.

مدل لباس بادی ساده لباس بادی مشکی بادی دخترانه آستین دار لباس مشکی بادی لباس بادی قرمز لباس بادی آستین دار بادی دخترانه بادی شیک دخترانه لباس دخترانه بادی لباس بادی مشکی

  •  آرون گروپس

لباس های بادی در انواع رنگ های متنوع نظیر مشکی و قرمز و … موجود می باشند همچنین برخی از این لباس ها به صورت ساده و برخی دیگر نیز به صورت طرح دار دوخته می شوند. اگر شما تمایل دارید از بادی در زیر مجلسی استفاده نمایید بهتر است طرح های ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

بادی های طرح دار نیز دارای تزیینات خاصی می باشند و در دوخت برخی از آن ها از پارچه های طرح دار استفاده می شود که این مدل ها جذابیت خاصی دارد و برای دختران جوان با سلیقه های مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند.

بادی های گیپور و دانتل و توری طرحی زیبا و جذاب دارند و اگر شما تمایل دارید لباس تان طرحی منحصر به فرد داشته باشید بهتر است این مدل ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

 

لباس بادی طرح دار بادی گیپور لباس بادی مشکی بادی مشکی مدل لباس دخترانه بادی مدل بادی دخترانه مشکی بادی گیپور

در این مطلب تصاویری از انواع مدل بادی دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *